ردیاب هوشمند همه کاره در راه بازار

عصر کالا- امروزه شرکت‌ها ردیاب‌های مختلفی را ساخته و وارد بازار می‌کنند ولی برای اینکه در فروش از هم سبقت بگیرند امکاناتی را به محصول خود اضافه می‌کنند.

ردیاب هوشمند همه کاره در راه بازار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران، اخیراً یک شرکت امریکایی (Michael Kors) ردیابی به نام Crosby تولید کرده است که شبیه به ساعت است و کارهای متفاوتی را انجام می‌دهد و درواقع همه کاره است. این ردیاب که مانند دستبند به مچ دست بسته می‌شود، در 4 رنگ تولید شده و نه تنها میزان قدم‌های طی شده، سوخت کالری بدن ومسافت‌های طی شده در مسافرت را نشان می‌دهد، بلکه امکانات ویژه دیگری نیز دارد. یکی از این امکانات، ردیابی خواب است تا پس از نظارت چند روزه، بتواند با توصیه‌های مناسب خواب راحتی را برای کاربر رقم بزند.

    یکی دیگر از قابلیت‌های این ردیاب، پیدا کردن تلفن همراه گمشده است. اگر ندانید که تلفن همراه خود را کجا گذاشته اید با این دستگاه می‌توانید زنگ تلفن خود را فعال کرده و آن را پیدا کنید. گرفتن عکس سلفی نیز با این ردیاب هوشمند امکان پذیر است و از سوی دیگر حتی می‌توان موزیک دلخواه در تلفن همراه را با کنترل از راه  دورتنظیم یا پخش کرد. ردیاب Crosby با یک اپلیکیشن ویژه گوشی‌های اندرویدی و ios کار می‌کند و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را نیز دارد. از سوی دیگر با شماری از اپلیکیشن‌های تناسب اندام مانند Jawbone UP و Apple HealthKit, Google Fit، UA Record کار می‌کند.

    نکته جالب اینکه، این ردیاب نیازی به شارژ شدن ندارد چرا که بوسیله باتری کار می‌کند و باتری آن هر 4 ماه یکبار قابل تعویض است. این ردیاب هرچند ضد آب است ولی بهتر است هنگام شنا، غواصی، دوش گرفتن، ماهیگیری و کارهایی که با آب زیاد ارتباط دارد، از آن استفاده نکنید. قیمت این ردیاب هوشمند 95 دلار تعیین شده است و در پاییز در دسترس کاربران خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی