رحمانی:

کالاهای احتکار شده در شبکه توزیع قرار می گیرد

عصر کالا- وزیر صنعت، معدن و تجارت از توزیع اقلام و کالاهای اساسی احتکاری که کشف و ضبط شده اند در شبکه توزیع خبر داد.

پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱:۰۰

کالاهای احتکار شده در شبکه توزیع قرار می گیرد

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا،  رضا رحمانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از انبارهای نگهداری کالا در مجتمع شهید مدرس در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایرنا درباره توزیع کالاهای احتکار شده اظهار داشت: این اقدام در طی یک فرآیند صورت می گیرد و در جاهایی که کالاهای احتکاری شناسایی شده ضمن برخورد و صدور حکم ، کالاها در شبکه توزیع قرار می گیرد.
وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره تامین مایحتاج اساسی مردم گفت: با توجه به حساسیت ویژه مسوولان کشور، مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و دولت در اطمینان حاصل کردن از تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی، امکانات خوبی برای ذخیره سازی و تامین این نیازها در کشور و استان های مختلف کشور فراهم است.
رحمانی افزود: این اقدام، علاوه بر فعالیت هایی است که مردم در بازار دارند؛ انبارهای بخش خصوصی و تولیدات داخلی در کشور ، صرفا برای اطمینان بخشی و تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه ها و سال های آتی است.
وی با اشاره به بازدیدهای امروز خود از انبار کالاها گفت: از حداکثر ظرفیت انبارها استفاده و کالاهایی دپو شده که در صورت ضرورت استفاده خواهد شد.این به معنای ضرورت توزیع این کالاها در بازار نیست و برای اطمینان بخشی است ، بسته به تنظیم بازار در هر منطقه ای این امکانات و انبارها وجود دارد.
رحمانی گفت: امکانات ریلی و حمل و نقل جاده ای در تهران به نحو مناسبی فراهم است و می تواند سایر استان ها را تحت پوشش قرار دهد.

برچسب ها

کالای اساسیاحتکاروزیر صنعت
مطالب مرتبط بیشتر
واردات کالا سرعت می‌گیرد/همه باید ارز حاصل از صادرات را برگردانند مردم نگران کمبود کالاها نباشند کارتن ها را پس می گیرند تا یخچال احتکار نشود صادرات کالاهای اساسی و ضروری ممنوع است طرح تامین کالاهای اساسی از دستور کار مجلس خارج شد کالاهای احتکار شده را حراج کنید رعایت قیمت گذاری کالا الزامی است مردم نگران تامین کالای ضروری نباشند کالاهای اساسی لیست جدیدی ندارد کام محتکران تلخ شد کشف احتکار ۱۵۰ میلیاردی لوازم خانگی در شهرستان البرز قزوین ۲۴۰۰ قلم لوازم خانگی احتکاری در بازار تهران عرضه می شود پلمب سوله‌های بزرگ احتکار لوازم خانگی در تهران بازار لوازم خانگی دچار کمبود کالاست یا احتکار؟ کدام کالاها ، کالای احتکار شده محسوب می‌شوند؟ کالاهای احتکارشده در بازار عرضه می شوند احتکار لوازم خانگی صحت ندارد اعلام نکردن موجودی انبار‌ها به معنای احتکار کالاست احتمال تغییر در لیست کالاهای اساسی ۵ پرونده احتکار و اختفای کالا در خراسان جنوبی تشکیل شد بازار به طور حتم به سمت ثبات می‌رود گوشی های تلفن همراه احتکار شده کجاست؟ احتکار در بازار گوشی تلفن همراه هشدار به احتکار کنندگان کالا احتکار لوازم خانگی شرایط کشور را سخت می‌کند فروشگاه‌های آنلاین گوشی هم خالی شدند!؟ بعد از گرانفروشی، نوبت نفروختن است! گرفتار احتکار شده‌ایم اختصاص ۱۲ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی کالاهای اساسی ۱۰ درصد گران شده‌اند میزان گرانی و ارزانی کالاهای اساسی اعلام شد اختصاص ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی طی ۲۷ روز احتکار موبایل نداریم احتکار و گرانی پوشاک نداریم تخم‌مرغ ۲۶درصد گران شد
برگشت به بالا