فیسبوک بالاترین درصد بی‌اعتمادی را در میان کاربران دارد

عصر کالا- طبق نظرسنجی‌های انجام شده در میان شرکت‌های فناوری اطلاعات، فیسبوک بالاترین درصد بی‌اعتمادی را در میان کاربران دارد.

چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸:۰۰

فیسبوک بالاترین درصد بی‌اعتمادی را در میان کاربران دارد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ در زمینه فناوری اطلاعات شرکت‌های متعددی از جمله آمازون، گوگل، مایکروسافت، اپل، ساهو و فیسبوک در سطح جهانی فعالیت دارند.

هر یک از کاربران با توجه به سطح و نوع نیازشان یکی از این شرکت‌ها را برای انجام فعالیت‌های اینترنتی خود انتخاب می‌کنند. ناگفته نماند که علاوه بر نحوه خدمات رسانی فاکتورهای دیگری نیز در این انتخاب نقش دارند که مورد اعتماد بودن و حفظ حریم شخصی یکی از آنهاست.

بر همین اساس طبق نظرسنجی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است، شرکت آمازون با 24 % کمترین بی‌اعتمادی و فیسبوک با 51% بالاترین سطح بی‌اعتمادی را از سوی کاربران داشته است.

برچسب ها

فضای مجازیفیسبوک
مطالب مرتبط بیشتر
به اینترنت کودکان چه گذشته است؟ استفاده ۲.۵ میلیارد نفر از اپلیکیشن‌های فیسبوکی اینستاگرام به روزرسانی شد قابلیت اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر به اینستاگرام افزوده شد افزودن امکان طرح پرسش از استوری گذاران اینستاگرام موسیقی به استوری اینستاگرام اضافه می‌شود؟ پیام‌رسان فیس بوک به قابلیت ترجمه خودکار مجهز شد قابلیت ارسال ویدیوهای بلند از فردا به اینستاگرام اضافه می‌شود اولین تصویر از بخش جدید Activity در اینستاگرام قابلیت جدید اینستاگرام برای استوری اطلاعات کاربران فیس بوک در اختیار ۶۰ تولید کننده موبایل و تبلت! شناسایی چالش‌های بزرگ اینترنتی قابلیت جدید اینستاگرام و اطمینان از مشاهده تمامی تصاویر از قابلیت جدید برنامه گوگل فوتوز بهره‌مند شوید پایان نگرانی درباره مشاهده همه پستهای ارسالی در اینستاگرام بازیابی اطلاعات حذف شده در واتس‌اپ ممکن شد به اشتراک گذاری عکس های دیگران در استوری اینستاگرام قابلیت اشتراک‌گذاری پست‌ها در اینستاگرام فراهم شد حضور مدیرعامل اینستاگرام در ایران خاموش‌کردن جستجو به اپلیکیشن یوتیوب افزوده شد اینستاگرام برای کاربران ویندوز فون حذف شد اینستاگرام ویژگی «پرتره» را افزود قابلیت‌های جدید پیام‌رسان واتس‌اپ در جدیدترین به روز رسانی اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر در رسوایی فیس بوک فاش شده است! اطلاعات ۸۷ میلیون کاربر در رسوایی فیس بوک فاش شده است! تلنگری به همه‌ی پیام‌رسان‌های ایرانی! جاسوسی فیس بوک از تماس ها و پیامک‌های گوشی‌های اندرویدی محدودیت زمانی واتس‌اپ برای حذف پیام بیشتر شد تبدیل فیس بوک به یک سایت کاریابی ارائه شبکه اجتماعی سامسونگ واقعیت دارد؟ مشکل پیام‌رسان‌های داخلی چیست؟ در خریدهای اینترنتی کلاه سرتان نرود این اپلیکیشن صورت افراد را شناسایی می کند ارسال ایمیل‌های جعلی با یک بدافزار فیسبوک شما را در عکس‌های تگ نشده شناسایی می‌کند دکمه ساکت کردن کاربران و گروه‌ها به فیس بوک هم اضافه شد مسنجر کیدز ؛ پیام‌رسانی برای کودکان شناسایی کاربران فیس‌بوک از طریق آپلود عکس چطور حریم خصوصی را در شبکه‌های اجتماعی حفظ کنیم؟ هر آنچه برای امنیت مجازی لازم دارید پشتیبانی فیس بوک مسنجر از تصاویر ۴K مدل اینترنت غیرحجمی تصویب شد احتمال اضافه شدن قابلیتی جدید و جالب به اینستاگرام تشریح ابعاد طرح رجیستری و خبر انتشار سند کودک و اینترنت فیس بوک هنوز محبوب‌ترین شبکه اجتماعی است افزونه اپل موزیک به مسنجر فیسبوک اضافه شد برترین برندهای جهانی معرفی شدند فیس بوک برای مقابله با اخبار جعلی به رسانه‌های آفلاین متوسل شد سرعت رشد اینستاگرام از هر زمان دیگری بیشتر شده است پنج راهکار برای ایمن ماندن به هنگام استفاده از wifi در فضای عمومی از فروشگاه‌های دارای نماد الکترونیک خرید کنید
برگشت به بالا