هر آنچه برای امنیت مجازی لازم دارید

عصر کالا- در دنیای پیشرفته امروز که ‌اینترنت جزء اصلی در زندگی روزمره انسان‌ها شده، ممکن است در صورت بی‌احتیاطی اطلاعات شخصی شما به دست افراد ناشناس بیافتد و از آن سوءاستفاده شود. به همین دلیل رعایت نکات امنیتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

هر آنچه برای امنیت مجازی لازم دارید

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اکنون بسیاری از کارهای مهم و ضروری از طریق اینترنت انجام می‌شود. خریدهای اینترنتی، انتقال وجه، رد و بدل کردن اطلاعات و تصاویر خصوصی و غیره. بنابراین هک شدن حساب‌های اینترنتی می‌تواند زیان‌های بزرگ و غیرقابل جبرانی را برای کاربران در پی داشته باشد. وب‌سایت پلیس فتا به نکاتی جهت حفظ امنیت در فضای مجازی اشاره کرده که رعایت آنها می‌تواند به حضور در این فضا کمک کند.

امنیت اشتراک‌گذاری

امروزه شاید یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های روزانه افراد به‌اشتراک‌گذاری مطالب گاهی حساس است که بی‌مهابا و بدون رعایت نکات امنیتی آنها را نشر می‌دهند. اما در این میان رعایت نکات امنیتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پیش از تصویربرداری، GPS  تلفن همراه خود را غیرفعال کنید تا هنگام اشتراک‌گذاری تصاویر، موقعیت مکانی شما نامعلوم بماند. همچنین تصاویر و ویدیوهای خود را برای افراد ناشناس ارسال نکنید. در صورت لزوم به ارسال تصاویر و ویدئو نیز پیش از بارگذاری، تنظیمات امنیت (Privacy) حریم خصوصی خود را کنترل کنید. اطلاعات مهم شخصی (شماره کارت‌های بانکی، کد ملی، رمز عبور و ...) را نیز در هیچ محیطی بارگذاری نکنید.

امنیت مرورگرهای وب

کاربران در سنین مختلف دارای نیازمندی‌هایی خاص در بستر اینترنت هستند که مجاب به استفاده از مرورگر بوده اما بدون رعایت نکات امنیتی ممکن است خطراتی را پیش‌رو داشته باشند.

بنابراین لازم است همواره مرورگر خود را به روز نگاه دارید، از مرورگرهای شناخته‌شده استفاده کنید، تا حد ممکن کلمه‌های عبور را ذخیره نکنید، خصوصا در اماکن عمومی که می‌تواند در اختیار دیگران قرار گیرد، نرم‌افزارهای تبلیغاتی را روی سیستم خود نصب نکنید و از تایید درخواست‌های ناشناس در مرورگرهای وب خودداری کنید.

امنیت پست الکترونیک

اطلاعاتی که در یک پست الکترونیکی ارسال می‌شود، ممکن است دارای ارزش زیادی باشد که شاید آن را به یک هدف برای هکرها تبدیل کند. زمانی که از پست الکترونیک استفاده می‌کنید لازم است از توصیه‌هایی استفاده کنید.

از جمله اینکه در ارسال پیام به صورت گروهی مراقب باشید اطلاعات را به چه افرادی ارسال می‌کنید، جهت امنیت بهتر ایمیل، از یک آنتی‌ویروس به‌روز و معتبر استفاده کنید، همچنین ایمیل‌های حساس و حاوی اطلاعات مهم خود را از طریق اینترنت‌های رایگان و یا عمومی بررسی نکنید، ایمیل‌های هرزه (اسپم) که منبع معتبری ندارد را باز نکنید، زیرا می‌تواند حاوی بدافزار باشد.

امنیت پیام‌رسان‌ها

در دنیای امروز بسیاری از فعالیت‌های روزانه ما از طریق پیام‌رسان‌های اینترنتی صورت می‌گیرد و گاهی شاهدیم که بسیاری از کاربران بدون رعایت نکات امنیتی اقدام به ارسال مطالب محرمانه می‌کنند.

به همین دلیل لازم است همواره از بروزترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان استفاده کنید، تصویر پروفایل خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که دیگران فرصت سوءاستفاده از آن را پیدا نکنند، در پیام‌رسان‌ها رمز عبور و شماره کارت‌های بانکی را به شماره‌های ناشناس ارسال نکنید و از آنجایی که مطالب منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی به هیچ نحوی قابل بازگشت نیستند، باید مراقب باشید که چه مطالبی را بارگذاری می‌کنید.

امنیت تلفن همراه

تلفن‌های همراه بدون شک به عضو لاینفک و جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است که مزایای فراوانی برای انسان دارد، اما در کنار این فواید، معایبی هم دارد که بدون رعایت نکات امنیتی نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت.

به همین دلیل برای در امان ماندن از بدافزارهای تلفن همراه همواره از آنتی‌ویروس‌های مخصوص تلفن همراه استفاده کنید، در زمان‌هایی که از ابزارهای مربوط به تلفن همراه (بلوتوث، وای‌فای و غیره) استفاده نمی‌کنید آنها را غیرفعال کنید، به پیامک‌هایی که از شما به هر طریقی شماره کارت‌های بانکی را طلب می‌کنند، پاسخ ندهید و جهت جلوگیری از ورود بدافزار به تلفن همراه، نرم‌افزارهای مورد نیاز خود را از سایت‌های معتبر دانلود کنید.

حفاظت از اطلاعات

هر فردی در زندگی شخصی خود دارای اسرار محرمانه و منحصر به فرد است. کاربران باید بدانند که اطلاعات در صورت ورود به اینترنت از دسترس آنها خارج شده، از این‌رو هر کاربر برای حفظ اطلاعات شخصی خود باید نکاتی را رعایت کنند.

همانطور که برای امحاء کاغذهای حاوی اطلاعات محرمانه، آنها را به دستگاه‌های خرد کن می‌ریزیم، اطلاعات رایانه‌ای حساب را با نرم‌افزارهای امحاء از بین ببرید، در خریدهای اینترنتی از فروشگاه‌های دارای نماد الکترونیک خرید کنید، از انتشار اطلاعات محرمانه و مهم در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد با درجه اعتبار بالا خودداری کنید. از آنجایی که جاسوس‌افزارها، در رایانه‌ها به دنبال اطلاعات حساس می‌گردند؛ نرم‌افزارهای امنیتی را برای کاهش آسیب به کار گیرید.

امنیت خریدهای آنلاین

زندگی امروز با وجود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی رنگ و بوی متفاوتی نسبت به گذشته گرفته و زمان هزینه و ... حرف اول را می‌زنند. مردم بسیاری از امور خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند که عدم توجه به نکات امنیتی خطرات غیرجبرانی را در پیش دارد.

فروشگاه‌های معتبر مشخصات واقعی را به طور دقیق در وب‌سایت خود درج می‌کنند. لازم است در هنگام خرید نسبت به پیشنهادهای وسوسه‌انگیز هوشیار باشید آگاه باشید، به فروشگاه‌هایی که قیمت اجناس آنها زیر قیمت اصلی بازار است مشکوک باشید، از سایت‌هایی خرید کنید که از نماد اعتماد الکترونیکی استفاده کنند و علاوه بر خرید از وب‌سایت‌های قابل اعتماد، از امنیت سیستم یا رایانه‌ای که از آن خرید آنلاین خود را انجام می‌دهید مطمئن باشید.

امنیت در طول سفر

با ورود بستر اینترنت به زندگی روزمره ما امنیت دیگر معطوف به دنیای واقعی نمی‌شود. در گذشته امنیت سفر معطوف به نگهداری منزل در سفر بود، اما امروزه در صورت عدم رعایت نکات امنیتی می‌تواند خطرات جبران‌ناپذیری برجای بگذارد.

به همین دلیل در صورت عدم استفاده از اینترنت تلفن همراه در سفر گزینه وای‌فای را غیرفعال کنید، پیش از انجام سفر و قبل از خرید بلیط از جعلی نبودن درگاه پرداخت اینترنتی اطمینان حاصل کنید، مراقب باشید در دام تورهای مسافرتی جعلی با پیشنهادهای اغواکننده گرفتار نشوید و همچنین در طول سفر دستگاه بلوتوث و GPS تلفن همراه خود را خاموش کنید.

امنیت فروشگاه‌های اینترنتی

در دنیای مدرن با توجه به اهمیت زمان، بسیاری مردم ترجیح می‌دهند خریدهای خود را از فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند، اما باید بدانیم فروشگاه‌های اینترنتی در صورت عدم رعایت نکات امنیتی خطراتی بر جای می‌گذارند.

بنابراین پیش انجام خرید از فروشگاه‌های اینترنتی حتما صحت اطلاعات موجود در تماس با ما را بررسی کنید، اطمینان حاصل کنید که در صورت عدم دریافت بسته سفارشی امکان مراجعه حضوری وجود داشته باشد، پیش از خرید حتما بررسی کنید فروشگاه مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) باشد و از پروتکل https استفاده کند و همچنین بررسی کنید این فروشگاه تصاویر واقعی از کالای مورد نظر را در سایت قرار داده باشد و تصاویر کالای مشابه خارجی نباشد.

امنیت گذرواژه

گذرواژه مهم‌ترین دیوار دفاعی در برابر نفوذ به سیستم‌ها است و امنیت آن نیز یکی از اساسی‌ترین مسائل در امنیت اطلاعات به شمار می‌رود.

