رگولاتور ارتباطی خبر داد:

آخرین مهلت متقاضیان پروانه Servco برای استفاده از تخفیف حق امتیاز

عصر کالا- دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: متقاضیان دریافت پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت (Servco) تا ابتدای دی ماه ۹۵ می‌توانند برای استفاده از تخفیف حق‌الامتیاز پروانه اقدام کنند.

آخرین مهلت متقاضیان پروانه Servco برای استفاده از تخفیف حق امتیاز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تسنیم، علی اصغر عمیدیان با اشاره به این موضوع اظهار کرد: براساس مصوبه 211 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه VoIP, ISP, ISDP, PAP و PSTN که متقاضی دریافت پروانه Servco باشند، می‌توانند به ازای میزان پورت دایری، شماره دایری، پهنای باند و ترافیک امتیاز دریافت کرده و به ازای هر یک امتیاز از یک درصد کاهش حق امتیاز استفاده کنند.

    وی افزود: در زمان ابلاغ مصوبه 211 در اسفند سال 93، متقاضیان تا 9 ماه فرصت داشتند مدارک خود را برای دریافت این تخفیف به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کنند.

    رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تصمیم جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 246 اظهار کرد: در این مصوبه به متقاضیان دریافت پروانه Servco فرصت دیگری برای استفاده از تخفیف حق امتیاز اختصاص داده شده است و متقاضیان باید تا ابتدای دی ماه 95، مدارک رسمی خود را برای استفاده از این تخفیف به رگولاتوری ارائه کنند.

    او تصریح کرد: درخواست‌هایی که پس از تاریخ تعیین شده در مصوبه به رگولاتوری ارائه شود مشمول کاهش حق امتیاز نخواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی