دکوراسیون خوب و دلنشین

عصر کالا: یکی از مهمترین دغدغه های شما خانم های محترم همیشه رسیدن به یک چیدمان و دکوراسیون خوب و دلنشین در منزل میباشد و در بیشترین مواقع هم نظر نهایی با شما خواهد بود و تنها نقش آقایان در خرید وسایل مورد نظر شما و جابه جایی آنها در روز جمعه و تعطیل میباشد.

دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

دکوراسیون خوب و دلنشیندکوراسیون خوب و دلنشیندکوراسیون خوب و دلنشیندکوراسیون خوب و دلنشیندکوراسیون خوب و دلنشیندکوراسیون خوب و دلنشین

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، یکی از مهمترین دغدغه های شما خانم های محترم همیشه رسیدن به یک چیدمان و دکوراسیون خوب و دلنشین در منزل میباشد و در بیشترین مواقع هم نظر نهایی با شما خواهد بود و تنها نقش آقایان در خرید وسایل مورد نظر شما و جابه جایی آنها در روز جمعه و تعطیل میباشد.

پس در سری مقالات تخصصی طراحی داخلی و دکوراسیون سعی میکنیم به شما بهترین فضاها و چیدمان ، سبک ها ، متریال های موجود و مطرح در بازار ، معرفی طراحان معروف  ایرانی و بین المللی ، رنگ های مناسب برای هر فضا را به شما معرفی کنیم و قدم به قدم شما را تا رسیدن به چیدمان و دکوراسیون مورد دلخواه همراهی کنیم البته نظرات شما در هر مقاله به ما در فعالیت بیشتر و اطلاع رسانی بهتر کمک بسیار خوبی خواهد کرد.

اما مسئله بسیار مهم در شناخت بیشتر طراحی داخلی و دکوراسیون یا چیدمان این هست که طراحی داخلی علم و صنعت بسیار گسترده و مطرح در جهان است که به تازگی در ایران هم مورد توجه قرار گرفته است و آن را با دکوراسیون و چیدمان نباید یکی دانست در واقع دکوراسیون و چیدمان زیر مجموعه و قسمتی از پروسه طراحی داخلی بشمار می آید.

از آنجا که شاید بررسی و پرداختن به علم و صنعت طراحی داخلی بطور جامع و کامل نیازمند زمان زیادی میباشد سعی میشود بیشتر به معقوله چیدمان و دکوراسیون داخلی پرداخت و در میان مطالب بیان شده تفاوت ها ی طراحی داخلی با دکوراسیون به معنای چیدمان رو هم برای شما بیان کنیم.

یکی از مهمترین موارد که باید به آن توجه زیادی شود ترکیب درست رنگهاست که تاثیر بسزایی در جذب مخاطبین و مراجعین به یک محل که طراحی شده را دارد که بطور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

تعریف ها و فلسفه های مختلفی در چیدمان مطرح هستند مثل فنگ شویی که بسیار مورد توجه قرار گرفته در چندین سال گذشته که در مورد آن سعی میشود مطالب مفیدی برای شما تهیه شود.

برچسب ها

خانهدکوراسیون
مطالب مرتبط بیشتر
دکوراسیون خانه ۵۰ متری، پالت های چوبی این دختر گرافیست دکوراسیون خانه ۵۰ متری، پالت های چوبی این دختر گرافیست دکوراسیون پذیرایی، این ۱۶ خانه ایرانی را از دست ندهید دکوراسیون پذیرایی، این ۱۶ خانه ایرانی را از دست ندهید دکوراسیون هایی که هرگز ندیده اید در شماره جدید مجله منزل دکوراسیون هایی که هرگز ندیده اید در شماره جدید مجله منزل کاربرد چراغ‌های کم‌مصرف و LED و ابتلا به سردرد‌های مزمن از Ecobee۳ بیشتر بدانید دکوراسیون قهوه ای و آبی، ترکیب رنگ متفاوت در خانه هانیه دکوراسیون قهوه ای و آبی، ترکیب رنگ متفاوت در خانه هانیه آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید سبک ماوریک در طراحی داخلی، دکوراسیون بی قید و بند سبک ماوریک در طراحی داخلی، دکوراسیون بی قید و بند دکوراسیون آشپزخانه کوچک با کابینت های ایده آل دکوراسیون کتابخانه منزل، این یار مهربان را چگونه چیدمان کنیم؟ ارتفاع مناسب نصب تابلو، چقدر باشه بهتره؟ ساعت دیواری فانتزی، تیک تاک های مدرن در دکوراسیون خانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذاب خانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذاب دکوراسیون اتاق خواب ایرانی، صفر تا صد بازسازی تمام عیار تغییر دکوراسیون کم هزینه با برچسب کابینت دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه مظنه قیمت مدل های مختلف کاغذ دیواری چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم؟ چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم؟ تغییر دکوراسیون خانه با حرف‌ های درگوشی یک طراح داخلی تغییر دکوراسیون خانه با حرف‌ های درگوشی یک طراح داخلی تهدیدات «خانه‌های هوشمند» و راهکارهای امن‌سازی آن طراحی های جذاب قبل و بعد از نوسازی فضای داخل خانه+ تصاویر طراحی های جذاب قبل و بعد از نوسازی فضای داخل خانه+ تصاویر در خانه‌تان را از هر جای کره زمین باز کنید پایان عملیات ۲۴ ساعته آتش‌نشانان در خیابان ۱۷ شهریور خانه‌تکانی با متخصصان
برگشت به بالا