برای حفظ گذرواژه هود، برای کلیه حساب‌های کاربری فردی (کارت بانکی، اینترنت بانک، ایمیل) خود یک رمز عبور یکتا و غیرتکراری استفاده کنید، از انتخاب گذرواژه‌های آسان مانند 1234 یا 1111 یا (abcd) خودداری کرده در انتخاب گذرواژه از ترکیبی از اعداد، سمبل و حروف لاتین استفاده کنید. همچنین از نوشتن گذرواژه‌ها بر روی کارت‌های بانکی خودداری کنید و گذرواژه‌های خود را با استفاده از کلمات کلیدی به صورتی انتخاب کنید تا در ذهن شما ماندگار باشد.

هک و نفوذ

هک و نفوذ به رایانه‌ها یکی از متداول‌ترین جرائمی است که امروز رخ می‌دهد که مهم‌ترین عامل اینگونه جرائم عدم توجه کاربران به نکات امنیتی است بنابراین توجه به نکات امنیتی در هنگام استفاده از سیستم‌های رایانه‌ای ضروری است.

لازم است از رمزهای عبور یکسان استفاده نکنید، بر روی لینک‌های دریافتی از سوی افراد ناشناس کلیک نکنید، از نرم‌افزارهای رایگان و کرک‌شده تا حد امکان استفاده نکنید، هنگام استفاده از رایانه‌های اماکن عمومی نکات امنیتی را بررسی کنید و از عدم نصب نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای ثبت کلید (کی‌لاگر) اطمینان حاصل کنید و همچنین طریق ایمیل یا بستر شبکه‌های اجتماعی، رمزهای عبور حساب‌های کاربری خود را ارسال نکنید.

امنیت دستگاه وای‌فای

امروزه با یک اسکن ساده متوجه می‌شوید که در اطراف شما ده‌ها و گاهی صدها دستگاه وای‌فای روشن است، اما امنیت مهم‌ترین شرط برای استفاده از این فناوری بوده و بدون در نظر گرفتن نکات امنیتی این کار امکان‌پذیر نیست.

به همین دلیل در مواقع غیرضروری و هنگام خروج از منزل دستگاه مودم خود را خاموش کنید، سعی کنید در اماکن عمومی از دستگاه‌های وای‌فای ناشناس استفاده نکنید زیرا هر دستگاه وای‌فای ناشناس می‌تواند دامی از طرف سودجویان اینترنتی باشد؛ سعی کنید برای انتخاب گذرواژه از ارقام و اعداد متداول (1234، 11111 و غیره) استفاده نکنید و حتما از گذرواژه‌های ترکیبی، استفاده (اعداد، ارقام و سمبل) کنید، به تنظیمات مودم رفته قابلیت پنهان‌سازی wep/wep را فعال کنید و همچنین نام کاربری و رمز عبور خود را که غالبا admin/admin است، تغییر کنید.

