برنامه‌های تلفن همراه جایگزین قفل خودروها می‌شوند

عصر کالا- شرکت بی ام و قصد دارد به تدریج کلید را از خودروهای تولیدی خود حذف کند و برای بازوبسته کردن درب خودرو از برنامه های تلفن همراه بهره بگیرد.

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

برنامه‌های تلفن همراه جایگزین قفل خودروها می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، بی ام و استفاده از کلید برای قفل کردن تولیدات خود را شیوه ای قدیمی تشخیص داده و به گفته یان رابرتسون عضو هیات مدیره بی ام و در حال بررسی ضرورت یا عدم ضرورت استفاده از کلید در خودروهای آتی ساخت بی ام و است.

وی در این مورد در نمایشگاه خودروی فرانکفورت گفته است: با توجه به اینکه همه مشتریان بی ام و با خود گوشی به همراه می برند و از برنامه تلفن همراه بی ام و هم استفاده می کنند، لذا می توان با کلیدهای قفل سنتی خداحافظی کرد.

این مدیر بی ام و اظهارامیدواری کرده که شرکت مذکور در آینده خود را به طور کامل خود را از شر استفاده از کلید در تمامی بخش های تولیداتش رها کند. البته بی ام و تنها شرکتی نیست که به دنبال اجرای چنین طرحی است و شرکت های خودروسازی دیگری در ژاپن و آمریکا و آلمان طرح های مشابهی را دنبال می کنند.

برچسب ها

نرم افزارخودروقفل هوشمند
مطالب مرتبط بیشتر
ورود امن به ویندوز ۱۰ بدون نیاز به کلمه عبور با تولید حافظه جدید با رم و رام خداحافظی کنید نرم‌افزار هوش مصنوعی همه را ستاره شناس می‌کند تایر خودرویی که اکسیژن تولید می‌کند‍! این تایر اکسیژن تولید می کند گوشی پزشکی هوشمند برای کودکان مبتلا به آسم ساخته شد ویندوز ۱۰ پرو با اسکن کف دست احراز هویت می شود اطلاع از خطرات بهداشتی هر منطقه با یک اپلیکیشن گوگل بیش از ۷۰۰ هزار اپلیکیشن آلوده را حذف کرد تولید اولین ترمز خودرو با چاپگر سه بعدی شمارش میزان کالری از روی تصویر غذا! برداشت اطلاعات با نرم‌افزار جعلی در ‌گوگل‌پلی حذف اپلیکیشن‌های آلوده به بدافزار از پلی استور گوگل کیسه هوای مخصوص سقف خودرو ساخته شد خودران شدن خودروها تنها با یک نرم افزار با این قفل بی سیم رایانه تان را بی دغدغه رها کنید چگونه دست نوشته‌هایمان را دیجیتالی کنیم؟ نرم افزار ضدتقلب امتحانی از راه رسید صندوق ضد سرقت برای نگهداری کلید خودرو ساخته شد استفاده از نرم افزارهای قدیمی تا سال ۲۰۲۰ ناممکن می شود قفلی که از راه دور صاحبخانه را باخبر می کند کشف آسیب‌پذیریهای جدی در هسته لینوکس سرایت مشکل نمایشگرهای لمسی آیفون به گوشی پیکسل فناوری؛ این بار ناجی مشکل پارک خودروها زخم کهنه هسته لینوکس دوباره پدیدار شد انقلاب تکنولوژی در صنعت آشپزخانه رنگی کردن عکس در چند ثانیه با نرم افزار Scribbler ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اپلیکیشن‌های موبایل آغاز شد برنامه Swiftly Switch؛کار راحت‌تر با گوشی های بزرگ مایکروسافت از نسخه ۲۰۱۹ آفیس رونمایی کرد شارژ بی سیم خودروهای برقی ممکن شد خودروهای آینده وضعیت هوا را پیش بینی می کنند کوکی‌ها چرا و چگونه استفاده می‌شوند؟ عرضه نسل جدید قفل‌های هوشمند و محصولات دسترسی به خانه قفل هوشمند باز بودن در را خبر می دهد نرم افزار محبوب سی سی کلینر به بدافزار آلوده شد رهایی از جریمه های رانندگی با یک برنامه موبایلی با این برنامه ها استوری های اینستاگرام را روی گوشی ذخیره کنید قرعه‌کشی محصولات اورجینال مایکروسافت برای ترویج فرهنگ کپی‌رایت راه‌اندازی برنامه گپ واتس آپ برای صاحبان مشاغل قفل هوشمند به نگرانی شما از سرقت پایان می دهد منتظر قابلیت جدید تلگرام باشید گوگل مپس بهترین زمان حرکت را به شما می‌گوید افزوده شدن قابلیت امنیتی مخفی به نسخه بعدی اندروید جاسوسی از گوشی تلفن همراه در پی دانلود رایگان اپلیکیشن‌ها قفل دوچرخه‌ای که گوشی هوشمند شما را قفل می‌کند چند درصد از سازندگان ضامن امنیت اپلیکیشن‌هایشان هستند؟ چطور تصاویر اینستاگرام خود را آرشیو کنیم؟ تایر ساخته شده از مواد طبیعی به بازار می آید عرضه نرم‌افزار تایپ گفتاری زبان فارسی از سوی محققان کشور انواع کارواش چند؟ +جدول با این نرم افزار به سادگی آب خوردن ربات بسازید ترفندهای استفاده از وسایل هندزفری و گوشی در حین رانندگی هیچکس درک درستی از عملکرد آن ندارد نرم افزاری برای مقایسه محصولات ایرانی و خرید آنلاین طراحی شد نحوه دریافت ضد باج افزار بومی Wanna Crypt گوگل نرم افزار« کنترل همه چیز» را می سازد!
برگشت به بالا