تولید میزی با قابلیت تغییر سریع ابعاد، ارتفاع و شکل ظاهری

عصر کالا- نیازهای حرفه ای و شخصی افراد در گذر زمان به طور مرتب تغییر می کند و لذا استفاده از لوازم خانگی و اداری منعطف و قابل تغییر روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند.

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶:۰۰

تولید میزی با قابلیت تغییر سریع ابعاد، ارتفاع و شکل ظاهری

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اکثر میزهایی که ما از آنها استفاده می کنیم، ابعاد، شکل ظاهری و ارتفاع ثابت و غیرقابل تغییری دارند. اما میز Modulos به گونه ای طراحی شده که قادر به تامین نیازهای متنوع افراد باشد.

بخش های متنوع این میز را می توان از آن جدا یا دوباره سرهم کرد تا میزی با حاشیه های صاف یا دارای انحنا در اختیار داشت. همچنین امکان استفاده از بخش های دارای شارژر بی سیم هم برای میز یادشده در نظر گرفته شده است.

از جمله دیگر امکانات این میز می توان به هاب یو اس بی، بخش های ویژه برای نگهداری قلم و خودکار و غیره اشاره کرد. پیکربندی این میز با توجه به نحوه استفاده از آن بارها و بارها قابل تغییر است و می توان از آن به عنوان یک میز اداری بزرگ استفاده کرد یا آن را کوچک تر کرده در اتاق  پذیرایی قرار داد یا حتی آن را به یک میز بلند با بخش های صاف یا مدور مختلف مبدل کرد.

برخی بخش های این میز به گونه ای خاص برای گذراندن انبوهی از سیم ها یا ابزار جانبی دیگر دارای حفره هایی است و در کناره های برخی از آنها هم پریزهای برق تعبیه شده است.

تمامی قطعه چوب های این میز 35 در 35 سانتیمتری هستند و برای اتصال آنها به هم از پین های چوبی و فلزی استفاده می شود. همچنین پایه های چوبی و آلومینیومی برای تنظیم ارتفاع میزهای یادشده قابل استفاده است. قیمت مدلهای مختلف این میز با اجزا و پایه های متنوع از 985 تا 1215 دلار در نوسان است.

برچسب ها

دکوراسیونمیزمیز اداریدکوراسیون اداری
مطالب مرتبط بیشتر
لیست قیمت انواع میز تلویزیون این میز شارژر دستگاه های الکترونیکی است تولید میز هوشمندی که نوشیدنی‌ها را می شناسد تولید میز هوشمندی که نوشیدنی‌ها را می شناسد چند نکته مهم در خرید آباژور کاغذ دیواری های جدید برای دکوراسیون اتاق های مدرن میز کار، ۱۰ مدل دیدنی از خانه های شما با این راهکارهای جالب وسایل کهنه ی خانه ی خود را نو کنید+تصاویر تولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویر میزهای شیشه‌ای و درخشان به شکل چتردریایی پرطرفدارترین مدل های میز ناهارخوری در اروپا دکوراسیون خانه خود را با این اسباب و وسایل به روز کنید دکوراسیون خانه خود را با این اسباب و وسایل به روز کنید میز صبحانه خوری،۷ مدل ایده آل در چیدمان منزل ایرانی ها طراحی اتاق خواب، ۸ ایده که مادر طبیعت به ما می آموزد دکوراسیون خانه ۵۰ متری، پالت های چوبی این دختر گرافیست دکوراسیون پذیرایی، این ۱۶ خانه ایرانی را از دست ندهید دکوراسیون هایی که هرگز ندیده اید در شماره جدید مجله منزل دکوراسیون خوب و دلنشین خرید یک میز تلویزیون چقدر هزینه برمی دارد؟ دکوراسیون قهوه ای و آبی، ترکیب رنگ متفاوت در خانه هانیه آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید سبک ماوریک در طراحی داخلی، دکوراسیون بی قید و بند دکوراسیون آشپزخانه کوچک با کابینت های ایده آل دکوراسیون کتابخانه منزل، این یار مهربان را چگونه چیدمان کنیم؟ ارتفاع مناسب نصب تابلو، چقدر باشه بهتره؟ ساعت دیواری فانتزی، تیک تاک های مدرن در دکوراسیون خانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذاب دکوراسیون اتاق خواب ایرانی، صفر تا صد بازسازی تمام عیار تغییر دکوراسیون کم هزینه با برچسب کابینت آموزش پینگ پنگ با روبات و میز هوشمند دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم؟ طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار تغییر دکوراسیون خانه با حرف‌ های درگوشی یک طراح داخلی تبدیل میز کار به صفحه نمایش لمسی طراحی های جذاب قبل و بعد از نوسازی فضای داخل خانه+ تصاویر
برگشت به بالا