برچسب ها

اینترنتفضای مجازیامنیت اطلاعاتامنیت شبکه
مطالب مرتبط بیشتر
چین درحال توسعه شبکه ۶G! ایران از نظر اینترنت ارزان چهارمین کشور در جهان است اینترنت چگونه زمین را می‌ک‍ُشد؟ بسته‌های اینترنتی زوار اربعین با تخفیف محاسبه می‌شود کل مسیر اربعین در عراق به اینترنت نسل سوم مجهز بود اعتراض درباره اینترنت در صدر شکایات مردمی جدیدترین فناوری‌ها در کنفرانس جهانی «اینترنت» ۴۰ میلیون نفر در مناطق دورافتاده به اینترنت وصل می شوند کوچ ۱.۵ میلیارد کاربر در جهان به شبکه ۵G! کاربران فیلیپینی بالاترین میزان اعتیاد به اینترنت را دارند کاربر اینترنت موبایل: ۶۲ میلیون مشترک حقایقی درباره معروف‌ترین سرقت‌های اطلاعاتی جهان شمار کاربران اینترنت در چین به ۸۹۰ میلیون نفر رسید کدام کشورها از گوشی‌های ۵G استقبال می‌کنند؟ ایران به استقبال ۵G می‌رود/ سرعت ۱۰۰گیگی با نسل پنجم موبایل شکایت جدید از گوگل به علت انحصارطلبی تجاری برنامه‌ای برای افزایش قیمت اینترنت وجود ندارد تبلیغات مازاد منجر به افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی می‌شود اعلام وضعیت و کیفیت شبکه اینترنت به مردم اینترنت کوانتوم؛ انقلاب ارتباطی آینده برنامه جدید ویتنام برای توسعه اینترنت ۵G قاب گوشی اتصال به شبکه ۵G را مختل می‌کند؟ نسل پنجم ارتباطات در مسیر رشد عبور مشترکان اینترنت ثابت ایران از مرز ۹ میلیون قدیمی‌ترین دوربین وب جهان خاموش می‌شود ۲۶ آسیب‌پذیری امنیتی اندروید رفع شد نظارت بر شبکه‌های اجتماعی د ر انگلیس ترکیه به بیشترین سرعت اینترنت ۵G دست یافت! صنعت گیم؛ چاله تاریک امنیت سایبری مشکل از استارت‌آپ‌ها نبود کاربران ایرانی چقدر از اینترنت نسل سه و چهار استفاده می‌کنند؟ آسیب‌پذیری یک سرویس خبرخوان، اطلاعات کاربران را لو داد شبکه ۵G در استرالیا برقرار شد کشف یک حفره امنیتی جدید در لپ‌تاپ‌های Dell مصرف اینترنت گوشی خود را کنترل کنید چگونه امنیت گوشی اندرویدی خود را ارتقا دهیم؟ سرعت شبکه ۴G هنوز پایین‌تر از حدی است که باید باشد لزوم استفاده درست از اطلاعات فضای مجازی/ بهره‌گیری از اینترنت امن اینترنت پرسرعت ۵G پزشکی را متحول می‌کند؟ اختلالی در اینترنت کشور نداریم راهکاری برای دور زدن تحریم های اینترنتی تراشه ۵G مدیاتک چه زمانی عرضه می‌شود؟ هنگام خرید از سایت‌های اینترنتی دقت کنید محبوب‌ترین وب‌سایت‌های جهان کدامند؟ امریکا اینترنت را قطع کند، دسترسی به سایت‌های خارجی قطع می‌شود کلاهی که هنگام خرید اینترنتی سر مشتریان می‌رود ارتباط اعتیاد کاربران به اینترنت و بی‌خوابی آسیب پذیری دو مرورگر اینترنتی ۵ جی چه فرقی با ۴ جی دارد؟ با این جعبه نارنجی در هر کشوری آنلاین باشید عبور کاربران شبکه‌های اجتماعی از مرز ۳ میلیارد نفر به اینترنت کودکان چه گذشته است؟ به اینترنت کودکان چه گذشته است؟ همکاری غول‌های مخابراتی آمریکا و سوئد برای اینترنت‌ اشیاء چند راهکار برای کنترل فعالیت کودکان در اینترنت اندروید بیش از حد تصور، داده‌های شما را به گوگل می‌فرستد کدام کشورها بیشترین سرعت اینترنت همراه در جهان را دارند؟ پهنای باند اینترنت در استان بوشهر ۱۴ برابر شد ضعف‌های امنیتی سرویس‌های مایکروسافت برطرف می‌شود با راه‌های امن ورود به گوشی آشنا شوید همراه اول نخستین مودم ارتباطی اینترنت اشیا را راه انداخت شاتل موبایل طرح جدید اینترنت رایگان ارائه کرد چگونه مصرف اینترنت همراه گوشی را کاهش دهیم؟ تعرفه‌های اینترنت تا پایان تابستان آزادسازی می‌شود اصلاح تعرفه اینترنت تا پایان تابستان راه‌های کاهش مصرف اینترنت گوشی تلفن همراه چیست؟ سیستمی که تماس با موبایل هنگام رانندگی را ردیابی می کند اینستاگرام به روزرسانی شد قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس اعلام شد مقاومت در بازار تلفن همراه به سبک فروشگاه های اینترنتی به‌روزرسانی امنیتی برای گوشی‌های گوگل منتشر شد تلاش برای حذف اینتل در تولید تراشه‌های اپل بزرگترین خطراتی که صاحبان تلفن همراه با آن مواجهند قابلیت اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر به اینستاگرام افزوده شد افزودن امکان طرح پرسش از استوری گذاران اینستاگرام هواوی زمان معرفی تراشه‌های شبکه ۵G را اعلام کرد موسیقی به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود؟ پیام‌رسان فیس بوک به قابلیت ترجمه خودکار مجهز شد تعرفه اینترنت آزاد چقدر است؟ قابلیت ارسال ویدیوهای بلند از فردا به اینستاگرام اضافه می‌شود نسل پنجم اینترنت کامل شد اولین تصویر از بخش جدید Activity در اینستاگرام چطور جلوی رومینگ‌های سرسام‌آور را بگیریم؟ نحوه‌ مدیریت و کاهش مصرف اینترنت در اندروید تعرفه جدید رومینگ موبایل با روسیه در ایام جام‌جهانی اعلام شد چگونه اینترنت گوشی را به لپ‌تاپ انتقال دهیم؟ تراشه ویژه‌ی مودم‌های اینترنت ۵G در راه است قابلیت جدید اینستاگرام برای استوری شناسایی چالش‌های بزرگ اینترنتی شناسایی چالش‌های بزرگ اینترنتی معرفی یک خودروی کالارسان بدون راننده توسط "علی‌بابا" گوگل سیستم محافظ جدید به گوشی‌هایش اضافه کرد ساخت نسل جدید سیستم عامل لینوکس برای امنیت اینترنت اشیاء تولید کلاه محافظ ورزشی برای تحلیل داده ها و حفظ امنیت امنیت گوشی‌های چینی ZTE بار دیگر زیر سوال رفت چگونه بدون نیاز به اینترنت از نقشه گوگل استفاده کنیم؟ قابلیت جدید اینستاگرام و اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر از قابلیت جدید برنامه گوگل فوتوز بهره‌مند شوید پایان نگرانی درباره مشاهده همه پستهای ارسالی در اینستاگرام پرچمداران اچ‌ام‌دی گلوبال آپدیت امنیتی جدید دریافت می‌کنند بازیابی اطلاعات حذف شده در واتس‌اپ ممکن شد به اشتراک گذاری عکس های دیگران در استوری اینستاگرام قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها در اینستاگرام فراهم شد اقدام نسخه جدید مرورگر گوگل کروم برای امنیت سایت‌ها امنیت سیگنال زیر سوال رفت سازندگان گوشی‌های اندرویدی وادار به ارائه نسخه امنیتی می‌شوند؟ افزایش کیفیت ارائه خدمات اینترنت فیسبوک بالاترین درصد بی‌اعتمادی را در میان کاربران دارد حضور مدیرعامل اینستاگرام در ایران دانلود ۵.۳۷ OpenSignal؛ بهترین نقطه آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید ۲۰ انتقاد از مایکروسافت به خاطر وصله‌های امنیتی خاموش‌کردن جستجو به اپلیکیشن یوتیوب افزوده شد کدام قاره در توسعه اینترنت ۵G عقب‌افتاده‌تر است؟ مرورگر اینترنت اکسپلورر، دام جدید هکرها دروغ غول‌های تکنولوژی درباره امنیت گوشی‌های اندرویدی اینستاگرام برای کاربران ویندوز فون حذف شد سامسونگ موبایلی بدون دسترسی به اینترنت برای دانشجویان ساخت اپلیکیشن‌های تولید شناسه‌های جعلی حذف می‌شود اینستاگرام ویژگی «پرتره» را افزود قابلیت‌های جدید پیام‌رسان واتس‌اپ در جدیدترین به روز رسانی اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر در رسوایی فیس بوک فاش شده است! تلنگری به همه‌ی پیام‌رسان‌های ایرانی! رکورد جدید درآمد بازار جهانی ۴G در سال ۲۰۱۷ خبرنگاران «اینترنت بدون فیلتر» دریافت می‌کنند آمار دستگاه های هوشمند خانگی تا ۲۰۲۰ خریداران سیم‌کارت مواظب هزینه‌های اضافه باشند محدودیت زمانی واتس‌اپ برای حذف پیام بیشتر شد ۶روش برای افزایش سرعت اینترنت اینترنت در سال ۹۷ گران نمی‌شود ۱۵ راهکار برای حفظ امنیت وای‌فای خانگی گوشی امنیتی جدید اماراتی معرفی شد نسخه بعدی اندروید ایمن‌تر می‌شود؟ هواوی از روند رو به رشد تجاری‌سازی ۵G می‌گوید ارائه شبکه اجتماعی سامسونگ واقعیت دارد؟ نوکیا؛ پیشگام در اینترنت اشیاء و شهر هوشمند اندروید جدید جاسوسی از دوربین را غیرممکن می کند هشدار درباره سوءاستفاده بعضی برنامه‌های موبایلی اینترنت ۵گیگابیتی در راه است این اسکنر اثر انگشت مظنون را کمتر از یک دقیقه شناسایی می کند! شکایت از نصب آنتن‌های موبایل را به کجا باید برد؟ خداحافظی مایکروسافت با کلمات عبور چند تکنیک ساده برای ایمن‌سازی مودم چند تکنیک ساده برای ایمن‌سازی مودم شناسایی آسیب پذیری جدید در آیفون ایکس برقراری نسل پنجم اینترنت در المپیک زمستانی کره جنوبی تفاهم با ۲ شرکت برای واگذاری اینترنت خانگی چه‌کسی هزینه حذف کدهای USSD را می‌پردازد؟ شناسایی نقص امنیتی در بسیاری از تولیدات لنوو مشکل پیام‌رسان‌های داخلی چیست؟ ویژگی جدید موزیلا برای اجتناب از ردیابی اطلاعات کاربر با این برنامه از میزان رعایت حریم شخصی در سایت ها مطلع شوید با این برنامه از میزان رعایت حریم شخصی در سایت ها مطلع شوید رونق کسب و کار با گسترش فروشگاه های اینترنتی وان پلاس، هک کارت‌های اعتباری مشتریانش را تایید کرد وان پلاس، هک کارت‌های اعتباری مشتریانش را تایید کرد "اینترنت رایگان ماهواره‌ای" به‌زودی عرضه می‌شود در خریدهای اینترنتی کلاه سرتان نرود تولید گوشی سازگار با نسل پنجم شبکه های همراه اینترنت ماهواره ای رایگان برای خاورمیانه ارائه می شود کف قیمت ماهانه اینترنت کاهش یافت با این روش از هک شدن اینستاگرام جلوگیری کنید احتمال عرضه گوشی که از ۵G پشتیبانی می‌کند برداشت اطلاعات با نرم‌افزار جعلی در ‌گوگل‌پلی مشکل خطرناک امنیتی در پردازنده های اینتل، ای ام دی و ای آر ام پچ امنیتی گوگل برای دستگاه‌های اندروید شناسایی آسیب پذیری مهم در اکثر تراشه‌های اینتل فناوری جدید ۱۰۰ برابر پرسرعت‌تر از وای فای بارگذاری غیرقانونی در آمریکا باعث یخ زدن متخلفان در منزل می شود تلاش ZTE برای برقراری اینترنت ۵G در ۶۰کشور اینترنت موبایلی یک گیگابیتی با فناوری جدید نسل چهارم راهبری اینترنت اشیا آغاز شد اپلیکیشنی که پسوردها را افشا می‌کند ارسال ایمیل‌های جعلی با یک بدافزار ارائه اینترنت فوق سریع به مسافران راه آهن در کره جنوبی اسنودن اپلیکیشن محافظت از لپ تاپ ساخت کاهش استفاده از اینترنت در شب یلدا فیسبوک شما را در عکس‌های تگ نشده شناسایی می‌کند دوربین گوشی ها ابزار تازه مقابله با سرقت هویت افزایش سرمایه‌گذاری برای توسعه نسل جدید اینترنت ۵G تست سرعت اینترنت از طریق پرتال مخابرات ایران ممکن شد نارضایتی از خدمات اینترنت را چطور اعلام کنیم؟ تاثیر سرعت اینترنت بر رشد اقتصادی کشور با این قفل بی سیم رایانه تان را بی دغدغه رها کنید قراردادهای سابق خرید اینترنت حجمی تا زمان پایان اعتبار دارد همه شهرها تا دهه فجر ۳G و ۴G می‌شوند ابداع روش جدیدی برای آلوده کردن تمامی نسخه های ویندوز جاسوسی ۵۰۰ مدل لپ تاپ اچ پی از کاربران نسخه ۶۳ مرورگر کروم با ثبات و امنیت استثنایی از راه رسید اینترنت ارزان شد یا گران؟ تلاش کوالکام برای دسترسی جهان به اینترنت ۵G راهکارهایی ساده برای مقابله با هک شبکه اینترنت راهکارهایی ساده برای مقابله با هک شبکه اینترنت کاهش قیمت اینترنت داخلی در شبکه ملی سامانه آمار کتابخانه‌ها آغاز به کار کرد سرقت اطلاعات ۳۱ میلیون کاربر توسط اپلیکیشن کی‌بورد هنگ کنگ؛ پیشتاز در برقراری نسل جدید اینترنت ۵G سرعت تضمینی اینترنت را چطور بسنجیم؟ نباید قدرت انتخاب را از مشترکان اینترنت ثابت گرفت ۲۴ کشور جدید در انتظار توییتر لایت اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات رفع ابهامات نرخهای جدید اینترنت سیستم تشخیص چهره در آیفون ۱۰ تنها از یک چهره پشتیبانی می‌کند اسکن خطوط کف دست، کمکی برای امنیت بیشتر تلفن هوشمند تعرفه جدید اینترنت از فردا اعمال می‌شود آزمایش فناوری ۵G در قطار در حال حرکت ارسال تصویر نسخه یا اسم دارو با اپلیکیشن به داروخانه‌ها برای یافتن دارو توصیه‌هایی برای جلوگیری از هک تصاویر موبایل چطور حریم خصوصی را در شبکه‌های اجتماعی حفظ کنیم؟ تعرفه‌ های جدید اینترنت ثابت به صورت غیر حجمی از دهم آذر اجرا می شود ۱۰ آذر؛ آغاز تحولی بزرگ در عرضه اینترنت بخش ثابت روسیه ۲۰۱۸ اینترنت مستقل راه اندازی می کند گوگل خدمات جستجوی آنی عکس، خبر و ویدئو ارائه می‌‌دهد رونمایی از مجوز 'ترابرنت' نخستین بازارگاه اینترنتی حمل کالا در کشور احتمال ممنوع شدن استفاده از گوشی توسط کارکنان کاخ سفید احتمال ممنوع شدن استفاده از گوشی توسط کارکنان کاخ سفید توضیحات وزیر ارتباطات درباره محاسبه قیمت اینترنت در مدل جدید چین در یک قدمی راه‌اندازی نسل پنجم اینترنت ایران ارزان‌ترین اینترنت پرسرعت دنیا را دارد استفاده از داده‌­های تشخیص چهره توسط دولت استرالیا نخستین تعرفه‌های اینترنت غیرحجمی مشخص شدند مشکلات فنی و حقه‌های آنلاین در حراج جمعه اینترنتی هشدار درباره سرک‌کشیدن اپلیکیشن‌ها در تلفن‌های همراه باج‌افزار جدید فارسی که ۶۳۰ میلیون تومان پول می‌خواهد جزئیات تعرفه‌های جدید اینترنت+جدول ایران ارزان ترین اینترنت دنیا را دارد چادر فرار از اینترنت و جاسوسی سایبری تولید شد چادر فرار از اینترنت و جاسوسی سایبری تولید شد عرضه اینترنت در کشورهای مختلف چگونه است؟ وضعیت نفوذ اینترنت در خانوار ایرانی سرشماری می‌شود به روزرسانی تازه مرورگر فایرفاکس برای ارتقای سرعت هزینه استفاده از پیام‌رسانهای مجاز بومی مشخص شد هک ۱۲ میلیون پسورد گوگل با ایمیل های فیشینگ جزئیات مصوبه جدید اینترنت پرسرعت غیر حجمی حفره امنیتی در نرم افزارهای آنتی ویروس کشف شد حفره امنیتی در نرم افزارهای آنتی ویروس کشف شد اینترنت غیرحجمی برای موبایل نیست مدل اینترنت غیرحجمی تصویب شد مدل اینترنت غیرحجمی تصویب شد چگونه از هک شدن مودم وای فای جلوگیری کنیم؟ احتمال اضافه شدن قابلیتی جدید و جالب به اینستاگرام سرویس دهندگان اینترنت انگلیس برای خدمات بی کیفیت غرامت می‌دهند جویشگر چیست؟ اجرای آزمایشی قابلیت بوک‌مارک در نسخه وب اینستاگرام برنامه مکان یابی دقیق تر از جی پی اس از راه رسید مکالمه از طریق وای فای برای زائران اربعین ممکن شد استانداردهای امنیتی جدید برای ویندوز ۱۰ منتشر شد ذخیره رمز عبور گوشی و رایانه در لباس ! فریب کاربران با وعده حجم رایگان اینترنت فریب کاربران با وعده حجم رایگان اینترنت بدافزاری که اینترنت اشیا را هدف قرار می‌دهد بدافزاری که اینترنت اشیا را هدف قرار می‌دهد سهم هر ایرانی از اینترنت چقدر است؟ ۱۳ روش ساده برای افزایش سرعت اینترنت نسخه ۶۲ گوگل کروم با رفع یک آسیب پذیری مهم برای اندروید منتشر شد چطور دسترسی دستگاه‌ها به تلگرام را ببندیم؟ شرکت مخابرات ایران هوشمند دیجیتال می‌شود "IPTV"؛ برنامه‌هایی که به میل شما پخش می‌شوند! لیست برنامه‌های دارای باج افزار زئوس روی نرم افزار تلگرام هکرها به لوازم خانگی دسترسی پیداکردند هکرها به لوازم خانگی دسترسی پیداکردند مجرمان سایبری از دوربین آیفون سوءاستفاده می کنند فیبر نوری تا ۵ سال دیگر در ایران همه‌گیر می‌شود بزرگ‌ترین مرکز دیتا سنتر در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد همکاری لنوو و اینتل برای تولید اولین رایانه بدون رمز عبور استفاده از استاندارد جدید برای ایمن سازی اینترنت اشیا استفاده از استاندارد جدید برای ایمن سازی اینترنت اشیا تشریح ابعاد طرح رجیستری و خبر انتشار سند کودک و اینترنت تشریح ابعاد طرح رجیستری و خبر انتشار سند کودک و اینترنت ایران در جمع ۲۰ کشور پرکاربر اینترنت جهان نسل جدید اینترنت کی به ایران می‌رسد؟ بالون‌های نسل چهارم گوگل به آسمان رفتند راه جلوگیری از هک شبکه های وای فای تدابیر امنیتی گوگل برای اکانت‌های کاربران تدابیر امنیتی گوگل برای اکانت‌های کاربران ارزان‌ترین و گران‌ترین اینترنت جهان در کدام کشورهاست؟ برای تقویت ۵G چه نکاتی را می‌توان از چین آموخت سیستم بومی امنیت شبکه توسط محققان ایرانی تولید شد سیستم بومی امنیت شبکه توسط محققان ایرانی تولید شد تمام شبکه‌های وای فای قابل هک شد هستند تمام شبکه‌های وای فای قابل هک شد هستند مراقب اپلیکیشن‌های تقلبی باشید پایان فروش حجمی اینترنت در روزهای آینده دانشمند ایرانی آنتن پرنده می‌سازد هدیه برای خانه‌هایی که به سرعت نور وصل می‌شوند شبکه اجتماعی ایرانی کلوب بعد از ۱۲ سال تعطیل می‌شود انتقال باقی‌مانده بسته اینترنت ممکن شد ۳۷ هزار کاربر مرورگر کروم فریب برنامه قلابی را خوردند عرضه نسخه بتای مرورگر مایکروسافت اج برای آی‌اواس و اندروید کدام کشورها ارزان‌ترین اینترنت را دارند؟ تجربه ۱۰۰ مگابیتی با فیبرهای نورانی سرقت کلمات عبور از سیستم عامل‌های آسیب‌پذیر مک کاهش مصرف آب کشاورزی به نصف با کمک اینترنت اشیا قفل رایانه را با قلبتان باز کنید پرسرعت‌ترین اینترنت جهان شناسایی شد امنیت ایمیل را جدی بگیرید نسخه موبایلی توییتر مخصوص کاربران اینترنت کم سرعت از راه می‌رسد کوکی‌ها چرا و چگونه استفاده می‌شوند؟ به وای‌فای‌های عمومی متصل نشوید! اختصاص پهنای باند کم‌هزینه به بازی‌ها آپدیت امنیتی ماه آگوست سونی برای اکسپریا XA۱ ،XA۱ اولترا و L۱ منتشر شد هشدار: وقتی از بلوتوث استفاده نمی‌کنید، آن‌را خاموش کنید! پس از هک شدن چکار کنیم؟ سرعت اینترنت به ۲۰ مگابیت برثانیه می‌رسد هشدار به کاربران اندروید در مورد حمله بدافزاری خطرناک چقدر از امنیت ایمیل‌ها اطمینان دارید؟ با این روش‌ها تلگرام خود را ایمن کنید اعلام آمادگی ایران برای همکاری با تایلند در زمینه امنیت سایبری، نرم افزار، سخت افزار و IT افزایش چشمگیر کاربران اینترنت ۵G تا سال ۲۰۲۰ اینترنت رایگان هدیه روزانه ایرانسل به حجاج جزییات اینترنت نامحدود در ایران اعلام شد +جدول جزئیات جدیدی از نحوه ارائه سرویس اینترنت نامحدود اعلام شد تغییر روش فروش اینترنت در کشور تا دو هفته آینده تلویزیون و یخچال فریزرهای اینترنت‌دار باید برچسب امنیتی از پلیس بگیرند گوگل کیپ بعد از مدت‌ها دو گزینه Redo و Undo را اضافه کرد نسخه جدید فایرفاکس با قابلیت های جدید عرضه شد آشنایی با نحوه پوشش اطلاعات در اینترنت نسل ۵ با اینترنت برای وسایلتان تصمیم بگیرید تمیز کردن دستشویی برای استفاده از اینترنت رایگان فروش اینترنت نامحدود وزارت ارتباطات واقعا "نامحدود" نیست بازار فناوری اطلاعات پایش می شود چند روش برای پیدا کردن وای فای رایگان در مسافرت سامانه اینترنتی برای صادرات کالاهای ایرانی راه اندازی شد کارت شبکه ۱۰ گیگابیتی ایسوس به بازار عرضه شد بیشترین تهدیدات امنیتی ۲۰۱۷ کدام‌اند؟ بیشترین تهدیدات امنیتی ۲۰۱۷ کدام‌اند؟ سقوط آمریکا در رتبه بندی قدرتمندترین ابررایانه های جهان تهدیدات «خانه‌های هوشمند» و راهکارهای امن‌سازی آن لاجیتک و معرفی دوربین امنیتی «۲ Circle» با قابلیت نصب در مکان های مختلف خطر هک در کمین دوربین‌های اینترنتی مرگ تدریجی تلویزیون در جهان +اینفوگرافیک شایعه پولی شدن تلگرام صحت ندارد سرعت رشد اینستاگرام از هر زمان دیگری بیشتر شده است تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت برون‌ساختمانی +جزییات کاهش ۶۰ درصدی تعرفه‌اینترنت در ۴ سال اخیر اپراتور سوم: کاهش احتمالی هزینه‌های اینترنت موبایل از مهرماه ای او ال و یاهو به تاریخ پیوستند ایرانی‌ها از چه روشی برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند طرح‌ سامانه‌های الکترونیکی تجارت امسال نهایی می‌شود پنج راهکار برای ایمن ماندن به هنگام استفاده از wifi در فضای عمومی طراحی بارکدهای جدید برای تشخیص مرسولات اینترنتی اینگونه مانع مصرف اینترنت توسط اینستاگرام شویم راهکاری برای افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه قیمت اینترنت کاهش می یابد؟ حجم‌خوری اینترنت نداریم! جایگزین قفل و کلید ساخته شد از فروشگاه‌های دارای نماد الکترونیک خرید کنید بهترین گوشی‌های هوشمند برای گیمرها ۸ شهر کشور به فیبر نوری مجهز می شوند تغییر محاسبه حجم اینترنت رونمایی از اینترنت اشیا برای مدیریت هوشمند منابع و انرژی کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون کاهش مصرف اینترنت سیمکارت در آیفون به روزرسانی ویندوز ۱۰ دسترسی به وای – فای را ناممکن کرد به روزرسانی ویندوز ۱۰ دسترسی به وای – فای را ناممکن کرد نرخ های جدید اینترنت همراه اول اعلام شد نرخ های جدید اینترنت همراه اول اعلام شد سرعت اینترنت کاربران ایرانی‌ تا پایان سال دوبرابر می‌شود سرعت اینترنت کاربران ایرانی‌ تا پایان سال دوبرابر می‌شود
برگشت به بالا