آخرین آمار ارسال پیامک‌ در اپراتورها اعلام شد

عصر کالا- تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ دوم سال جاری ارسال شده، بیش از ۴۳ میلیارد در همراه اول، پنج میلیارد در ایرانسل و ۱۵۸ میلیون در رایتل را شامل می‌شود.

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲:۰۰

آخرین آمار ارسال پیامک‌ در اپراتورها اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، با ورود شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، بخش بزرگی از مکالمات و پیام‌ها به این فضا منتقل شده است. با وجود این، هنوز هم برخی افراد در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت و یا به دلایل دیگر، برای برقراری ارتباط با دوستان خود، از روش‌هک‌های درون‌شبکه‌ای توسط هر یک از اپراتورهای تلفن همراه که طی سه ماهه‌ دوم سال جاری ارسال شده، بیش از 43 میلیارد در همراه اول، پنج میلیارد در ایرانسل و 158 میلیون در رایتل را شایی مانند مکالمه و ارسال پیامک استفاده می‌کنند.

آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پیامک‌های ارسال‌شده در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه در سه ماهه‌ ابتدایی سال جاری را مشخص کرده است که تشریح آنها در جداولی آمده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از همراه اول به سایر اپراتورها در مجموع بیش از سه میلیارد و 632 میلیون عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور همراه اول، بیش از چهار میلیارد و 112 میلیون عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای همراه اول، بیش از 43 میلیارد و 281 میلیون عدد بوده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور ایرانسل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از سه میلیارد و 925 میلیون عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور ایرانسل، بیش از سه میلیارد و 588 میلیون عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای ایرانسل، بیش از پنج میلیارد و 317 میلیون عدد بوده است.

تعداد پیامک‌های خروجی از اپراتور رایتل به سایر اپراتورها در مجموع بیش از 711 میلیون و 726 هزار عدد و تعداد پیامک‌های ورودی از سایر اپراتورهای سیار به اپراتور رایتل، بیش از 420 میلیون و 159 هزار عدد بوده است. همچنین تعداد پیامک‌های درون‌شبکه‌ای رایتل، بیش از 158 میلیون و 307 هزار عدد بوده است.

برچسب ها

اپراتورپیامک
مطالب مرتبط بیشتر
ارسال پیامک فلش در هر شکل ممنوع است ارسال پیامک فلش در هر شکل ممنوع است ثبت حدود ۱.۵ میلیون جابجایی اپراتور موبایل طی دو سال ۳۰ هزار سیم‌کارت مسدود شد؛ وضعیت ایده‌آل نیست! موبایل جان سخت در آب هم پیامک دریافت می کرد عودت هزینه دریافتی ۳ هزار مشترک تعرفه جدید رومینگ موبایل با روسیه در ایام جام‌جهانی اعلام شد روش جدید برای مخفی کردن پیامها افزایش کیفیت ارائه خدمات اینترنت دانلود ۵.۳۷ OpenSignal؛ بهترین نقطه آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید اخذ ۱۰ ریال عوارض از هر پیامک لغو شد با گجت جدید پیامک و ایمیل را روی دست تان بخوانید با این دستگاه از هر جای جهان پیامک و ایمیل بزنید ایرانگردی در ۱۳روز با تلفن همراه بمب متنی گوشی‌های آیفون را از کار می‌اندازد ارسال اشتباه پیامک رجیستر نبودن برای برخی گوشی‌ها ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ممنوع است ریشه پیامک‌های مزاحم هنوز خشک نشده است! ریشه پیامک‌های مزاحم هنوز خشک نشده است! پیام رسان ای او ال به خاطره‌ها پیوست سامانه ۱۹۵ پیامک‌های تبلیغاتی شماره‌های شخصی را مسدود می‌کند هوش مصنوعی پیامک های کلاهبردارانه را مسدود می کند سیم کارت چند شماره‌ای مجوزهای امنیتی را کسب نکرد شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده پایدار است اینترنت غیرحجمی برای موبایل نیست برای تقویت ۵G چه نکاتی را می‌توان از چین آموخت تلفن ثابت هم پیامک می‌فرستد؟ عمر سیم‌کارتتان را افزایش دهید! پیش بینی افزایش درآمد ام تی ان آفریقای جنوبی از بازار ایران جریمه ۹۹ دلاری برای چک کردن پیامک در خیابان عرضه ۳ سیم کارت اپراتور مجازی تا چند روز دیگر به بازار هر دقیقه مکالمه چقدر برای‌تان تمام می‌شود؟ + اینفوگرافی آشنایی با نحوه پوشش اطلاعات در اینترنت نسل ۵ آمازون برنامه پیام رسان موبایلی عرضه می‌کند اپراتورهای تلفن همراه به دنبال طراحی بسته های تلفیقی صوت و داده باشند آسیاتک برترین اپراتور حوزه ثابت کشور شد همراه اول باز هم رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور شد آخرین آمار ترابردپذیری اپراتور دوم اعلام شد موفق ترین اپراتور معرفی شد هر پیامک ۱۰ ریال ارزان می‌شود درآمد ۲۸ میلیارد و ۲۴ میلیون تومانی اپراتور از ودیعه ۸۰۰ هزار مشترک دائمی جدید اپراتورهای مجازی موبایل چه خدماتی می‌دهند؟ کاهش ۶۰ درصدی تعرفه‌اینترنت در ۴ سال اخیر اپراتور سوم: کاهش احتمالی هزینه‌های اینترنت موبایل از مهرماه تلفن‌های ثابت قطع دوطرفه وصل می‌شوند سرویس اپراتور موبایل ویژه ناشنوایان طرح‌های ویژه اپراتورهای ایرانی برای اربعین طرح‌های ویژه اپراتورهای ایرانی برای اربعین
برگشت به بالا