سخنگوی سازمان تعزیرات:

اعلام نکردن موجودی انبار‌ها به معنای احتکار کالاست

عصر کالا- سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: اعلام نکردن موجودی انبار‌ها به سازمان صنعت به معنای احتکار کالا و قابل پیگرد است.

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۰۰

اعلام نکردن موجودی انبار‌ها به معنای احتکار کالاست

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از صداوسیما، سید یاسر رایگانی افزود: بنا به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت صاحبان 38 قلم کالا باید موجودی انبارهای کالا را اطلاع دهند.

وی گفت: با توجه به شرایط بازار این تعداد اقلام ممکن است کاهش یا افزایش یابد.
رایگانی با اشاره به برخی کشفیات بزرگ اخیر کالاهای احتکار شده در استانهای مختلف کشور افزود: در چند روز گذشته 196 هزار تن آهن و میلگرد احتکار شده در استان اصفهان، یک انبار لوازم کفاشی در شهر ری با موجودی مصرف یک سال تمام واحدهای تولید کفش کشور و یک انبار انواع لوازم خانگی یک نشان خارجی در استان البرز به ارزش 21 میلیارد تومان ازجمله این کشفیات است.
وی گفت: مأموران تعزیرات حکومتی موفق به کشف یک میلیون پوشاک بچه در استان البرز شدند که صاحب آن از سال گذشته آنها را با ارز 3800 تومانی به کشور وارد و تا کنون احتکار کرده بود.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: محتکران علاوه بر الزام به عرضه کالاهای احتکار شده شان به بازار به پرداخت جریمه حسب میزان تخلف از 10 تا 70 درصد مبلغ اجناس احتکار شده محکوم می شوند و علاوه بر این مدعی العموم هم به پرونده‌های احتکار ورود می‌کنند.

برچسب ها

اداره کل تعزیرات حکومتیانبار کالااحتکار
مطالب مرتبط بیشتر
متهم: گوشی کالای اساسی نیست کام محتکران تلخ شد کشف احتکار ۱۵۰ میلیاردی لوازم خانگی در شهرستان البرز قزوین ۲۴۰۰ قلم لوازم خانگی احتکاری در بازار تهران عرضه می شود پلمب سوله‌های بزرگ احتکار لوازم خانگی در تهران بازار لوازم خانگی دچار کمبود کالاست یا احتکار؟ کدام کالاها ، کالای احتکار شده محسوب می‌شوند؟ کالاهای احتکارشده در بازار عرضه می شوند کالاهای احتکارشده در بازار عرضه می شوند دپو ۵۰ هزار دستگاه لوازم خانگی در یک انبار انبار حاوی ۱۴۰ هزار کالای لوازم خانگی در شهرری کشف شد احتکار لوازم خانگی صحت ندارد ۵ پرونده احتکار و اختفای کالا در خراسان جنوبی تشکیل شد مردم انبارهای محتکران را به ۱۳۵ گزارش بدهند مردم انبارهای محتکران را به ۱۳۵ گزارش بدهند بازار به طور حتم به سمت ثبات می‌رود فروش سبدی کالا، مصداق فروش اجباری است جزئیات کشف ۲محموله قاچاق کالای مازاد بر نیاز باید ثبت شود تا قابل رهگیری باشد فهرست کالا‌های مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفا ابلاغ شد گوشی های تلفن همراه احتکار شده کجاست؟ مردم گرانفروشی را گزارش دهند احتکار در بازار گوشی تلفن همراه هشدار به احتکار کنندگان کالا احتکار لوازم خانگی شرایط کشور را سخت می‌کند فروشگاه‌های آنلاین گوشی هم خالی شدند!؟ بعد از گرانفروشی، نوبت نفروختن است! گرفتار احتکار شده‌ایم احتکار موبایل نداریم احتکار و گرانی پوشاک نداریم همه کالاها از ایکس ری عبور داده نمی شوند کالای متروکه چیست؟ بالا رفتن قیمت دلار تاثیر خود را شب عید نشان خواهد داد طرح قیمت‌گذاری برخی کالاها در واحدهای خُرده فروشی لغو شد گام جدید دولت برای خالی شدن انبارهای لوازم خانگی انبار لوازم خانگی در اصفهان لو رفت تعرفه های گمرکی سال ۹۶ فعلا تغییر نمی کند نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری اعلام شد مهار آتش‌سوزی انبار کالا در جاده مخصوص تصویب پیشنهاد اداره‌کل تعزیرات تهران برای خالص‌فروشی کالاها
برگشت به بالا