دروغ ۱۳ تلگرام به کاربران ایرانی

عصر کالا- خبری منتشر شده است مبنی براینکه تماس صوتی تلگرام در ایران رایگان نخواهد بود که مشخص شد این خبر دروغ ۱۳ بوده است.

دروغ ۱۳ تلگرام به کاربران ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از آخرین خبر؛ تماس صوتی تلگرام در ایران رایگان نیست!

    همان‌طور که می‌دانید دروغ 13 یا دروغ اول آوریل، نوعی شوخی خبری است که در سراسر جهان رواج دارد و حتی معتبرترین شرکت‌ها نیز برای سرگرمی و شوخی، خبری ساختگی را به صورت رسمی منتشر می‌کنند.

    خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مدیرعامل تلگرام درباره امکان تماس صوتی این پیام رسان که به تازگی در بخش هایی از اروپا فعال شده است، و ارائه این سرویس در ایران و هزینه های آن اظهاراتی داشته است.

    این خبر واقعیت ندارد و توییت منتشرشده نیز ساختگی بوده و واقعیت ندارد.


    متن این شایعه به شرح زیر می باشد:

    تماس صوتی از قابلیت‌هایی است که مورد استقبال کاربران نرم‌افزارهای ارتباطی قرار گرفته. نرم افزار تلگرام هم طی روزهای گذشته این امکان را فراهم کرده ولی فعلا کاربران اروپای غربی از آن بهره‌مند شده‌اند و این قابلیت برای سایر کشورها به زودی فعال می‌شود.

    پاسخ توییتری پاول دوروف مدیرعامل تلگرام بسیار جالب و قابل تأمل است: در این‌باره در حال مذاکره با وزارت ارتباطات ایران هستیم و امکان دارد هزینه‌هایی به تماس‌های صوتی تلگرامی ایرانیان اعمال شود.

    هنوز جزئیات بیشتری از این هزینه‌ها و نحوه محاسبه آن ارائه نشده، اما به نظر می‌رسد تماس صوتی تلگرام برای کاربران ایرانی کاملاً مجانی نباشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط