تولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویر

عصر کالا: یک شرکت استرالیایی به نام Euclideon در حال تولید نمونه اولیه نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیاست.

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

تولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویرتولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویرتولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویرتولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویرتولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویرتولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویرتولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیزمگ، در این شیوه تا چهار نفر می‌توانند حول یک تصویر هولوگرامی قدم بزنند و با به چشم داشتن عینک مخصوص، با آن تعامل داشته باشند. گفته می‌شود این فناوری سال 2018 فروش خواهد داشت.

ایده میز هولوگرامی دهه‌هاست موضوع داستان‌های علمی‌تخیلی بوده است. هولوگرام ، نوعی تصویر استریوست که توسط رایانه تولید می‌شود و درست مانند تصویری که هنگام تماشای یک فیلم سه‌بعدی دیده می‌شود، است. اما در این روش، چنانچه گروهی از افراد دور یک میز بایستند و به یک تصویر نگاه کنند، آن را فقط از یک نما خواهند دید و با حرکت کردن‌شان حول میز، این تصویر تغییر نخواهد کرد و حالت توهمی تصویر از بین خواهد رفت.

با این حال، شرکت استرالیایی Euclideon اعلام کرده این مشکل را حل کرده و می‌توان از هشت زاویه به تصویر میز هولوگرامی جدید نگاه کرد و به همین دلیل این سیستم، اولین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا لقب گرفته است.

تا چهار کاربر می‌توانند همزمان هولوگرام تولید شده توسط این میز را نگاه کنند و آن‌ها می‌توانند دور میز بچرخند و بدون نیاز به کلاه واقعیت افزوده، با تصویر تعامل برقرار کنند. کاربران فقط باید از یک جفت عینک آفتابی رهگیری‌کننده حرکت استفاده کنند که بسیار شبیه عینک سه‌بعدی است.

زمانی که افراد این عینک‌ها را به چشم می‌گذارند، میز قادر است وضعیت هر  یک از چشمان آن‌ها را رهگیری کرده و تصویری را برای هر چشم بسازد. با داشتن فیلم‌های کریستالی جداگانه در هر دو سطح میز و عینک‌، این میز می‌تواند تا هشت تصویر جداگانه(که برای چشم غیرمسلح مجموعه‌ای از نور رنگی است) را طبقه بندی کند و به چهار کاربر امکان تماشای یک تصویر استریو را بدهد که مانند هولوگرام‌های فیلم "جنگ‌ ستارگان" است.

برچسب ها

عینکمیزهولوگرامی
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت انواع عینک آفتابی، مناسب برای آقایان دلیل افزایش دو برابری قیمت عینک تعویق زمان عرضه عینک‌های واقعیت افزوده اپل بررسی ثبت اختراع اپل در زمینه سیستم ردیاب چشم برای عینک هوشمند لیست قیمت انواع میز تلویزیون روش کم مصرف انتقال ویدئو از عینک هوشمند ابداع شد غول تراشه‌ساز ، دنیای گجت‌های پوشیدنی را متحول کرد این میز شارژر دستگاه های الکترونیکی است عینک های آفتابی به دوربین دوگانه مجهز شدند طرح اولیه عینک ضدتهوع ثبت شد عینک هوشمند برای برطرف کردن اختلالات بینایی ساخته شد فروش عینک‌ قاچاق در فضای مجازی عینک هوشمند عملکرد شناگر را رصد می کند تولید میزی با قابلیت تغییر سریع ابعاد، ارتفاع و شکل ظاهری تولید میز هوشمندی که نوشیدنی‌ها را می شناسد میز کار، ۱۰ مدل دیدنی از خانه های شما با این راهکارهای جالب وسایل کهنه ی خانه ی خود را نو کنید+تصاویر عینک خلاقانه‌ای که گوشواره می شود میزهای شیشه‌ای و درخشان به شکل چتردریایی دلیل اهمیت پی.دی عینک پرطرفدارترین مدل های میز ناهارخوری در اروپا دکوراسیون خانه خود را با این اسباب و وسایل به روز کنید میز صبحانه خوری،۷ مدل ایده آل در چیدمان منزل ایرانی ها خرید یک میز تلویزیون چقدر هزینه برمی دارد؟ با کمک این عینک برای خاموش کردن چراغ ها فقط کافیست یک چشمک بزنید! +عکس عینک ویژه برای استفاده طولانی از رایانه تماشای فیلم سه بعدی بدون عینک امکان پذیر شد آموزش پینگ پنگ با روبات و میز هوشمند دکوراسیون میز پذیرایی، مهمانی های تابستانه نمونه اولیه هدست سامسونگ با نام Exynos VR III رونمایی شد تبدیل میز کار به صفحه نمایش لمسی گجت‌های پیشرفته دیجیتال برای تقلب در کنکور + عکس برای خرید عینک آفتاب استاندارد چقدر باید هزینه کرد؟+جدول‌قیمت عینک های آفتابی به زودی جایگزین کارت های اعتباری می شوند عینک های ویژه برای مقابله با افراد فضول عرضه شد با این عینک پشت دیوار را ببینید با این عینک پشت دیوار را ببینید تشکیل صف های طویل برای خرید عینک فیلم برداری اسنپ تشکیل صف های طویل برای خرید عینک فیلم برداری اسنپ با این عینک ها ویدئو ضبط کنید با این عینک ها ویدئو ضبط کنید
برگشت به بالا