کشف ساعت‌های میلیاردی قاچاق در سرخه

عصر کالا- فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ هزار و ۸۳۱ عدد ساعت مچی مردانه و زنانه قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان سرخه خبر داد.

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶:۰۰

کشف ساعت‌های میلیاردی قاچاق در سرخه

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، سردار  عبداله حسنی  با اعلام این خبر اظهار کرد: مقابله و مبارزه با پدیده قاچاق و هر گونه فعالیت در این خصوص را در راستای بهبود شرایط اقتصاد کشور و معیشت مردم در اولویت ماموریت های خود قرارداده ایم.

وی افزود: در همین راستا ماموران انتظامی سرخه در اجرای طرح های مقابله ای خود اقدام به پایش خودروهای عبوری مقابل پلیس راه این شهرستان کردند.

سردار حسنی با اشاره به دستور ایست ماموران انتظامی به یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور بین المللی تهران_ مشهد گفت: در بررسی های صورت گرفته 2 هزار و 831 عدد ساعت مچی زنانه و مردانه قاچاق از این خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی ، ارزش ریالی ساعت های کشف شده را برابر نظر کارشناسان 3 میلیارد ریال اعلام  و تصریح کرد: 2 نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از معرفی متهمان و تحویل اموال کشف شده به مراجع ذیصلاح خبرداد و گفت: برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس در برخورد با قاچاق را در سطح استان تشدید می کنیم

برچسب ها

ساعت
مطالب مرتبط بیشتر
باتری قدرتمند برگ برنده نسل چهارم ساعت هوشمند گذری بر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار جدیدترین ساعت‌های هوشمند ال جی در راهند آشنایی با قابلیت‌های جدید واتس اپ طراحی ساعت هوشمندی که ویدیو پروژکتور می‌شود اپل اولین نسخه بتای واچ‌اواس ۴.۳.۱ را منتشر کرد بازار ساعت در ایران گرفتار رکود و واردات بی رویه تصاویری از ساعت هوشمند جدید فیت‌بیت پیش‌بینی کسب درآمد میلیاردها دلار از فروش ساعت‌های هوشمند تولید اولین ساعت مکانیکی هوشمند جهان ساعت شیائومی با ۴۵ روز شارژ فروش ساعت‌های هوشمند اپل رکورد زد ساعت هوشمندی که با گرمای بدن کار می کند اوج و فرود محبوبیت ساعت‌های هوشمند مشکل جدید باتری Samsung Gear S۳ با نصب پچ جدید تا حدودی برطرف می‌شود فهرست ساعت‌های هوشمندی که Android Wear Oreo را دریافت می‌کنند مظنه خرید یک ساعت رومیزی شیک چقدر است؟ فروش ساعت‌ هوشمند کودکانه در آلمان ممنوع شد خرید یک ساعت مچی زنانه چقدر آب می خورد؟ اختلال ساعت‌های اپل در صورت صدور فرمان صوتی خاص اپل به وجود خطوط اضافه در صفحه اپل‌واچ ۳ اعتراف کرد خریدار ناشناس ۱۸ میلیون دلار برای ساعت پل نیومن داد بهترین ساعت‌های هوشمندی که می‌توان خرید خرید یک ست ساعت زنانه و مردانه چقدر تمام می شود؟ قیمت برخی از جدیدترین ساعت های دیواری موجود در بازار ساعت های هوشمند گلوکز خون را رصد می کنند لیست گران ترین ساعت های دیواری موجود در بازار مدل‌های جالب و متنوع ساعت دیواری مدل ساعت دیواری، ببخشید ساعت خدمتتون هست؟ مظنه قیمت انواع ساعت دیواری و رومیزی ساعت دیواری فانتزی، تیک تاک های مدرن در دکوراسیون لیست برخی از ساعت های زنانه در بازار با این ساعت ضدچرت به موقع بیدار شوید
برگشت به بالا