ساخت لوستر در خانه، هنر سارا با چوب و نخ

عصر کالا- خرید وسیله خاص و تک برای دکوراسیون منزل، ویژگی منحصر به فردی به فضای داخلی خانه شما می بخشد.

ساخت لوستر در خانه، هنر سارا با چوب و نخ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، وقتی بدانید این وسیله فقط و فقط در خانه شما پیدا می شود، با لذت بیشتری از آن نگهداری و استفاده می کنید. در تور خلاقیت این بار برای شما روشنایی مدرن و جدیدی را معرفی می کنیم: ساخت لوستر دست ساز با هنر سارا. این بانوی جوان ایرانی تجربه و گفته های شنیدنی دارد:

    بیوگرافی سارا در یک نگاه

    نام: سارا افشاری
    سن: 33 سال
    شغل: مهندس معماری
    موقعیت مکانی: تهران
    محصول: لوستر و آباژورهای دست ساز رونیا

    لوستر دست ساز رونیا کد 10
    210.000 تومان

    از معماری داخلی تا دست سازه های نوری!

    من فعالیت های زیادی در زمینه طراحی و اجرای معماری، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی داشته ام. همیشه علاقه مند به ساخت اشیا با دست بودم. تا قبل از این ساخته های مختلفم را برای دل خودم و برای دکوراسیون منزل خودم استفاده می کردم. وقتی که ایده ساخت این محصولات روشنایی به ذهنم رسید، فکر کردم که چه بهتر که این ایده را اجرایی کنم و از آن برای زیباتر کردن محیط خانه افرادی که به دنبال اشیای دکوری و خاص هستند، استفاده کنم.

    هدف من از انتخاب و ساخت لوستر دست ساز، ساختن ایده های ذهنی خودم با دست و ایجاد کردن وسایل دکوری خاص بود.

    ساخت لوستر فانتزی و خلاقانه با هنر نخ

    من همیشه به کارهای دستی و هنری خاص بسیار علاقه مند بودم و از طرف دیگه دوست داشتم در خانه ام از وسایلی استفاده کنم که خودم در ساخت آنها دخالتی داشته باشم. بنابراین همیشه دنبال ایده های ساخت وسایل کاربردی منزل بودم تا اینکه یک سال پیش با هنر نخ یا string art آشنا شدم. با توجه به اینکه من همیشه به اشکال و رسم های هندسی بسیار علاقه مند بودم، ایده ترکیب این هنر با یک سازه چوبی به ذهنم رسید که نتیجه اش رنگین کمان منحصر به فرد چراغ های رونیا شد.

    لوستر دست ساز رونیا کد100
    105.000 تومان

    لوستر دست ساز رونیا کد60
    145.000تومان

    لوستر دست ساز رونیا کد20
    210.000 تومان

    نوع محصول: لوسترها و آباژورهای دست ساز رونیا که وسایل هم تزیینی و هم کاربردی هستند اولین محصول من هستند و تصمیم دارم در آینده براساس تجربه های قبلی و یادگیری های آینده ام بقیه ایده های درون ذهنم را هم پخته کنم و به محصولات اضافه کنم.
    سبک محصول: مدرن سازی فرم های قدیمی
    متریال محصول: سازه چوبی- نخ پنبه
    ویژگی برجسته محصول: منحصر به فردترین چراغی که در ذهنتان باشد و برای فضای منزلتان بخواهید را می توانید داشته باشید. فقط کافی است بدانید چه فرم، سایز و ترکیب رنگی را دوست دارید.

    ترکیب هندسی لوستر دست ساز، حیرت زده تان می کند

    تقریبا همه کسانی که این محصول را می بینند، در نگاه اول بسیار شگفت زده می شوند و آن را تحسین می کنند. تعجب و تحسین از آنجا می آید که با چنین متریال ساده ای این شبکه پیچیده و زیبا از نخ ها بوجود می آید و زمانی که در جایگاه لوستر یا آباژور قرار می گیرد، ترکیبی هندسی از نور و سایه خلق می کند که باورکردنی نیست.

    در فضای مجازی لوستر دست ساز را به فروش می رسانم

    نحوه ارائه محصولات من تاکنون از راه سایت و کانال تلگرام محصولات رونیا بوده است. ولی با توجه به اینکه چراغ های من سبک هنری خاصی دارند، شاید مخاطبان خاص خودش را هم داشته باشند؛ کسانی که به دنبال وسایلی هستند تا بتوانند فضای کار یا زندگی شان را رویایی تر کنند. تصمیم دارم در آینده نزدیک با تعدادی از گالری ها شروع به همکاری کنم تا بتوانم محصول را در معرض دید مشتاقانش قرار بدهم.

    ایده های متعددی برای طراحی و ساخت وسایل کاربردی در دکوراسیون داخلی دارم که باید در فرصت های بعدی آنها را پخته کنم و به مرحله تولید برسانم.

    لوستر دست ساز رونیا کد 40
    145.000 تومان

    ساخت لوستر دست ساز رونیا با عشق از صفر تا صد!

    لوستر دست ساز رونیا با عشق ساخته می شوند. مراحل کار به این شکل است که بعد از طراحی اولیه ای که انجام می دهم، فریم چوبی در یک کارگاه برش می خورد و بقیه مراحل که شامل رنگ زدن چوب ها، سرهم کردن آنها و پیچیدن نخ هاست، همه با دست و توسط خودم انجام می شود. درست شدن هر کدام از این چراغ ها 3 تا 5 روز زمان می برد و پیچیدن شبکه نخی بسته به سایز چراغ گاهی تا 5 ساعت طول می کشد که البته هیجان انگیز ترین بخش کار هم همین مرحله است. با توجه به شکل سازه، رنگ چوب ها و ترکیب رنگی که برای نخ ها انتخاب می شود، گزینه های بی انتهایی از محصول را می توانیم داشته باشیم که هیچ کدام مشابه قبلی نیست.

    من ترکیب رنگی را با وسواس زیادی انتخاب می کنم. هر لوستر و آباژور که تمام می شود، تا ساعت ها آن را با ذوق نگاه می کنم و به اطرافیانم می گویم "این به نظرم تا حالا از همه شون قشنگ تر شده" و این اتفاق برای هرکدام از محصولات تکرار می شود!

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی