متخصص چشم‌پزشکی:

چه عینک‌های آفتابی برای فصل تابستان مناسبند

عصر کالامتخصص چشم‌پزشکی با اشاره به اینکه عینک‌های آفتابی نامناسب فرد را مستعد ابتلا به آب مروارید می‌کند،‌ گفت: عینک‌های آفتابی را به هیچ عنوان از دستفروشان تهیه نکنید.

پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱:۰۰

چه عینک‌های آفتابی برای فصل تابستان مناسبند

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، ذاکر محمدی در ارتباط با عینک‌ها‌ی آفتابی مناسب در فصل تابستان، اظهار داشت: عینک‌ها باید مانع از تأثیر اشعه ماوراء بنفش به چشم شوند و به طور کامل این اشعه را در شیشه عینک جذب کنند.
وی افزود: عینک آفتابی باید استاندارد UV400 داشته باشد و زیر ابروها تا نزدیک گونه‌ها را پوشش دهد همچنین باید توجه داشت که عینک‌های غیراستاندارد عوارضی همچون سوزش، خارش چشم و سردرد را می‌تواند به همراه داشته باشد.
این متخصص چشم پزشکی گفت:‌در صورتی که افراد از عینک آفتابی مناسب استفاده نکنند احتمال ابتلا به آب مروارید در آنها بیشتر بوده بنابر این تهیه عینک باید حتماً از عینک‌سازی‌های معتبر صورت گیرد و به هیچ عنوان از دستفروش تهیه نشود.
محمدی با بیان اینکه معمولا عینک‌های ارزان قیمت استاندارد نیستند اما عکس آن صادق نیست خاطرنشان کرد: در بسیاری موارد، عینک‌های گران قیمت، که گاه قیمت آنها به دلیل وجود نام تجاری خاص بالاست، از استاندارد‌های لازم برخوردار نیستند و نمی توانند از چشم‌ها نهایت مراقبت و محافظت را به عمل آورند.

برچسب ها

عینک آفتابیعینکدوربین دوچشمی
مطالب مرتبط بیشتر
غول تراشه‌ساز ، دنیای گجت‌های پوشیدنی را متحول کرد عینک واقعیت افزوده تمام صوتی از راه رسید فرار از آفتاب سوختگی با فناوری هوش مصنوعی عینک های آفتابی به دوربین دوگانه مجهز شدند عینک های آفتابی به دوربین دوگانه مجهز شدند ترکیب عینک آفتابی و ژن‌درمانی برای درمان بیماری‌های نادر چشم طرح اولیه عینک ضدتهوع ثبت شد عینک هوشمند برای برطرف کردن اختلالات بینایی ساخته شد فروش عینک‌ قاچاق در فضای مجازی فروش عینک‌ قاچاق در فضای مجازی عینک هوشمند عملکرد شناگر را رصد می کند عینک هوشمند عملکرد شناگر را رصد می کند لیست قیمت انواع عینک آفتابی ضد انعکاس در بازار بهترین دوربین های شکاری یک عینک آفتابی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ عینک خلاقانه‌ای که گوشواره می شود تولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویر عینک آفتابی استاندارد بخرید کاهش اقبال به عینک آفتابی هوشمند دلیل اهمیت پی.دی عینک مظنه قیمت دوربین دوچشمی در بازار این عینک آفتابی برق تولید می کند لیست قیمت برخی از پرفروش ترین عینک های آفتابی با کمک این عینک برای خاموش کردن چراغ ها فقط کافیست یک چشمک بزنید! +عکس عینک ویژه برای استفاده طولانی از رایانه لیست قیمت جدیدترین عینک های موجود در بازار تماشای فیلم سه بعدی بدون عینک امکان پذیر شد نمونه اولیه هدست سامسونگ با نام Exynos VR III رونمایی شد مناسب‌ترین عینک‌های آفتابی کدامند ویژگی‌های یک عینک آفتابی مناسب چیست؟ گجت‌های پیشرفته دیجیتال برای تقلب در کنکور + عکس عینک آفتابی استاندارد چند؟ عینک های آفتابی جایگزین گوشی های هوشمند می شوند برای خرید عینک آفتابی استاندارد چقدر باید هزینه کرد؟+جدول‌قیمت برای خرید عینک آفتاب استاندارد چقدر باید هزینه کرد؟+جدول‌قیمت برای خرید عینک آفتاب استاندارد چقدر باید هزینه کرد؟+جدول‌قیمت با این عینک فیلمبرداری کنید واردات ۴ میلیون دلاری عینک آفتابی عینک های آفتابی به زودی جایگزین کارت های اعتباری می شوند عینک های ویژه برای مقابله با افراد فضول عرضه شد با این عینک پشت دیوار را ببینید با این عینک پشت دیوار را ببینید تشکیل صف های طویل برای خرید عینک فیلم برداری اسنپ تشکیل صف های طویل برای خرید عینک فیلم برداری اسنپ با این عینک ها ویدئو ضبط کنید با این عینک ها ویدئو ضبط کنید عینک آفتابی مجهز به دوربین فیلمبرداری عینک آفتابی مجهز به دوربین فیلمبرداری
برگشت به بالا