خانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذاب

عصر کالا: آماندا میشل سیفرید (Amanda Michelle Seyfried) بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی است.

شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

خانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذابخانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذابخانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذابخانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذابخانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذابخانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذابخانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذابخانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذابخانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذابخانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذابخانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذاب

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، در این مطلب می خواهیم سری به خانه این سوپراستار بزنیم و سبک دکوراسیون مورد علاقه او را بررسی نماییم. خانه آماندا سیفرید در بالای تپه های سبزی قرار دارد که همین امر باعث جذاب تر شدن فضای خانه او می شود.

وی در این خانه انواع و اقسام صنایع دستی و آثار هنری را به کار برده و از حیوانات خانگی مورد علاقه خود، نگهداری می کند. با کمی بررسی و مشاهده دکوراسیون منزل او، متوجه خواهید شد که سبکی که این بازیگر مشهور برای خانه خود انتخاب نموده است، سبک روستیک است.

کیفیت و سلیقه در دکوراسیون منزل

درهای این خانه بسیار بزرگ هستند و هر چیزی؛ از قاشق گرفته تا دستمال کاغذی، جای مخصوص به خودشان را دارد. تمامی اجزای دکوراسیون خانه آماندا سیفرید، با دقت تمام انتخاب شده اند. فرش هایی که از بهترین جنس و کیفیت برخوردار هستند، کفپوشی از چوب بلوط ، مبلی زیبا و طراحی شده و هم چنین رنگ دیوار، همه و همه ساخته دست طراحان حرفه ای و کاربلدی هستند.

ویژگی بارز دکوراسیون منزل آماندا سیفرید این است که از تمامی برندهای معتبر امریکایی برای تک تک اجزای دکوراسیونی استفاده شده است. آماندا سیفرید از آن دسته از افرادی است که در وسایل دکوراسیون خانه خود تنوع زیادی ایجاد می کند و شاید همین نکته ای که دکوراسیون منزل او را برجسته نموده است.

مطلب دیگری که در رابطه با دکوراسیون منزل آماندا سیفرید باید اشاره کنیم این است که او از طرفداران نور است؛ به همین دلیل در جای جای دکوراسیون خانه او می توانیم رد پای پررنگ نور و روشنایی را حس کنیم.

بازسازی خانه

خانه آماندا سیفرید به خواست و سلیقه خود او بازسازی شد. طبقه پایین این خانه دیوارهای ضخیم و فضاهای تعریف شده ای داشت که همین امر باعث شد تا توانایی ایجاد تغییرات بزرگ در این فضا کاهش پیدا کند، اما طراحان به سراغ دکوراسیون اتاق خواب رفتند و آن را روشن تر و دلبازتر کردند. علاوه بر اینها، تغییرات ریز و درشت دیگری نیز در سایر فضاهای خانه نیز شکل گرفت.

زیبایی هرچه تمام تر در دکوراسیون خانه

در خانه آماندا سیفرید، دست طراحان باز بود. آنها به سراغ دکوراسیون اتاق خواب مستر رفتند و آن را به بهترین شکل ممکن طراحی نمودند.

تخت خواب مجللی که در اتاق خواب او دیده می شود، جلوه بسیاری به دکوراسیون این فضا بخشیده است. حمام این اتاق، کاشی هایی سفید رنگ دارد و در کنار وان زیبای آبی، حس خوشایندی را منتقل می کند.

کاشی های به کار رفته در دکوراسیون آشپزخانه نیز به خودی خود، تاثیر به سزایی بر روی زیبایی آن گذاشته اند.

برای اتاق مهمان، کابینت جزیره ای تعبیه شده است که در کنار چراغ های آویزان شده از زیبایی بسیاری برخوردار گشته است. دکوراسیون این فضا نیز از زیبایی بسیاری برخوردار است. کاشی های زیبای کف زمین، جشم ها را به خود خیره می گرداند و فضای گرمی را به اتاق بخشیده است.

از دکوراسیون هر فضایی که صحبت کنیم نمی توانیم از زیبایی دکوراسیون غذاخوری این خانه گذشت! میز ناهارخوری بسیار زیبا و در عین حال ساده ای که از بهترین برندها تهیه شده است در کنار تابلوهای هنری و رنگ آمیزی دیوارها همه را به خود مجذوب می کند.

برچسب ها

خانهدکوراسیونآشپزخانه
مطالب مرتبط بیشتر
چند نکته مهم در خرید آباژور کاغذ دیواری های جدید برای دکوراسیون اتاق های مدرن بهترین مارک کریستال برای جهیزیه، بوهیما یا ناخمن؟ دکوراسیون خانه خود را با این اسباب و وسایل به روز کنید طراحی اتاق خواب، ۸ ایده که مادر طبیعت به ما می آموزد ۷ اجاق گاز فردار برتر را بشناسید ایده های فوق العاده برای طراحی بالکن های کوچک وسایل سنتی منزل، ۳۳ مدل زیبا برای خانه ایرانی شما دکوراسیون خانه ۵۰ متری، پالت های چوبی این دختر گرافیست دکوراسیون خانه ۵۰ متری، پالت های چوبی این دختر گرافیست دکوراسیون پذیرایی، این ۱۶ خانه ایرانی را از دست ندهید دکوراسیون پذیرایی، این ۱۶ خانه ایرانی را از دست ندهید دکوراسیون هایی که هرگز ندیده اید در شماره جدید مجله منزل دکوراسیون هایی که هرگز ندیده اید در شماره جدید مجله منزل دکوراسیون خوب و دلنشین دکوراسیون خوب و دلنشین کاربرد چراغ‌های کم‌مصرف و LED و ابتلا به سردرد‌های مزمن از Ecobee۳ بیشتر بدانید دکوراسیون قهوه ای و آبی، ترکیب رنگ متفاوت در خانه هانیه دکوراسیون قهوه ای و آبی، ترکیب رنگ متفاوت در خانه هانیه رونمایی از نسل جدید هودهای آشپزخانه آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید کیچن Ex نمایشگاه محصولات فابر و Ilve را افتتاح کرد سبک ماوریک در طراحی داخلی، دکوراسیون بی قید و بند سبک ماوریک در طراحی داخلی، دکوراسیون بی قید و بند هودهای ایرانی هوای آشپزخانه کدام کشورها را تهویه می کند؟! زیباترین لوازم آشپزخانه جهان دکوراسیون آشپزخانه کوچک با کابینت های ایده آل دکوراسیون آشپزخانه کوچک با کابینت های ایده آل دکوراسیون کتابخانه منزل، این یار مهربان را چگونه چیدمان کنیم؟ ارتفاع مناسب نصب تابلو، چقدر باشه بهتره؟ ساعت دیواری فانتزی، تیک تاک های مدرن در دکوراسیون با چاپگر سه‌بعدی آشپزی کنید دکوراسیون اتاق خواب ایرانی، صفر تا صد بازسازی تمام عیار تغییر دکوراسیون کم هزینه با برچسب کابینت تغییر دکوراسیون کم هزینه با برچسب کابینت دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه مظنه قیمت مدل های مختلف کاغذ دیواری چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم؟ چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم؟ تغییر دکوراسیون خانه با حرف‌ های درگوشی یک طراح داخلی تغییر دکوراسیون خانه با حرف‌ های درگوشی یک طراح داخلی رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه، ۱۱ اشتباه که مرتکب می شوید چگونه یک آشپزخانه مدرن داشته باشیم؟ تهدیدات «خانه‌های هوشمند» و راهکارهای امن‌سازی آن با انواع هود آشنا شوید آشپزی حرفه‌ای با سینی هوشمند انتخاب ادویه و چاشنی مناسب غذا را به هوش مصنوعی بسپارید برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع آشپزخانه با حضور ۲۵۰ شرکت داخلی و خارجی طراحی های جذاب قبل و بعد از نوسازی فضای داخل خانه+ تصاویر طراحی های جذاب قبل و بعد از نوسازی فضای داخل خانه+ تصاویر در خانه‌تان را از هر جای کره زمین باز کنید پایان عملیات ۲۴ ساعته آتش‌نشانان در خیابان ۱۷ شهریور خانه‌تکانی با متخصصان
برگشت به بالا