با یک ویژگی جدید؛

بلندگوی هوشمند دزدان خانه را دستگیر می کند

عصر کالا- اخیرا ویژگی جدیدی برای بلندگوهای هوشمند آمازون ارائه شده که هرگونه شکستن شیشه را ردیابی می کند. به عبارت دیگر این سیستم در مقابل سارقان از خانه محافظت می کند.

يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲:۰۰

بلندگوی هوشمند دزدان خانه را دستگیر می کند

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، هنگامیکه سخن از امنیت خانه ها به میان می آید، بیشتر افراد به سیستم های مانیتورینگ پیشرفته تر فکر می کنند. اما اکنون به نظر می رسد راه حل های ساده تری هم وجود دارد و یک بلندگوی هوشمند اکو(متعلق به آمازون) با استفاده از ویژگی Alexa Guard می تواند از خانه فرد محافظت کند.

این ویژگی اخیرا و به طور رایگان برای تمام بلندگوهای هوشمند اکو ارائه شده است.

بلندگوی هوشمند با استفاده از میکروفون های طیف وسیع  خود هرگونه شکستن شیشه یا به صدادرآمدن زنگ های هشدار را رصد می کند.

علاوه بر آن دستگاه می تواند با روشن و خاموش کردن چراغ های هوشمند خانه، راه رفتن فردی در آنجا را شبیه سازی کند.

از سوی دیگر بلندگو با کمک این ویژگی می تواند به سرویس های امنیتی ADT و Ring Security  نیز پیام هشدار ارسال کند.

برچسب ها

سرقتخانه‌های هوشمند
مطالب مرتبط بیشتر
رشد ۲۲ درصدی پروژه هوشمندسازی شهرهای جهان راههای مقابله با دزدی وای‌فای قابلیت کنترل اشیا به پیام رسان لاین اضافه می شود جزییات سرقت میلیاردی از انبار شرکت توزیع کنننده لوازم خانگی چرا رجیستری به کمک گوشی‌های سرقتی نیامد؟! امکان سرقت پسورد از طریق دمای انگشتان هنگام سرقت موبایل چه باید کرد؟ دزدی ۱۰ ثانیه ای چندین گوشی از فروشگاه اپل در کانزاس آمریکا سرقت اطلاعات تماس در گوشی‌های اندرویدی بعد از سرقت یا گم شدن گوشی همراه باید چکار کنیم؟ امنیت بازی‌های رایانه‌ای بار دیگر زیر سوال رفت اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می کند یخچال هوشمندی که خانه را کنترل می کند گوشی مسروقه را چگونه به سرعت ردیابی کنیم؟ سرقت اطلاعات ۳۱ میلیون کاربر توسط اپلیکیشن کی‌بورد همکاری گوگل با نست برای تولید گجت‌های خانگی چه‌کسی مسوول گوشی‌های سرقتی است؟ راهی برای یافتن گوشی‌ سرقتی فریب کاربران با وعده حجم رایگان اینترنت لوازم صوتی هوشمند خانگی با ویندوز ۱۰ کنترل می شوند موبایل‌های سرقتی غیرفعال می‌شوند عرضه نسل جدید قفل‌های هوشمند و محصولات دسترسی به خانه قفل هوشمند باز بودن در را خبر می دهد این پریز با خانه هوشمند همخوان می شود خانه هوشمند، مدرن ترین تجهیزات روز دنیا غوغا می کنند اقدامات ضروری پس از دزدیده یا گم شدن گوشی‌های هوشمند! کیف پولی که سارق خود را رسوا می‌کند+تصاویر راهکارهایی برای ردیابی گوشی های هوشمند خیز بلند دنیای لوازم خانگی به سمت هوشمند سازی خانه ها تولید حسگر ترکیبی برای مدیریت ساده منازل هوشمند کوالکام از ۵ محصول صوتی جدید برای اینترنت اشیا و خانه هوشمند رونمایی کرد تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه و نظام مند کردن بازارهای کالاهای دست دوم برترین فن آوری های خانه هوشمند راهکار جدید دانشمندان برای هوشمندسازی خانه شناسایی گوشی‌های دزدی ساده‌تر شد استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند هوشمندسازی خانه ها با ویندوز ۱۰ پنج راهکار برای ایمن ماندن به هنگام استفاده از wifi در فضای عمومی عرضه نسل اول سیستم‌های خانه هوشمند در نمایشگاه فناوری چین جایگزین قفل و کلید ساخته شد برترین وسایل هوشمند خانگی ۲۰۱۷ خواب راحت با «گجت های هوشمند» خواب راحت با «گجت های هوشمند» سرقت ۱۳ هزار دلار از فروشگاه اپل در ۹۳ ثانیه سرقت ۱۳ هزار دلار از فروشگاه اپل در ۹۳ ثانیه
برگشت به بالا