سرویس اپراتور موبایل ویژه ناشنوایان

عصر کالا- اپراتور دوم موبایل با راه‌اندازی یک سرویس رایگان، برای نخستین بار در ایران، به مشترکان ناشنوا و کم‌شنوای خود این امکان را داد تا به تماس‌گیرنده اعلام کنند که از طریق پیامک با آنها در ارتباط باشد.

پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

سرویس اپراتور موبایل ویژه ناشنوایان

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، در صورتی که ایرانسلی‌های ناشنوا یا کم‌شنوا این سرویس را فعال کنند، یک پیام صوتی مبنی بر اینکه پذیرنده تماس ناشنوا و کم‌شنوا است برای تماس گیرنده پخش می‌شود و او می‌تواند از طریق ارسال پیامک ارتباط را ادامه دهد.

همچنین علاوه بر پیام صوتی، می‌توان پیغام فوق را به صورت متنی نیز برای فرد تماس گیرنده ارسال کرد. در این حالت، یک پیغام فلش با مضمون زیر به فرد تماس‌گیرنده ارسال می‌شود: «سلام، شما با یک فرد ناشنوا یا کم‌شنوا تماس گرفته‌اید. در صورت تمایل، لطفا برای برقراری ارتباط، از طریق پیامک اقدام فرمایید.»

سرویس صوتی آوای ناشنوا با ارسال 44 به 7575 و سرویس پیام متنی ویژه ناشنوایان با ارسال عبارت deaf به 8585 به صورت رایگان قابل فعال‌سازی است.

برچسب ها

اپراتور
مطالب مرتبط بیشتر
ثبت حدود ۱.۵ میلیون جابجایی اپراتور موبایل طی دو سال افزایش کیفیت ارائه خدمات اینترنت دانلود ۵.۳۷ OpenSignal؛ بهترین نقطه آنتن دهی اینترنت اطراف خود را بیابید ایرانگردی در ۱۳روز با تلفن همراه ریشه پیامک‌های مزاحم هنوز خشک نشده است! سیم کارت چند شماره‌ای مجوزهای امنیتی را کسب نکرد شبکه ارتباطی در مناطق زلزله زده پایدار است اینترنت غیرحجمی برای موبایل نیست برای تقویت ۵G چه نکاتی را می‌توان از چین آموخت پیش بینی افزایش درآمد ام تی ان آفریقای جنوبی از بازار ایران عرضه ۳ سیم کارت اپراتور مجازی تا چند روز دیگر به بازار هر دقیقه مکالمه چقدر برای‌تان تمام می‌شود؟ + اینفوگرافی آشنایی با نحوه پوشش اطلاعات در اینترنت نسل ۵ اپراتورهای تلفن همراه به دنبال طراحی بسته های تلفیقی صوت و داده باشند آسیاتک برترین اپراتور حوزه ثابت کشور شد همراه اول باز هم رتبه اول اپراتورهای تلفن همراه کشور شد آخرین آمار ترابردپذیری اپراتور دوم اعلام شد موفق ترین اپراتور معرفی شد درآمد ۲۸ میلیارد و ۲۴ میلیون تومانی اپراتور از ودیعه ۸۰۰ هزار مشترک دائمی جدید اپراتورهای مجازی موبایل چه خدماتی می‌دهند؟ کاهش ۶۰ درصدی تعرفه‌اینترنت در ۴ سال اخیر اپراتور سوم: کاهش احتمالی هزینه‌های اینترنت موبایل از مهرماه تلفن‌های ثابت قطع دوطرفه وصل می‌شوند طرح‌های ویژه اپراتورهای ایرانی برای اربعین طرح‌های ویژه اپراتورهای ایرانی برای اربعین
برگشت به بالا