تولید میز هوشمندی که نوشیدنی‌ها را می شناسد

عصر کالا- امروز پیشرفت اینترنت اشیا و فناوری های هوشمند موجب تولید محصولاتی شده که کارکردهای عجیب و غریب و جذابی دارند.

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹:۰۰

تولید میز هوشمندی که نوشیدنی‌ها را می شناسد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، محققان موسسه Interaction Design در دانمارک به تازگی میزی ساخته اند که قادر به شناسایی نوشیدنی است که افراد در حال نوشیدن آن هستند. میز مذکور در همین حال قادر به پخش موسیقی متناسب است تا افراد حال و هوای بهتری داشته باشند.

میز یاد شده که Classyfier نام دارد، به طور خودکار موسیقی متناسب برای وضعیت افراد را انتخاب می کند و برای این کار از سروصداهای محیط کمک می گیرد. به عنوان مثال اگر این میز با استفاده از حسگرهای خود متوجه صدای نوشیده شدن یک نوشیدنی گازدار مانند نوشابه شود، موسیقی مهیج پخش می کند.

حسگرهای این میز از دقت بالایی برخوردارند و می توانند با درک تفاوت باز شدن صدای درب نوشیدنی های مختلف از محتوای آنها مطلع شوند. همچنین میکروفون خاصی هم به همین منظور به میز یادشده اضافه شده است.

این میز به طور آزمایشی تولید شده و فعلا برنامه ای برای تولید انبوه و تجاری سازی آن وجود دارد. البته این احتمال وجود دارد که در صورت استقبال و سرمایه گذاری در آینده شاهد تولید گسترده آن باشیم.

برچسب ها

نواختن موسیقیمیزمیز ادارینوشیدنیپخش موسیقی
مطالب مرتبط بیشتر
اعلام زمان آغاز به‌کار سرویس پخش آنلاین موزیک یوتیوب سرویس پخش آنلاین موسیقی رقیب اپل رکورد شکست لیست قیمت انواع میز تلویزیون این میز شارژر دستگاه های الکترونیکی است با مرورگر گوگل موسیقی بسازید! انگشتر آهنگساز انگشتر آهنگساز تولید قدرتمندترین پخش کننده بلوری با کنترل صوتی و تصویر سینمایی گلکسی اس ۹ به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز می‌شود تحول موسیقی با تکنولوژی‌های جدید پشتیبانی قابلیت جدید آمازون اکو از اسپاتیفای این گجت با حرکت سر ضرباهنگ موسیقی را کنترل می کند این گجت با حرکت سر ضرباهنگ موسیقی را کنترل می کند حاکمیت تکنولوژی بر دنیای صدا گام بلند اپل برای تصاحب "شازم" پشتیبانی پلیر VLC از آیفون ۱۰ و ویدیو های ۴K گجتی که با تولید موسیقی مخصوص کاربر را می خواباند گجتی که با تولید موسیقی مخصوص کاربر را می خواباند خرید یک پخش کننده موسیقی پرتابل چقدر آب می خورد؟ لیست قیمت محبوب ترین پخش کننده های موسیقی آیا مایکروسافت با تصمیمات عجیب خود طرفداران را نا امید می کند؟ تولید میزی با قابلیت تغییر سریع ابعاد، ارتفاع و شکل ظاهری تولید میزی با قابلیت تغییر سریع ابعاد، ارتفاع و شکل ظاهری میز کار، ۱۰ مدل دیدنی از خانه های شما با این راهکارهای جالب وسایل کهنه ی خانه ی خود را نو کنید+تصاویر تولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویر میزهای شیشه‌ای و درخشان به شکل چتردریایی پرطرفدارترین مدل های میز ناهارخوری در اروپا دکوراسیون خانه خود را با این اسباب و وسایل به روز کنید میز صبحانه خوری،۷ مدل ایده آل در چیدمان منزل ایرانی ها فرمان بده تا موسیقی متناسب با فعالیت پخش شود خرید یک میز تلویزیون چقدر هزینه برمی دارد؟ آموزش پینگ پنگ با روبات و میز هوشمند دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه طراحی داخلی اداری، رازهای زیبایی این دفتر کار تبدیل میز کار به صفحه نمایش لمسی صفحه های موسیقی دوباره زنده می شوند نواختن موسیقی با هویج و کدو تنبل!
برگشت به بالا