یک میلیون دلار، قیمت کت هریسون فورد در «جنگ ستارگان»

عصر کالا- مجموعه‌ای شامل ۶۰۰ قطعه از وسایل استفاده شده در فیلم‌های مشهور تاریخ سینما، حراج و بر اساس پیش‌بینی‌ها، یکی از آن‌ها تا یک میلیون دلار فروخته خواهد شد.

جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸:۰۰

یک میلیون دلار، قیمت کت هریسون فورد در «جنگ ستارگان»

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، کتی که هریسون فورد در فیلم «جنگ ستارگان: امپراتوری ضربه می‌زند» پوشیده بود، برای حراجی، یک میلیون دلار قیمت‌گذاری شد.

این کت بخشی از یک مجموعه از یادگاری‌های کمیاب فیلم‌های مشهور است که در میان آن‌ها نامه خداحافظی رز از نامزدش در فیلم «تایتانیک» هم به چشم می‌خورد.

این مجموعه که شامل 600 قطعه است، روز 20 سپتامبر (30 شهریور)در لندن حراج خواهد شد.

یکی دیگر از اشیا مشهور این حراجی، شلاق و کلاه مشهور هریسون فورد در فیلم «ایندیانا جونز»‌ است که شلاق در «ایندیانا جونز و معبد مرگ» و کلاه در فیلم «ایندیانا جونز و مهاجمان صندوق گمشده» استفاده شده است. پیش‌بینی می‌شود شلاق تا 70 هزار دلار و کلاه چیزی میان 200 تا 300 هزار دلار فروخته شود.

مجموعه یادگاری‌هایی که قرار است فروخته شود، پیش از حراجی از ششم تا 20 سپتامبر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

برچسب ها

گران قیمتلباس مردانه
مطالب مرتبط بیشتر
ادعای گرانی لوازم خانگی بازار گرمی از سوی افراد سودجو قیمت لوازم خارجی ۲ برابر و ایرانی ۳ برابر شد فروش کفش ۱۷ میلیون دلاری در دوبی ! گران‌ترین گوشی آیفون جهان با قیمت ۱۰۰ هزار یورو را ببینید +تصاویر کالاهای چینی ۲۰ درصد گران شد گرانی موبایل ربطی به رجیستری ندارد کمد هوشمندی که به لباس پوشیدن افراد مبتلا به زوال عقل کمک می‌کند آیفون ۲۰۱۸ احتمالا گران‌ترین گوشی اپل می‌شود لباسی که جریان خون بدن را بهبود می بخشد تولید ۹۰ ثانیه ای شلوارهای دوست دار محیط زیست لباس مخصوص موتورسواران تولید شد تولید لباس‌های هوشمند با امکان ذخیره گرما ۲۰ درصد از اعضای اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان ورشکست شدند تولید کاپشن ضدباد و آب که کوله پشتی هم دارد فروش گران‌ترین عطر جهان + عکس ربات مخصوص تاکردن لباس رونمایی شد! آخرین فرصت برای پوشاک ایرانی مسواک هوشمند در راه سلامت دندان کاربران مانتوی ۲۰ میلیونی با نقش داستان ایرانی +تصاویر علت اختلاف فاحش آمار واردات پوشاک آیفون ایکس جعبه باز را ببینید خریدار ناشناس ۱۸ میلیون دلار برای ساعت پل نیومن داد فروش گرانترین کفش زنانه جهان در دبی+عکس خرید یک کاپشن مردانه چقدر آب می خورد؟ سایتی که بر اساس سلیقه کاربر لباس پیشنهاد می‌دهد ژاکت قابل اتصال به اینترنت و گوشی هم از راه رسید بررسی بازار فروش البسه مشکی در آستانه محرم لیست گران قیمت ترین لپ تاپ های موجود در بازار گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر نگاهی نزدیک به گوشی ۲۳ میلیونی لامبورگینی در ایران فروش گوشی لامبورگینی با قیمتی عجیب در ایران + تصویر لیست گرانقیمت ترین توپ های والیبال در بازار کیف زنانه یک میلیارد دلاری برای چه کسی است؟ این لباس مردانه لک نمی شود گران‌ترین عطرهای دنیا
برگشت به بالا