ساعت دیواری فانتزی، تیک تاک های مدرن در دکوراسیون

عصر کالا- زمان با زیبایی متفاوتی برای انسان نقش بازی می‌کند؛ گاهی دلنشین و خاطر انگیز و گاهی هم اندوهگین از گذر آن! بله، ساعت و زمان در بهبود زندگی انسان‌ها موثر است، پس ضرورت‌ها را در دکوراسیون جای دهیم تا با یک تیر دو نشان بزنیم!

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

ساعت دیواری فانتزی، تیک تاک های مدرن در دکوراسیون

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، اما چه ساعتی و برای چه سبکی؟! بی‌‎درنگ می‌توان گفت سبک مدرن در اولویت است؛ زیرا سبک مدرن در میانه قرن بیستم با تاکید بر سادگی رواج پیدا کرد و با استفاده از رنگ‌های روشن، تجلی حجم به جای جرم، تعادل به جای تعصب بر تقارن، جایگاه ویژه‌ای در معماری به خود تخصیص داده است؛ از طرفی هم در حال حاضر استقبال بی‌نظیری از این سبک شده است، پس با ما همراه باشید تا خرید ساعت دیواری فانتزی را با هم تجربه کنید.

ساعت

120.000 تومان

ساعت با چوب گردو
70.000 تومان

سادگی در ساعت دیواری فانتزی

به عنصر چوب که عنصری مدرن به حساب می‌آید، توجه کنید؛ زیرا ویژگی غالب سبک مدرن؛ یعنی همان سادگی و عدم استفاده از پیرایش و زیور را همراه خود دارد، پس اگر به دنبال ساعت دیواری فانتزی از جنس چوب هستید به خطوط تراشیده شده و یا اشکال هندسی آن نیز توجه کنید؛ زیرا که چوب در سبک کلاسیک هم جای خود را حفظ کرده است. مبادا اشتباه بگیرید!

ساعت بتنی مدل C20
130.000 تومان

ساعت بتنی مدل C23
140.000 تومان

رنگ مدرن در ساعت دیواری فانتزی

ویژگی بعدی سبک مدرن را می‌توان انتخاب صحیح رنگ دانست، اما می‌دانیم در سبک مدرن از رنگ‌های روشن؛ مثل زرد، نارنجی و... به صورت اندک استفاده می‌شود؛ برای مثال به ترکیب یک رنگ خنثی؛ مانند طوسی با رنگ گرم و روشن؛ مثل زرد توجه کنید که به وضوح سبک مدرن خود را نشان می‌دهند؛ بنابراین با دانستن نکته‌ای کوچک انتخابی صحیح را تجربه کنید.

ساعت دیواری W015
99.000 تومان

ساعت رومیزی D017
75.000 تومان

اگر پیرو سبک مدرن هستید و به فرم‌گرایی اهمیت می‌دهید، پس شما برای ساعت دیواری مدرن منزلتان از فرم و اشکالی استفاده کنید که سادگی مدرن را زیر پا نگذارد، اما چه فرم و اشکالی سادگی مدرن را همراه دارد؟ بیشتر افراد، خطوط صاف در حجم را معیار اصلی اشکال مدرن می‌دانند! ولی استفاده از خطوط در حجم‌های توخالی و بدون تکرار از ویژگی‌های نادری است که کمتر کسی به آن توجه می‌کند؛ که نمونه زیر بیانگر این ویژگی مدرن و کمیاب است.

ساعت دیواری فانتزی کد 1052
190.000 تومان

ساعت دیواری فانتزی کد 1011
250.000 تومان

ساعت دست ساز دیواری کودک کد 1057
130.000 تومان

خلاقیت‌ در ساعت دیواری فانتزی

می‌توان حدس زد که ساعت از لوازمی است که در انتهای چیدمان منزل آن را به‌ یاد می‌آورید. اگر این اتفاق رخ دهد نا‌خود‌آگاه مجبور می‌شوید متناسب با رنگ غالب دکوراسیون برای خرید ساعت دیواری فانتزی اقدام کنید، اما کجا و چطور همان رنگی را که می‌خواهید پیدا کنید؟ اینجاست که باید خلاقیت به خرج دهید و یا سفارشی خرید کنید. یادتان باشد بیشتر ایده‌های خلاقانه مناسب سبک مدرن و یا معاصر است. 

