وزیر ارتباطات:

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ممنوع است

عصر کالا- وزیر ارتباطات گفت: اگر یک اپراتور علاقه داشته باشد پیامکهای تبلیغاتی برای مشتریان خود ارسال کند باید بسته های تشویقی به آنها پیشنهاد دهد و با اذن مشتری پیامکها را بفرستد.

جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه دیدار با استاندار خراسان رضوی در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با تنظیم مقررات برای پیامکهای تبلیغاتی، این پیامکها به 2 دسته کلی و 6 زیر مجموعه با مقررات مخصوص به خود تقسیم شد و در این قوانین اپراتورها تکالیفی دارند و به صاحبان محتوا هم اجازه می دهند کسب و کار مشروع خود را داشته باشند.

وی گفت: طی یک سال گذشته حجم بسیاری از فعالیت ها در بخش توسعه روستایی انجام شده و خدمات ارتباطی هزار و 300 روستای استان خراسان رضوی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

جهرمی تصریح کرد: 500 روستای این استان طی دهه فجر و 900 روستا تا پایان سال جاری به 2 شبکه اپراتور همراه دسترسی کامل خواهند داشت.

وی افزود: بعد از تهران دومین پارک  فناوری در مشهد افتتاح می شود که در کنار پارک علم و فناوری دانشگاه مشهد به تکمیل زنجیره اشتغال جوانان کمک می کند.

برچسب ها

پیامکوزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتپیامک تبلیغاتی
مطالب مرتبط بیشتر
گوشی تلفن همراه به زودی ارزان می‌شود ادامه اجرای طرح رجیستری به کجا رسید؟ موانع قانونی ترخیص ۶۰۰ هزار گوشی موبایل رفع شد ارسال پیامک فلش در هر شکل ممنوع است ثبت حدود ۱.۵ میلیون جابجایی اپراتور موبایل طی دو سال ۲۰۰ هزار گوشی توقیف شده و مانده در گمرک در بازار عرضه می‌شود ۳۰ هزار سیم‌کارت مسدود شد؛ وضعیت ایده‌آل نیست! ۳۰ هزار سیم‌کارت مسدود شد؛ وضعیت ایده‌آل نیست! ۲۲۰ میلیون یورو ارز دولتی برای واردات موبایل چه شد؟ همکاری پلیس و گمرک ضامن ساماندهی بازار گوشی است بازار تلفن همراه تا هفته آینده به تعادل می‌رسد دستور وزیر ارتباطات برای وصل مجدد گوشی‌های مسافری اصلاح تعرفه اینترنت تا پایان تابستان موبایل جان سخت در آب هم پیامک دریافت می کرد ورود گوشی‌های توقیف‌شده به بازار و تعدیل قیمت‌ها عودت هزینه دریافتی ۳ هزار مشترک پای جهرمی به مجلس کشیده شد تعادل در بازار تلفن همراه تا ۱۰ روز آتی تعرفه جدید رومینگ موبایل با روسیه در ایام جام‌جهانی اعلام شد دستورالعمل فروش سیم‌کارت خارجی صادر شده است روش جدید برای مخفی کردن پیامها طرح رجیستری ۱۲ هزار میلیارد ریال درآمد داشت اخذ ۱۰ ریال عوارض از هر پیامک لغو شد با گجت جدید پیامک و ایمیل را روی دست تان بخوانید با این دستگاه از هر جای جهان پیامک و ایمیل بزنید بمب متنی گوشی‌های آیفون را از کار می‌اندازد ارسال اشتباه پیامک رجیستر نبودن برای برخی گوشی‌ها تفاهم با ۲ شرکت برای واگذاری اینترنت خانگی نحوه اعطای وام ۱۵میلیونی به تولیدکنندگان اپلیکیشن ریشه پیامک‌های مزاحم هنوز خشک نشده است! ریشه پیامک‌های مزاحم هنوز خشک نشده است! پیام رسان ای او ال به خاطره‌ها پیوست از بودجه ICT در سال ۹۷ تا افزایس سرویس‌های دولت همراه ۱۰ آذر؛ آغاز تحولی بزرگ در عرضه اینترنت بخش ثابت سامانه ۱۹۵ پیامک‌های تبلیغاتی شماره‌های شخصی را مسدود می‌کند سامانه ۱۹۵ پیامک‌های تبلیغاتی شماره‌های شخصی را مسدود می‌کند فاز دوم رجیستری از ۱۴ آذر ماه آغاز می شود هوش مصنوعی پیامک های کلاهبردارانه را مسدود می کند توصیه‌ به اپلیکیشن‌ها برای رعایت حریم خصوصی ۶۰ درصد تلفن های همراه رجیستر شدند تشریح ابعاد طرح رجیستری و خبر انتشار سند کودک و اینترنت ایران تا پایان برنامه ششم ۴۰۰ میلیون مشترک تلفن همراه خواهد داشت تلفن ثابت هم پیامک می‌فرستد؟ جهانگرد: مردم تا ۲ ماه دیگر خدمات دولت را در بستر تلفن همراه دریافت می کنند عمر سیم‌کارتتان را افزایش دهید! جریمه ۹۹ دلاری برای چک کردن پیامک در خیابان آمازون برنامه پیام رسان موبایلی عرضه می‌کند هر پیامک ۱۰ ریال ارزان می‌شود
برگشت به بالا