سرهنگ کارخانه خبر داد:

آگهی کننده لپ تاپ سرقتی در سایت دیوار به دام افتاد

عصر کالا- سرهنگ کارخانه از دستگیری سارقی که پس از سرقت لپ تاپ آن را در سایت دیوار آگهی کرده بود، خبر داد.

جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸:۰۰

آگهی کننده لپ تاپ سرقتی در سایت دیوار به دام افتاد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی سرقت یک لپ تاپ گران قیمت، مالباخته با حضور در کلانتری 125 یوسف آباد گزارش سرقت را به ماموران این کلانتری اعلام کرد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش سرقت، ماموران پلیس جهت شناسایی سارق در حال رصد اطلاعاتی بودند که مالباخته با حضور مجدد خود در کلانتری 125 یوسف آباد اعلام کرد که آگهی فروش لپ تاپ خود را در سایت دیوار دیده است و با توجه به آرمی که خود بر روی آن حک کرده بود، لپ تاپ را شناسایی کرده است.

سرهنگ کارخانه تصریح کرد: پس از اظهارات شاکی، وی با فروشنده محصول یک قرار صوری در محدوده پل حافظ گذاشته و به محض حضور متهم در محل مورد نظر، ماموران وی را دستگیر کردند.

برچسب ها

سرقتکلاهبرداریدیوار
مطالب مرتبط بیشتر
شناسایی سارقان ۱۹ میلیون دلاری آیفون در نیویورک گوشی‌های دزدیده شده ایرانی در افغانستان شگرد جدید کلاهبرداران برای خالی کردن حساب کاربران با نصب اپلیکیشن‌های موبایلی مراقب دام اجناس دست دوم در فروشگاه‌های آنلاین باشید جمع شدن گارانتی‌های جعلی و مقابله با سرقت گوشی هنگام خرید از سایت‌های اینترنتی دقت کنید تماس‌های از دست رفته خارجی که به عمد قطع می شوند کلاهی که هنگام خرید اینترنتی سر مشتریان می‌رود هشدار پلیس فتا به شهروندان در مورد کلاهبرداری‌ها هنگام خرید اینترنتی مراقب کلاهبرداری در سایت‌های خرید و فروش کالا باشید جاسوسی از صفحه نمایش رایانه توسط میکروفون شناسایی مالباختگان از طریق آگهی فروش راههای مقابله با دزدی وای‌فای ساخت پنل دیواری که به موسیقی واکنش نشان می دهد جزییات سرقت میلیاردی از انبار شرکت توزیع کنننده لوازم خانگی چرا رجیستری به کمک گوشی‌های سرقتی نیامد؟! "دیوار" روانه خانه‌ها می‌شود! آسیب پذیری در سیستم پرداخت موبایلی امکان سرقت پسورد از طریق دمای انگشتان هنگام سرقت موبایل چه باید کرد؟ دزدی ۱۰ ثانیه ای چندین گوشی از فروشگاه اپل در کانزاس آمریکا سرقت اطلاعات تماس در گوشی‌های اندرویدی کلاهبرداری و اخاذی به بهانه تعمیرات موبایل بعد از سرقت یا گم شدن گوشی همراه باید چکار کنیم؟ امنیت بازی‌های رایانه‌ای بار دیگر زیر سوال رفت در خریدهای اینترنتی کلاه سرتان نرود گوشی مسروقه را چگونه به سرعت ردیابی کنیم؟ سرقت اطلاعات ۳۱ میلیون کاربر توسط اپلیکیشن کی‌بورد چه‌کسی مسوول گوشی‌های سرقتی است؟ راهی برای یافتن گوشی‌ سرقتی فریب کاربران با وعده حجم رایگان اینترنت موبایل‌های سرقتی غیرفعال می‌شوند در سایت‌های شیپور و دیوار کلاهبرداری‌های اینترنتی بیشتر است در سایت‌های شیپور و دیوار کلاهبرداری‌های اینترنتی بیشتر است بازداشت کلاهبردار ۵۰ میلیاردی کبسه در مازندران اپلیکیشن دیوار در آستانه فیلتر شدن اقدامات ضروری پس از دزدیده یا گم شدن گوشی‌های هوشمند! کیف پولی که سارق خود را رسوا می‌کند+تصاویر راهکارهایی برای ردیابی گوشی های هوشمند توصیه پلیس در خصوص امنیت لپ‌تاپ ها تشدید مبارزه با خریداران اموال مسروقه و نظام مند کردن بازارهای کالاهای دست دوم کلاهبرداری هکرها از یک میلیون تلفن همراه شناسایی گوشی‌های دزدی ساده‌تر شد پنج راهکار برای ایمن ماندن به هنگام استفاده از wifi در فضای عمومی دستگیری کلاهبردار ۷۵۰ میلیونی سایت تقلبی لوازم‌خانگی کلاهبرداری ۶۰ میلیاردی در پوشش بازار یابی و خرید کالا کلاهبرداری ۶۰ میلیاردی در پوشش بازار یابی و خرید کالا سرقت ۱۳ هزار دلار از فروشگاه اپل در ۹۳ ثانیه سرقت ۱۳ هزار دلار از فروشگاه اپل در ۹۳ ثانیه
برگشت به بالا