اولین بخاری قابل نصب در لباس از راه رسید

عصر کالا- ایده تجهیز لباس های زمستانی به فناوری های جدید به منظور گرم کردن هر چه بیشتر افراد، تازه نیست. اما افزودن بخاری به یک لباس ایده ای است که کاملا تازگی دارد.

سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹:۰۰

اولین بخاری قابل نصب در لباس از راه رسید

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، Heated apparel بخاری موسوم به Torch 2.0 تولید کرده که می توان آن را به انواع لباس های زمستانی اضافه کرد و از این طریق خود را در هوای بسیار سرد گرم کرد.

این بخاری که مانند یک کمربند به دور کمر هر لباسی اضافه می شود حاوی مواد گرمازایی است که با استفاده از باتری فعال شده و تولید گرما را آغاز می کنند. دو سر این کمربند مجهز به چسب دایره ای شکل بزرگی است که هم برای چسباندن این بخاری به بدنه دیگر لباس ها کاربرد دارد و هم انتقال گرما به دیگر بخش های بدن را ساده می کند.

باتری 5 ولتی و 6000 میلی آمپری این بخاری از جنس پلیمر – لیتیوم است و ابعاد بسیار کوچکی دارد و می توان آن را به سادگی به کار گرفت.

در داخل این بخاری از ترکیبی از سیم هایی از جنس نیکل و کروم استفاده شده که به سرعت گرم می شوند. باتری این سیستم دارای یک پورت یو اس بی نیز هست و لذا می توان از آن برای شارژ باتری گوشی هم استفاده کرد. قیمت این محصول کاملا منعطف و باریک 60 دلار اعلام شده است.

برچسب ها

قیمت بخاریلباس هوشمندلباس خاصبخاری
مطالب مرتبط بیشتر
لباسی که جریان خون بدن را بهبود می بخشد لباسی که جریان خون بدن را بهبود می بخشد تولید ۹۰ ثانیه ای شلوارهای دوست دار محیط زیست تولید ۹۰ ثانیه ای شلوارهای دوست دار محیط زیست رونمایی نوکیا از لباس هوشمند برای امدادگران لباس رباتیک سیگنال های مغز را می خواند ۵ نکته برای خرید بخاری ۵ نکته برای خرید بخاری دانشمند ایران لباس سنجش خوشحالی برای فضانوردان می سازد دانشمند ایران لباس سنجش خوشحالی برای فضانوردان می سازد لباس مخصوص موتورسواران تولید شد لباس مخصوص موتورسواران تولید شد تولید لباس‌های هوشمند با امکان ذخیره گرما تولید لباس‌های هوشمند با امکان ذخیره گرما تولید کاپشن ضدباد و آب که کوله پشتی هم دارد نکات ایمنی استفاده از وسایل گرمایشی نکات ایمنی استفاده از وسایل گرمایشی تولید مقاوم ترین لباس اسکی با ابریشم عنکبوت تولید مقاوم ترین لباس اسکی با ابریشم عنکبوت رشد دو برابری بازار پوشیدنی‌های هوشمند رشد دو برابری بازار پوشیدنی‌های هوشمند محلول آب گریزکننده منسوجات تولید شد رصد علائم حیاتی افراد با برچسب روی لباس رصد علائم حیاتی افراد با برچسب روی لباس ژاکت هوشمند گوگل هم رسید ژاکت هوشمند گوگل هم رسید رونق در بازار ابزارهای پوشیدنی برای خرید بخاری چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول برای خرید بخاری چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول ذخیره رمز عبور گوشی و رایانه در لباس ! ذخیره رمز عبور گوشی و رایانه در لباس ! برای خرید بخاری و شومینه بیش از این هزینه نکنید برای خرید بخاری و شومینه بیش از این هزینه نکنید خرید یک بخاری برقی کوچک چقدر تمام می شود؟ خرید یک بخاری برقی کوچک چقدر تمام می شود؟ لباسها تا ۳ سال آینده خودشان سرد و گرم می شوند لباسها تا ۳ سال آینده خودشان سرد و گرم می شوند راهنمای خرید بخاری در ابتدای فصل سرما + جدول قیمت خرید یک کاپشن مردانه چقدر آب می خورد؟ سایتی که بر اساس سلیقه کاربر لباس پیشنهاد می‌دهد ژاکت‌ها هم هوشمند شدند مترجم هوشمند برای کارمندان حوزه درمان ساخته شد ژاکت قابل اتصال به اینترنت و گوشی هم از راه رسید ژاکت قابل اتصال به اینترنت و گوشی هم از راه رسید محصولات پوشیدنی جدید؛ تضمین رشد بازار با این لباس ورزشی موسیقی گوش کنید ژاکتی که همراه تغییر دما تغییر رنگ می دهد+ عکس این لباس کودک کوچک نمی شود! رونمایی از لباس فضایی اسپیس ایکس با این ژاکت هوشمند هرگز سرما را احساس نمی کنید برای خرید بخارگر چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت ربات‌هایی که الگوی لباس کاربر را تغییر می‌دهند تولید حسگر حرارتی که بدون نیاز به انرژی کار می کند رونمایی از لباس رباتیک آینده سربازان روسیه ساخت جلیقه هوشمند با قابلیت ارسال علائم حیاتی بیمار به پزشک تولید لباس ورزشی هوشمند خنک کننده تی شرت هوشمند بیماریهای تنفسی را شناسایی می کند نخستین لباس هوشمند «گوگل» و «لیوایز» پاییز سال آینده روانه بازار می شود انواع بخاری گازی چند؟ +جدول برای خرید هیتر و بخاری برقی چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت
برگشت به بالا