فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال لوازم آشپزخانه احتکار شده در ورامین

عصر کالا- فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریالی لوازم آشپزخانه و چینی جات ایرانی احتکار شده در ورامین خبر داد.

پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳:۰۰

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال لوازم آشپزخانه احتکار شده در ورامین

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از میزان، سردار عبدالرضا ناظری  اظهار داشت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و در اجرای طرح‌های مقابله با محتکران کالا‌های اساسی مردم، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت استان، یک انبار بزرگ دپوی لوازم آشپزخانه را در ورامین شناسایی کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: ماموران با انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به محل اعزام شده و در حضور نگهبان از انبار مذکور بازدید کردند.

 

سردار ناظری بیان کرد: در بازرسی انجام شده توسط ماموران بیش از 37 هزار کارتن لوازم آشپزخانه و چینی جات ایرانی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های احتکار شده را 100 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: انبار‌های مذکور پلمب و پرونده اولیه با توجه به عدم حضور مالک نیز به مراجع قضائی ارسال شد.

برچسب ها

لوازم آشپزخانهاحتکار
مطالب مرتبط بیشتر
۲۴۰۰ قلم لوازم خانگی احتکاری در بازار تهران عرضه می شود پلمب سوله‌های بزرگ احتکار لوازم خانگی در تهران بازار لوازم خانگی دچار کمبود کالاست یا احتکار؟ کدام کالاها ، کالای احتکار شده محسوب می‌شوند؟ کالاهای احتکارشده در بازار عرضه می شوند احتکار لوازم خانگی صحت ندارد اعلام نکردن موجودی انبار‌ها به معنای احتکار کالاست ۵ پرونده احتکار و اختفای کالا در خراسان جنوبی تشکیل شد بازار به طور حتم به سمت ثبات می‌رود گوشی های تلفن همراه احتکار شده کجاست؟ احتکار در بازار گوشی تلفن همراه هشدار به احتکار کنندگان کالا احتکار لوازم خانگی شرایط کشور را سخت می‌کند فروشگاه‌های آنلاین گوشی هم خالی شدند!؟ بعد از گرانفروشی، نوبت نفروختن است! انواع ظروف مسی در بازار + قیمت قیمت انواع ترازو آشپزخانه با برندهای مختلف + جدول گرفتار احتکار شده‌ایم احتکار موبایل نداریم احتکار و گرانی پوشاک نداریم مظنه خرید یک سرویس قاشق و چنگال لاکچری چقدر است؟ نرخ انواع ماشین‌های ظرفشویی در بازار تهران +جدول قیمت انواع زودپز در بازار تهران +جدول راهنمای خرید هودآشپزخانه خرید سرویس قاشق و چنگال چقدر آب می خورد؟ لیست قیمت جدیدترین اجاق گازهای موجود در بازار خرید یک سرویس پخت و پز چقدر تمام می شود؟ لیست گران قیمت ترین کتری های موجود در بازار انقلاب تکنولوژی در صنعت آشپزخانه دستگاهی برای تهیه ماست خانگی در طعم های مختلف تولید تجهیزات آشپزخانه آدلر در ایران توقیف محموله ۶ میلیاردی کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری
برگشت به بالا