کوچکترین چاپگر رنگی پرتابل دنیا ساخته شد

عصر کالا- یک استارتاپ با نام عجیب "The God Things" به معنی "چیزهای خدا" موفق به ساخت کوچکترین چاپگر رنگی قابل حمل دنیا شده است که می‌تواند روی هر سطحی عملیات چاپ را انجام دهد.

کوچکترین چاپگر رنگی پرتابل دنیا ساخته شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، یک استارتاپ با نام عجیب "چیزهای خدا"(The God Things) که احتمالا اشاره به کامل و بهترین بودن محصولاتش دارد، ادعا می‌کند کوچکترین چاپگر رنگی پرتابل دنیا موسوم به "پرین‌کیوب"(PrinCube) را ساخته است که هم هنگام عملیات نیازی به اتصال به برق ندارد و هم قادر است روی هر سطحی عملیات چاپ را انجام دهد.

    البته "پرین‌کیوب" یک دستگاه کاملاً مستقل نیست و باید از طریق وای-فای با یک برنامه اندروید/ iOS در تلفن هوشمند یا رایانه کاربر مرتبط باشد. کاربر با استفاده از آن برنامه می‌تواند متن‌های دلخواه خود را ایجاد کند یا عکس و یا سایر طرح‌های گرافیکی را وارد کند. سپس این متون یا تصاویر به صورت بی‌سیم به حافظه چاپگر منتقل و چاپ می‌شوند.

    "پرین‌کیوب" تقریباً بر روی هر سطح صافی قرار بگیرد، به محض اینکه کاربر آن را به صورت افقی با دست حرکت دهد، عملیات چاپ را انجام می‌دهد.

    طبق گفته سازندگان، "پرین‌کیوب" با یک بار شارژ 2 ساعته باتری لیتیوم یونی 900 میلی آمپر ساعتی از طریق کابلUSB  به مدت شش ساعت می‌تواند با یک کارتریج جوهر سه رنگ چاپ کند که معادل پر کردن کامل 415 قطعه کاغذ A4 است.

    وزن این چاپگر همراه با کارتریج 160 گرم است و دارای یک پوشش زیرین قابل جابجایی است که برای وقتی طراحی شده است که دستگاه بی استفاده است و در جیب یا کیف قرار می‌گیرد.

    قیمت برنامه ریزی شده فروش این چاپگر که 199 دلار است که با رسیدن به تولید انبوه به فروش خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط