مسواک‌ «هوش مصنوعی» به بازار می‌آید

عصر کالا- نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۲۰ از یک مسواک هومشند رونمایی کرده که مبتنی بر هوش مصنوعی است و به شما اطمینان می‌دهد که دندان‌هایتان کاملا تمیز شده است.

مسواک‌ «هوش مصنوعی» به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، هر سال در نمایشگاه CES، جدیدترین گجت‌های هوشمند و تخصصی معرفی می‌شوند.

    نمایشگاه علم و فناوری CES 2020 به طور رسمی از امروز افتتاح شد. این نمایشگاه از 7 تا 10 ژانویه سال جاری میلادی در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برای عموم آغاز برگزار می‌شود و میزبان شرکت‌های بزرگ و غول‌های تکنولوژی متعددی در جهان است.

    دو برند معروف مسواک‌های هوشمند، یعنی اورال-بی و کولگیت، در نمایشگاه CES 2020 جدیدترین مدل مسواک‌های هوشمند خود، یعنی Oral-B iO و Colgate Plaqless Pro را رونمایی کردند.

    این مسواک وقتی رنگ پلاک تشخیص داده شود به رنگ آبی می‌درخشد و هنگام پاک شدن سفید می‌شود.

    اورال‌-بی پیش‌از‌این چند مدل مسواک هوشمند مانند Oral-B Genius X را با قیمت 220 دلار به بازار عرضه کرده است. این مدل مسواک‌ها از داده‌ی حسگرها و الگوریتم هوش مصنوعی استفاده می‌کردند تا به کاربر بگویند روی پاکیزگی کدام ناحیه از دندان‌ها باید بیشتر تمرکز کند.

    یک سنسور تعبیه شده وجود پلاک برای هر دندان را تشخیص می‌دهد؛ این برنامه همچنین با یک تلفن هوشمند از طریق بلوتوث همگام سازی می‌کند تا یک نقشه دندانپزشکی از دندان ‌ای برس و بدون برس را تهیه کند.

    Oral-B همچنین از Oral-B iO در CES رونمایی کرده است، یک برس هوشمند طراحی مجدد داخلی و خارجی برای ردیابی سه بعدی در اطراف دهان تا اطمینان حاصل شود که تمام دندان ها تمیز شده‌اند.

    شش سال تحقیق اختصاصی با متخصصان دندانپزشکی انجام شد تا یک تجربه کاملاً اصلی مسواک زدن را کشف کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی