قفل هوشمند باز بودن در را خبر می دهد

عصر کالا- یک استارت آپ قفل هوشمندی ساخته که با اتصال به وای فای خانه به طور اتوماتیک باز یا بسته می شود. همچنین اگر در باز بماند به کاربر خود هشدار می دهد.

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

قفل هوشمند باز بودن در را خبر می دهد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، در سال 2013 میلادی استارت آپ August در حوزه امنیتی قفل های هوشمندی ساخت که با نزدیک شدن آیفون صاحبخانه در را باز می کرد.

این شرکت اکنون نسل جدیدی از  قفل های هوشمند را ساخته  که از دستیارهای صوتی  هوشمند مانند الکسا و سیری پشتیبانی می کنند و همچنین دارای حسگری است که اگر در قفل نشده باشد، به کاربر هشدار می دهد.

این قفل های هوشمند به بخش داخلی در نصب می شوند و ظاهر خارجی در تغییر نمی کند. به این ترتیب کاربر می تواند از موبایل خود به عنوان کلید استفاده کند. همچنین هنگامیکه موبایل کاربر در جیبش باشد و از خانه خارج شود، در اتوماتیک قفل می شود و هنگام بازگشت او باز می شود.

همچنین حسگری به نام DoorSense در آن وجود دارد که درست بسته شدن در را ردیابی کرده و از طریق موبایل به کاربر هشدار می دهد.

یک نسخه از این نسل جدید که August Smart Lock Pro نام گرفته به وای فای خانه متصل می شود و کاربر می تواند از راه دور در خانه اش را باز و بسته کند.

این قفل ها با دستیارهای صوتی مانند آمازون و آلکسا همخوانی دارند.

برچسب ها

خانه‌های هوشمندزنگ‌ دربقفل هوشمنددستیار صوتی
مطالب مرتبط بیشتر
ورود امن به ویندوز ۱۰ بدون نیاز به کلمه عبور اجرای دستورات پشت سر هم توسط آمازون ممکن شد دستیار هوشمند گوگل با ابزار و برنامه های ثالث سازگار شد هواوی هم دستیار صوتی اختصاصی عرضه می‌کند دستیارهای صوتی جایگزین خدمات مشتریان دستیار صوتی گوگل از ۳۰ زبان پشتیبانی خواهد کرد مایکرافت؛ رقیب متن باز جدید گوگل اسیستنت و سیری ویندوز ۱۰ پرو با اسکن کف دست احراز هویت می شود چاپگر قابل کنترل با صدا هم عرضه شد دستیار صوتی آمازون صدا را به پیامک تبدیل می‌کند استفاده همزمان از دستیار هوشمند گوگل و اپل در یک خودرو دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد چند درصد کاربران اسپیکر هوشمند دارند؟ اولین ویدئو پروژکتور جهان که با فرمان صوتی کار می کند اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می کند پای الکسا به رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ باز می شود یخچال هوشمندی که خانه را کنترل می کند تغییر سبک زندگی با دستیارهای صوتی هوشمند پشتیبانی قابلیت جدید آمازون اکو از اسپاتیفای تولید دستگاه تهویه مطبوع که با فرامین صوتی کار می کند با این قفل بی سیم رایانه تان را بی دغدغه رها کنید پشتیبانی دستیار صوتی کورتانا از تقویم گوگل همکاری گوگل با نست برای تولید گجت‌های خانگی قفلی که از راه دور صاحبخانه را باخبر می کند تولید اولین ربات سازگار با دستیار صوتی هوشمند الکسا اسپیکرهای هوشمند شیائومی نیازی به اتصال به گوشی ندارند روس‌ها هم دستیار صوتی هوشمند ساختند چرا آمازون دو محصول کاملا متفاوت به نام الکسا دارد کورتانا از این پس با اسکایپ سازگاری کامل دارد لوازم صوتی هوشمند خانگی با ویندوز ۱۰ کنترل می شوند خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با فرمان صوتی ممکن شد از این پس گوشی را با هدفون کنترل کنید عرضه نسل جدید قفل‌های هوشمند و محصولات دسترسی به خانه عرضه نسل جدید قفل‌های هوشمند و محصولات دسترسی به خانه عرضه نسل جدید قفل‌های هوشمند و محصولات دسترسی به خانه برنامه‌های تلفن همراه جایگزین قفل خودروها می‌شوند قفل هوشمند به نگرانی شما از سرقت پایان می دهد این پریز با خانه هوشمند همخوان می شود خانه هوشمند، مدرن ترین تجهیزات روز دنیا غوغا می کنند دستیار هوشمند الکسا به اچ تی سی یو ۱۱ آمد قفل دوچرخه‌ای که گوشی هوشمند شما را قفل می‌کند خیز بلند دنیای لوازم خانگی به سمت هوشمند سازی خانه ها تولید حسگر ترکیبی برای مدیریت ساده منازل هوشمند کوالکام از ۵ محصول صوتی جدید برای اینترنت اشیا و خانه هوشمند رونمایی کرد برترین فن آوری های خانه هوشمند راهکار جدید دانشمندان برای هوشمندسازی خانه استقبال بی نظیر مردم از این بالش هوشمند هوشمندسازی خانه ها با ویندوز ۱۰ در خانه‌تان را از هر جای کره زمین باز کنید عرضه نسل اول سیستم‌های خانه هوشمند در نمایشگاه فناوری چین جایگزین قفل و کلید ساخته شد برترین وسایل هوشمند خانگی ۲۰۱۷ تبدیل زنگ‌ درب به سیستم تشخیص آلودگی هوا تبدیل زنگ‌ درب به سیستم تشخیص آلودگی هوا خواب راحت با «گجت های هوشمند» خواب راحت با «گجت های هوشمند»
برگشت به بالا