سارقان تلفن همراه با ۲۰ فقره سرقت در دام قانون

عصر کالا- فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری ۶ عضو باند سارقان تلفن همراه در قم، گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴:۰۰

سارقان تلفن همراه با ۲۰ فقره سرقت در دام قانون

به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از میزان، سردار "عبدالرضا آقاخانی" اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه از سوی راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در قم، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی و نیز سرنخ‌های موجود موفق شدند سرکرده این باند را شناسایی و طی عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: متهم در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد پس از تشکیل یک باند سرقت با استفاده از موتورسیکلت در مناطق خلوت سوژه‌هایی اغلب کم سن و سال را انتخاب و در فرصتی مناسب تلفن همراه آن‌ها را به سرقت می‌کردند.

سردار آقاخانی با اشاره به دستگیری 4 نفر از همدستان این متهم و نیز یک نفر مالخر این پرونده، ارزش اموال مسروقه مکشوفه را بیش از 500 میلیون ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

برچسب ها

سرقتپلیس آگاهی
مطالب مرتبط بیشتر
جزییات سرقت میلیاردی از انبار شرکت توزیع کنننده لوازم خانگی چرا رجیستری به کمک گوشی‌های سرقتی نیامد؟! امکان سرقت پسورد از طریق دمای انگشتان هنگام سرقت موبایل چه باید کرد؟ دزدی ۱۰ ثانیه ای چندین گوشی از فروشگاه اپل در کانزاس آمریکا سرقت اطلاعات تماس در گوشی‌های اندرویدی بعد از سرقت یا گم شدن گوشی همراه باید چکار کنیم؟ امنیت بازی‌های رایانه‌ای بار دیگر زیر سوال رفت گوشی مسروقه را چگونه به سرعت ردیابی کنیم؟ سرقت اطلاعات ۳۱ میلیون کاربر توسط اپلیکیشن کی‌بورد چه‌کسی مسوول گوشی‌های سرقتی است؟ راهی برای یافتن گوشی‌ سرقتی فریب کاربران با وعده حجم رایگان اینترنت موبایل‌های سرقتی غیرفعال می‌شوند اقدامات ضروری پس از دزدیده یا گم شدن گوشی‌های هوشمند! کیف پولی که سارق خود را رسوا می‌کند+تصاویر راهکارهایی برای ردیابی گوشی های هوشمند تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه و نظام مند کردن بازارهای کالاهای دست دوم شناسایی گوشی‌های دزدی ساده‌تر شد پنج راهکار برای ایمن ماندن به هنگام استفاده از wifi در فضای عمومی سرقت ۱۳ هزار دلار از فروشگاه اپل در ۹۳ ثانیه سرقت ۱۳ هزار دلار از فروشگاه اپل در ۹۳ ثانیه
برگشت به بالا