عرضه نسل جدید قفل‌های هوشمند و محصولات دسترسی به خانه

عصر کالا- آگوست هوم، نسل جدید قفل‌های هوشمند و محصولات دسترسی به خانه را به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت به دنبال ایجاد تغییر و تحول در شیوه دسترسی به منزل می‌باشد.

شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

عرضه نسل جدید قفل‌های هوشمند و محصولات دسترسی به خانه

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایتنا، یک شرکت فناوری به نام آگوست هوم به تازگی اعلام کرده که قصد دارد خط تولید جدیدی را راه‌اندازی کند و محصولی تولید کند که از طریق آن بتوان برای قفل کردن یا باز کردن درب خانه از یک گوشی هوشمند استفاده کرد.
این خانواده جدید از محصولات دسترسی به منزل، شامل دو قفل هوشمند جدید و یک زنگ دوربین‌دار به نام دوربل کم می‌باشد.

به گزارش ایتنا به نقل از ونچربیت، قفل‌های هوشمند جدید آگوست هوم با قابلیت دورسنس تجهیز شده‌اند. این قابلیت در واقع یک حسگر یکپارچه است که باز یا بسته بودن درب را به کاربر اعلام می‌کند. این حسگر، در مواردی که اهالی منزل، خانه را ترک می‌کنند و فکر می‌کنند که درب قفل است، در حالی‌که نیمه باز است، مشکل را حل می‌کند.

محصولات این شرکت شامل دو قفل هوشمند برای جلوی درب منزل است. این بسته 280 دلاری به کاربران اجازه می‌دهد که جلوی درب منزل خود را از هر جای جهان و فقط با استفاده از یک گوشی هوشمند، کنترل کنند و بر آن نظارت داشته باشند.

نکته قابل توجه اینکه قفل ویژه آگوست هوم می‌تواند در مورد فرمان‌های صوتی با آمازون الکسا، اپل هوم‌کیت، گوگل اسیستنت و زِد-ویو پلاس (ادغام مستقیم با سیستم‌های کنترل و هشدار) ادغام گردد. همچنین آگوست هوم این قابلیت را دارد که با فرمان‌های صوتی به سه زبان مختلف، کنترل شود.

همچنین قفل هوشمند آگوست نیز محصول مشابهی است که به قیمت 150 دلار به فروش می‌رسد.
این قفل یک طراحی جدید صنعتی دارد و شما می‌توانید به صورت دستی هم آن را قفل و باز کنید. از ویژگی‌های این قفل می‌توان به این موضوع اشاره نمود که قابلیت دورسنس را دارد، ولی برای کنترل این قفل از راه دور یا استفاده از کنترل صوتی با آمازون الکسا و گوگل هوم، باید دستگاه‌های مخصوص را به صورت جداگانه خریداری کنید.
لازم به ذکر است که هر دو محصول مذکور، در حال حاضر به بازار عرضه می‌شود.

برچسب ها

خانه‌های هوشمندزنگ‌ دربخانهقفل هوشمند
مطالب مرتبط بیشتر
یخچال هوشمندی که خانه را کنترل می کند با این قفل بی سیم رایانه تان را بی دغدغه رها کنید همکاری گوگل با نست برای تولید گجت‌های خانگی قفلی که از راه دور صاحبخانه را باخبر می کند لوازم صوتی هوشمند خانگی با ویندوز ۱۰ کنترل می شوند قفل هوشمند باز بودن در را خبر می دهد قفل هوشمند باز بودن در را خبر می دهد قفل هوشمند باز بودن در را خبر می دهد برنامه‌های تلفن همراه جایگزین قفل خودروها می‌شوند ایده های فوق العاده برای طراحی بالکن های کوچک وسایل سنتی منزل، ۳۳ مدل زیبا برای خانه ایرانی شما دکوراسیون خانه ۵۰ متری، پالت های چوبی این دختر گرافیست قفل هوشمند به نگرانی شما از سرقت پایان می دهد دکوراسیون پذیرایی، این ۱۶ خانه ایرانی را از دست ندهید دکوراسیون هایی که هرگز ندیده اید در شماره جدید مجله منزل دکوراسیون خوب و دلنشین این پریز با خانه هوشمند همخوان می شود کاربرد چراغ‌های کم‌مصرف و LED و ابتلا به سردرد‌های مزمن از Ecobee۳ بیشتر بدانید دکوراسیون قهوه ای و آبی، ترکیب رنگ متفاوت در خانه هانیه آکواریومتان را کجا بگذارید که خدا را خوش بیاید خانه هوشمند، مدرن ترین تجهیزات روز دنیا غوغا می کنند سبک ماوریک در طراحی داخلی، دکوراسیون بی قید و بند خانه هالیوودی ها، دکوراسیون روستیک این سوپراستار جذاب مظنه قیمت مدل های مختلف کاغذ دیواری چگونه لکه جوهر را از روی فرش پاک کنیم؟ تغییر دکوراسیون خانه با حرف‌ های درگوشی یک طراح داخلی قفل دوچرخه‌ای که گوشی هوشمند شما را قفل می‌کند خیز بلند دنیای لوازم خانگی به سمت هوشمند سازی خانه ها تولید حسگر ترکیبی برای مدیریت ساده منازل هوشمند تهدیدات «خانه‌های هوشمند» و راهکارهای امن‌سازی آن کوالکام از ۵ محصول صوتی جدید برای اینترنت اشیا و خانه هوشمند رونمایی کرد برترین فن آوری های خانه هوشمند طراحی های جذاب قبل و بعد از نوسازی فضای داخل خانه+ تصاویر راهکار جدید دانشمندان برای هوشمندسازی خانه استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند هوشمندسازی خانه ها با ویندوز ۱۰ در خانه‌تان را از هر جای کره زمین باز کنید در خانه‌تان را از هر جای کره زمین باز کنید پایان عملیات ۲۴ ساعته آتش‌نشانان در خیابان ۱۷ شهریور عرضه نسل اول سیستم‌های خانه هوشمند در نمایشگاه فناوری چین خانه‌تکانی با متخصصان جایگزین قفل و کلید ساخته شد برترین وسایل هوشمند خانگی ۲۰۱۷ تبدیل زنگ‌ درب به سیستم تشخیص آلودگی هوا تبدیل زنگ‌ درب به سیستم تشخیص آلودگی هوا خواب راحت با «گجت های هوشمند» خواب راحت با «گجت های هوشمند»
برگشت به بالا