با فناوری لیزری ؛

تولید ۹۰ ثانیه ای شلوارهای دوست دار محیط زیست

عصر کالا- یک شرکت تجاری اعلام کرد با استفاده از فناوری لیزری منحصر به فرد نه تنها زمان دوخت و تولید شلوارهای خود را کاهش داده، بلکه کاربرد مواد شیمیایی مضر در آنها را به حداقل رسانده است.

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷:۰۰

تولید ۹۰ ثانیه ای شلوارهای دوست دار محیط زیست

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهرف، شرکت لوی که به علت تولید شلوارهای محکم و مقاوم جین شناخته شده است، می گوید از سال ها پیش از فرمول شیمیایی خاص و یک روش دستی منحصر به فرد برای بافت شلوارهای خود بهره می برده، اما بعد از مدت ها این روش دستخوش تغییرات مهمی شده است.

روش عملیاتی جدید شرکت لوی مبتنی بر استفاده از اشعه لیزر برای ورود به عصر دیجیتال و بافت و دوخت سریع شلوارهای جین است. در قالب این روش که F.L.X. (future-led execution) نام گرفته، تعداد مراحل لازم برای دوخت و آماده سازی نهایی شلوارهای مذکور از 20 مرحله به تنها 3 مرحله کاهش می یابد. همچنین دخالت انسان در این مراحل هم به حداقل می رسد تا دوخت شلوارهای یادشده با سرعت بالایی امکان پذیر شود.

یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از این روش حذف بسیاری از مواد خطرناک شیمیایی برای تولید شلوار جین است. شرکت لوی قصد دارد تا سال 2020 تمامی مواد شیمیایی خطرناک را از فرایند تولید شلوارهای خود حذف کند و فناوری دوخت لیزری تحقق این هدف را هم ممکن می کند.

این شرکت در مورد جزئیات فنی این روش توضیح زیادی ارائه نداده، اما مدعی است روش مذکور زمان تولید هر شلوار جین را از 8 تا 12 دقیقه به 90 ثانیه کاهش می دهد. طراحی این سیستم با همکاری شرکت اسپانیایی Jeanologia صورت گرفته است.

برچسب ها

لباس هوشمندلباس مردانهشلوار ورزشیلباس خاص
مطالب مرتبط بیشتر
دانشمند ایران لباس سنجش خوشحالی برای فضانوردان می سازد دانشمند ایران لباس سنجش خوشحالی برای فضانوردان می سازد لباس مخصوص موتورسواران تولید شد لباس مخصوص موتورسواران تولید شد لباس مخصوص موتورسواران تولید شد کیسه هوای ویژه اسکی بازان تولید لباس‌های هوشمند با امکان ذخیره گرما تولید لباس‌های هوشمند با امکان ذخیره گرما تولید لباس‌های هوشمند با امکان ذخیره گرما ۲۰ درصد از اعضای اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان ورشکست شدند تولید کاپشن ضدباد و آب که کوله پشتی هم دارد تولید کاپشن ضدباد و آب که کوله پشتی هم دارد تولید مقاوم ترین لباس اسکی با ابریشم عنکبوت تولید مقاوم ترین لباس اسکی با ابریشم عنکبوت ربات مخصوص تاکردن لباس رونمایی شد! آخرین فرصت برای پوشاک ایرانی رشد دو برابری بازار پوشیدنی‌های هوشمند رشد دو برابری بازار پوشیدنی‌های هوشمند محلول آب گریزکننده منسوجات تولید شد رصد علائم حیاتی افراد با برچسب روی لباس رصد علائم حیاتی افراد با برچسب روی لباس ژاکت هوشمند گوگل هم رسید ژاکت هوشمند گوگل هم رسید رونق در بازار ابزارهای پوشیدنی ذخیره رمز عبور گوشی و رایانه در لباس ! ذخیره رمز عبور گوشی و رایانه در لباس ! علت اختلاف فاحش آمار واردات پوشاک لباسها تا ۳ سال آینده خودشان سرد و گرم می شوند لباسها تا ۳ سال آینده خودشان سرد و گرم می شوند اولین بخاری قابل نصب در لباس از راه رسید اولین بخاری قابل نصب در لباس از راه رسید خرید یک کاپشن مردانه چقدر آب می خورد؟ خرید یک کاپشن مردانه چقدر آب می خورد؟ سایتی که بر اساس سلیقه کاربر لباس پیشنهاد می‌دهد سایتی که بر اساس سلیقه کاربر لباس پیشنهاد می‌دهد ژاکت‌ها هم هوشمند شدند مترجم هوشمند برای کارمندان حوزه درمان ساخته شد ژاکت قابل اتصال به اینترنت و گوشی هم از راه رسید ژاکت قابل اتصال به اینترنت و گوشی هم از راه رسید ژاکت قابل اتصال به اینترنت و گوشی هم از راه رسید بررسی بازار فروش البسه مشکی در آستانه محرم محصولات پوشیدنی جدید؛ تضمین رشد بازار با این لباس ورزشی موسیقی گوش کنید با این لباس ورزشی موسیقی گوش کنید ژاکتی که همراه تغییر دما تغییر رنگ می دهد+ عکس این لباس کودک کوچک نمی شود! رونمایی از لباس فضایی اسپیس ایکس شلوارهای ورزشی نانویی به بازار رسید با این ژاکت هوشمند هرگز سرما را احساس نمی کنید ربات‌هایی که الگوی لباس کاربر را تغییر می‌دهند این لباس مردانه لک نمی شود تولید حسگر حرارتی که بدون نیاز به انرژی کار می کند رونمایی از لباس رباتیک آینده سربازان روسیه ساخت جلیقه هوشمند با قابلیت ارسال علائم حیاتی بیمار به پزشک تولید لباس ورزشی هوشمند خنک کننده تی شرت هوشمند بیماریهای تنفسی را شناسایی می کند نخستین لباس هوشمند «گوگل» و «لیوایز» پاییز سال آینده روانه بازار می شود
برگشت به بالا