برچسب ها

دکوراسیونساعت
مطالب مرتبط بیشتر
ساعت هوشمندی که ویژگی‌های نظامی دارد مظنه فروش ست ساعت مچی در بازار چقدر است؟ نسل بعدی ساعت‌های هوشمند به فشارسنج مجهز می‌شود باتری قدرتمند برگ برنده نسل چهارم ساعت هوشمند گذری بر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال جی در راهند آشنایی با قابلیت‌های جدید واتس اپ طراحی ساعت هوشمندی که ویدیو پروژکتور می‌شود اپل اولین نسخه بتای واچ‌اواس ۴.۳.۱ را منتشر کرد بازار ساعت در ایران گرفتار رکود و واردات بی رویه تصاویری از ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت پیش‌بینی کسب درآمد میلیاردها دلار از فروش ساعت‌های هوشمند تولید اولین ساعت مکانیکی هوشمند جهان ساعت شیائومی با ۴۵ روز شارژ فروش ساعت‌های هوشمند اپل رکورد زد ساعت هوشمندی که با گرمای بدن کار می کند اوج و فرود محبوبیت ساعت‌های هوشمند مشکل جدید باتری Samsung Gear S۳ با نصب پچ جدید تا حدودی برطرف می‌شود فهرست ساعت‌های هوشمندی که Android Wear Oreo را دریافت می‌کنند مظنه خرید یک ساعت رومیزی شیک چقدر است؟ فروش ساعت‌ هوشمند کودکانه در آلمان ممنوع شد خرید یک ساعت مچی زنانه چقدر آب می خورد؟ اختلال ساعت‌های اپل در صورت صدور فرمان صوتی خاص اپل به وجود خطوط اضافه در صفحه اپل‌واچ ۳ اعتراف کرد خریدار ناشناس ۱۸ میلیون دلار برای ساعت پل نیومن داد تولید میزی با قابلیت تغییر سریع ابعاد، ارتفاع و شکل ظاهری بهترین ساعت‌های هوشمندی که می‌توان خرید خرید یک ست ساعت زنانه و مردانه چقدر تمام می شود؟ قیمت برخی از جدیدترین ساعت های دیواری موجود در بازار چند نکته مهم در خرید آباژور ساعت های هوشمند گلوکز خون را رصد می کنند کاغذ دیواری های جدید برای دکوراسیون اتاق های مدرن لیست گران ترین ساعت های دیواری موجود در بازار مدل‌های جالب و متنوع ساعت دیواری مدل ساعت دیواری، ببخشید ساعت خدمتتون هست؟ دکوراسیون خانه خود را با این اسباب و وسایل به روز کنید طراحی اتاق خواب، ۸ ایده که مادر طبیعت به ما می آموزد دکوراسیون خانه ۵۰ متری، پالت های چوبی این دختر گرافیست دکوراسیون پذیرایی، این ۱۶ خانه ایرانی را از دست ندهید دکوراسیون هایی که هرگز ندیده اید در شماره جدید مجله منزل دکوراسیون خوب و دلنشین دکوراسیون قهوه ای و آبی، ترکیب رنگ متفاوت در خانه هانیه آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید مظنه قیمت انواع ساعت دیواری و رومیزی سبک ماوریک در طراحی داخلی، دکوراسیون بی قید و بند دکوراسیون آشپزخانه کوچک با کابینت های ایده آل دکوراسیون کتابخانه منزل، این یار مهربان را چگونه چیدمان کنیم؟ ارتفاع مناسب نصب تابلو، چقدر باشه بهتره؟ لیست برخی از ساعت های زنانه در بازار خانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذاب دکوراسیون اتاق خواب ایرانی، صفر تا صد بازسازی تمام عیار تغییر دکوراسیون کم هزینه با برچسب کابینت دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم؟ تغییر دکوراسیون خانه با حرف‌ های درگوشی یک طراح داخلی با این ساعت ضدچرت به موقع بیدار شوید طراحی های جذاب قبل و بعد از نوسازی فضای داخل خانه+ تصاویر
برگشت به بالا