طراحی های جذاب قبل و بعد از نوسازی فضای داخل خانه+ تصاویر

عصر کالا- هنگامی که شما برای اولین بار به بازسازی فضای داخلی یک خانه نگاه می کنید کار به اندازه کافی ساده به نظر می رسد.به طور کلی بازسازی و تغییر دکور داخل خانه، زمان بر و پروژه ای پیچیده است.

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲:۰۰

طراحی های جذاب قبل و بعد از نوسازی فضای داخل خانه+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، هنگامی که شما برای اولین بار به بازسازی فضای داخلی یک خانه نگاه می کنید کار به اندازه کافی ساده به نظر می رسد.به طور کلی بازسازی و تغییر دکور داخل خانه، زمان بر و پروژه ای پیچیده است.

در ادامه این گزارش از صفر تا صد بازسازی فضای داخلی برخی از خانه ها را با تصاویر قبل و بعد خانه  مشاهده خواهید کرد.

نوسازی اتاق کم نور و بدون سبک

طراح: لارن گرمیا

قبل ازطراحی

ترکیب لوازم سنتی و مدرن مانند(صندوق قدیمی و تخت خواب مدرن) فضای دلپذیری را در این اتاق ایجاد کرده است.

بعد از طراحی

طراحی این حمام دلگیر و تاریک

طراح:Incorporated Architecture & Design

قبل از طراحی

با اضافه کردن آینه با چهار چوب فلزی مخالف دو طرف دار دیوار، فضای حمام بزرگتر دیده می شود.علاوه بر این نصب یک سینک مدرن و جمع وجور زیبایی خاصی به این فضا بخشیده است.

بعد از طراحی

قرار گرفتن ساختمان در جلوی پنجره مانع رسیدن نور به آشپزخانه می شود.

طراح: Incorporated Architecture & Design

قیل از طراحی

فضای این آشپزخانه با یک نو سازی کامل از جمله خرلب کردن دیوارها ،کابینت های سفید و کف  پوش سفید  از جنس چوب گردو روشن تر شده است.

بعد از طراحی

این اتاق خانوادگی بزرگ اما خسته کننده است.

طراح: Incorporated Architecture & Design

قبل از طراحی

با به کار بردن رنگ های تند و روشن و هم چنین یک مبل رنگارنگ و لامپ قرمز به این اتاق خسته کننده زندگی بخشیدند.

بعد از طراحی

برچسب ها

خانهدکوراسیون
مطالب مرتبط بیشتر
دکوراسیون خانه ۵۰ متری، پالت های چوبی این دختر گرافیست دکوراسیون خانه ۵۰ متری، پالت های چوبی این دختر گرافیست دکوراسیون پذیرایی، این ۱۶ خانه ایرانی را از دست ندهید دکوراسیون پذیرایی، این ۱۶ خانه ایرانی را از دست ندهید دکوراسیون هایی که هرگز ندیده اید در شماره جدید مجله منزل دکوراسیون هایی که هرگز ندیده اید در شماره جدید مجله منزل دکوراسیون خوب و دلنشین دکوراسیون خوب و دلنشین کاربرد چراغ‌های کم‌مصرف و LED و ابتلا به سردرد‌های مزمن از Ecobee۳ بیشتر بدانید دکوراسیون قهوه ای و آبی، ترکیب رنگ متفاوت در خانه هانیه دکوراسیون قهوه ای و آبی، ترکیب رنگ متفاوت در خانه هانیه آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید سبک ماوریک در طراحی داخلی، دکوراسیون بی قید و بند سبک ماوریک در طراحی داخلی، دکوراسیون بی قید و بند دکوراسیون آشپزخانه کوچک با کابینت های ایده آل دکوراسیون کتابخانه منزل، این یار مهربان را چگونه چیدمان کنیم؟ ارتفاع مناسب نصب تابلو، چقدر باشه بهتره؟ ساعت دیواری فانتزی، تیک تاک های مدرن در دکوراسیون خانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذاب خانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذاب دکوراسیون اتاق خواب ایرانی، صفر تا صد بازسازی تمام عیار تغییر دکوراسیون کم هزینه با برچسب کابینت دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه مظنه قیمت مدل های مختلف کاغذ دیواری چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم؟ چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم؟ تغییر دکوراسیون خانه با حرف‌ های درگوشی یک طراح داخلی تغییر دکوراسیون خانه با حرف‌ های درگوشی یک طراح داخلی تهدیدات «خانه‌های هوشمند» و راهکارهای امن‌سازی آن در خانه‌تان را از هر جای کره زمین باز کنید پایان عملیات ۲۴ ساعته آتش‌نشانان در خیابان ۱۷ شهریور خانه‌تکانی با متخصصان
برگشت به بالا