با این ژاکت هوشمند هرگز سرما را احساس نمی کنید

عصر کالا- تامین گرمای مورد نیاز بدن در سرمای زمستان بدون نیاز به پوشیدن تعداد زیادی لباس حجیم همیشه یکی از دغدغه های انسان ها بوده است.

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶:۰۰

با این ژاکت هوشمند هرگز سرما را احساس نمی کنید

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، در این میان ورزشکاران حرفه ای و افراد درگیر در مشاغل سخت و زیان آور به این نوع البسه نیاز بیشتری دارند تا بتوانند فعالیت های مربوط به خود را با دقت بیشتری انجام دهند.

شرکت پولسیل به تازگی پولیوری را تولید کرده که دارای یک لایه پوششی نازک اضافی برای گرم کردن بدن انسان در دشوارترین شرایط آب و هوایی است.

این پولیور که در مدل های مردانه و زنانه تولید می شود، ظاهری عادی دارد و از مواد سبک وزنی ساخته شده که مانع از نفوذ رطوبت به درون بدن انسان می شوند و لذا در زمان دویدن و دوچرخه سازی یا انجام سایر فعالیت های ورزشی به راحتی قابل استفاده هستند.

بر روی انتهای آستین هر یک از این پولیورها برچسبی نصب شده که با فشردن آن می توان گرمای پولیور را در روزهای سرد سال افزایش داد. فشردن دکمه یاد شده باعث می شود گرمای پولیور در عرض ده ثانیه افزایش یابد و سه ناحیه حساس بدن گرم تر شوند.

میزان افزایش گرما در سه حالت و به اندازه 40، 45 و 50 درجه سانتیگراد صورت می گیرد. این پولیور همراه با یک بسته باتری یو اس بی عرضه می شود که انرژی لازم برای گرم کردن لباس یاد شده را تا 8 ساعت تامین می کند. البته عمر باتری ها در صورت تلاش برای تولید گرمای بیشتر کاهش می یابد.

عرضه این پولیور هوشمند به بازار از آبان ماه سال جاری آغاز می شود و قیمت آن 169 دلار اعلام شده است. علاقمندان می توانند از هم اکنون برای پیش خرید این لباس در رنگ های آبی، خاکستری، سیاه و صورتی اقدام کنند.

برچسب ها

لباس هوشمندسرما زدگی
مطالب مرتبط بیشتر
تولید لباس‌های هوشمند با امکان ذخیره گرما تولید کاپشن ضدباد و آب که کوله پشتی هم دارد تولید مقاوم ترین لباس اسکی با ابریشم عنکبوت رشد دو برابری بازار پوشیدنی‌های هوشمند محلول آب گریزکننده منسوجات تولید شد رصد علائم حیاتی افراد با برچسب روی لباس ژاکت هوشمند گوگل هم رسید رونق در بازار ابزارهای پوشیدنی ذخیره رمز عبور گوشی و رایانه در لباس ! لباسها تا ۳ سال آینده خودشان سرد و گرم می شوند اولین بخاری قابل نصب در لباس از راه رسید ژاکت‌ها هم هوشمند شدند مترجم هوشمند برای کارمندان حوزه درمان ساخته شد ژاکت قابل اتصال به اینترنت و گوشی هم از راه رسید محصولات پوشیدنی جدید؛ تضمین رشد بازار با این لباس ورزشی موسیقی گوش کنید ژاکتی که همراه تغییر دما تغییر رنگ می دهد+ عکس این لباس کودک کوچک نمی شود! رونمایی از لباس فضایی اسپیس ایکس ربات‌هایی که الگوی لباس کاربر را تغییر می‌دهند تولید حسگر حرارتی که بدون نیاز به انرژی کار می کند رونمایی از لباس رباتیک آینده سربازان روسیه ساخت جلیقه هوشمند با قابلیت ارسال علائم حیاتی بیمار به پزشک تولید لباس ورزشی هوشمند خنک کننده تی شرت هوشمند بیماریهای تنفسی را شناسایی می کند نخستین لباس هوشمند «گوگل» و «لیوایز» پاییز سال آینده روانه بازار می شود
برگشت به بالا