دستگاهی برای تهیه ماست خانگی در طعم های مختلف

عصر کالا- امروزه ماست یکی از انواع جذاب لبنیات تلقی می شود. اما تهیه آن با کیفیت بالا و چربی پایین یکی از دغدغه های بسیاری از مصرف کنندگان است.

چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱:۰۰

دستگاهی برای تهیه ماست خانگی در طعم های مختلف

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت لکرلبز دستگاهی به نام Yomee تهیه کرده و آن را اولین دستگاه خودکار تولید ماست دنیا لقب داده است. با استفاده از این دستگاه می توان میزان شیرینی و حتی نوع چربی مورد استفاده برای تهیه ماست را کنترل کرد.

نکته جالب این است که تهیه ماست با استفاده از این دستگاه هزینه کمتری در مقایسه با خرید ماست آماده دارد. برای تهیه ماست از این طریق باید شیر مورد نظرتان را در درون آن بریزید و سپس درب و محفظه دستگاه را که از افزودنی های محبوب شما برای اضافه شدن به ماست پرشده روی آن قرار می دهید.

شیر بعد از جوش آمدن به مدت 15 دقیقه در محفظه چرخانده می شود و سپس دمای آن به 46 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. سپس افزودنی ها به شیر اضافه و در آن حل می شوند. بعد از مدتی چرخانده شدن ترکیب یادشده برای تبدیل شدن به ماست به مدت شش ساعت برجای باقی می ماند تا سرانجام تبدیل به ماست شود.

در نهایت دستگاه دمای ماست را به 10 درجه سانتیگراد کاهش می دهد و آن را به مدت 48 ساعت سرد نگه می دارد تا برای مصرف آماده شود.

هر یک از این دستگاه ها 283 گرم ماست را در خود جای می دهند و محصول نهایی برای شش ماه قابل نگهداری و استفاده خواهد بود. از جمله افزودنی های این نوع ماست می توان به وانیل، توت فرنگی و دیگر میوه ها اشاره کرد.

یک برنامه موبایلی سازگار با اندروید و iOS می تواند به شما برای تهیه ماست جذاب مورد نیاز و افزودنی های آن کمک کند. قیمت این دستگاه در زمان عرضه 149 دلار خواهد بود.

برچسب ها

لوازم برقی آشپزخانهلوازم آشپزخانهتولید ماست خانگی
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت انواع آسیاب برقی در بازار تهران؟ +جدول مظنه انواع همزن برقی در بازار تهران؟ +جدول نرخ پرفروش‌ترین انواع گوشت‌کوب برقی در بازار؟ +جدول کدام وسائل برقی بیشترین مصرف را دارند قیمت انواع چرخ گوشت‌ در بازار تهران؟ +جدول انواع ظروف مسی در بازار + قیمت قیمت انواع ترازو آشپزخانه با برندهای مختلف + جدول مظنه انواع ماشین ظرفشویی در بازار تهران چند؟ +جدول پرفروش‌ترین انواع چرخ گوشت‌ در بازار تهران؟ +جدول مقایسه قیمت آبمیوه گیری‌ها ایرانی و خارجی در بازار برای خرید سرخ کن در بازار چقدر باید هزینه کرد؟+ جدول قیمت پرفروش‌ترین انواع ماکروویو در بازار تهران؟ +جدول کاهش فروش لوازم خانگی تا تعیین قیمت‌های جدید نرخ انواع ماکروویو در بازار تهران +جدول مظنه خرید یک سرویس قاشق و چنگال لاکچری چقدر است؟ نرخ انواع ماشین‌های ظرفشویی در بازار تهران +جدول نرخ انواع ماکروویو در بازار تهران +جدول لیست قیمت جدیدترین همزن های موجود در بازار قیمت انواع زودپز در بازار تهران +جدول راهنمای خرید هودآشپزخانه مظنه فروش انواع قهوه ساز در بازار دستگاهی برای استریلیزه کردن سطوح مظنه انواع گوشت‌کوب برقی در بازار؟ +جدول نرخ انواع گوشت‌کوب برقی در بازار؟ +جدول خرید سرویس قاشق و چنگال چقدر آب می خورد؟ چاپ گارانتی تقلبی لوازم خانگی با ۳۰ هزار ریال معرفی یک گجت هوشمند خانگی جدید لیست قیمت جدیدترین اجاق گازهای موجود در بازار خرید یک سرویس پخت و پز چقدر تمام می شود؟ لیست گران قیمت ترین کتری های موجود در بازار چرخ‌گوشت‌های نسل جدید چند؟ مظنه خرید مایکروویو چقدر است؟ قیمت پرفروش‌ترین انواع اتو در بازار؟ +جدول لیست قیمت برخی از همزن های موجود در بازار ماکروویو در بازار تهران چند؟ +جدول نرخ انواع آسیاب برقی در بازار تهران؟ +جدول لیست قیمت انواع توستر در بازار خرید یکی از جدیدترین ماشین لباسشویی های موجود بازار چقدر تمام می شود؟ معرفی فناوری های جدید در ماشین ظرفشویی های زیمنس لیست ارزان قیمت ترین چای سازهای موجود در بازار هنگام خرید لوازم خانگی این نکات را رعایت کنید انقلاب تکنولوژی در صنعت آشپزخانه خرید یک چرخ گوشت چقدر تمام می شود؟ خرید گوشت کوب برقی چقدر تمام می شود؟ برای خرید زودپز چقدر باید هزینه کرد؟ لیست قیمت جدیدترین مخلوط کن ها نرخ انواع آسیاب برقی در بازار تهران؟ +جدول لیست قیمت جدیدترین آرام پز و زودپزهای موجود در بازار لیست قیمت محبوب ترین چای سازهای موجود در بازار دم کردن چایی هوشمند شد تولید تجهیزات آشپزخانه آدلر در ایران مظنه انواع همزن برقی در بازار؟ +جدول توقیف محموله ۶ میلیاردی کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری برتازونی از اجاق گاز زرد رنگ خود رونمایی کرد برای خرید مخلوط کن چقدر باید هزینه کرد؟ + جدول قیمت چند توصیه استفاده از وسایل برقی قیمت انواع آسیاب برقی در بازار تهران؟ +جدول راه های ساده برای بزرگتر دیده شدن آشپزخانه شما در ۵ گام آشپزخانه را تمیز کنید و نظم بدهید برای خرید همزن چقدر باید هزینه پرداخت کرد+ جدول قیمت با یک دستیار حرفه‌‏ای آشپزی کنید با یک دستیار حرفه‌‏ای آشپزی کنید
برگشت به بالا