عینک خلاقانه‌ای که گوشواره می شود

عصر کالا: هیچ شکی نیست که همه ما از وسایلی چند منظوره لذت می بریم.

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

عینک خلاقانه‌ای که گوشواره می شودعینک خلاقانه‌ای که گوشواره می شود!عینک خلاقانه‌ای که گوشواره می شود!عینک خلاقانه‌ای که گوشواره می شودعینک خلاقانه‌ای که گوشواره می شود!عینک خلاقانه‌ای که گوشواره می شود!

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، به عنوان مثال شامپوهایی که حاوی نرم کننده نیز هستند یا پاک کننده های وسایل خانه و... اما آیا تا به حال عینک چند منظوره دیده اید؟
طراحان اخیرا عینکی را طراحی کرده اند که به عنوان گوشواره نیز می توان از آن استفاده کرد. هیجان انگیز است، نه؟!
طراحی این عینک به گونه ای است که زمانی که آن را به چشم تان می زنید، انتهای آن به پشت گوش تان می رسد و مانند گوشواره ای از گوش هایتان آویزان می شود.
این عینک هم به عنوان عینک آفتابی و هم برای مطالعه طراحی شده است که با توجه به نیازتان می توانید آن را سفارش دهید.
قیمت این عینک خلاقانه 26 دلار است.

برچسب ها

عینک
مطالب مرتبط بیشتر
طرح اولیه عینک ضدتهوع ثبت شد عینک هوشمند برای برطرف کردن اختلالات بینایی ساخته شد فروش عینک‌ قاچاق در فضای مجازی عینک هوشمند عملکرد شناگر را رصد می کند تولید نخستین میز هولوگرامی چندکاربره دنیا+تصاویر دلیل اهمیت پی.دی عینک با کمک این عینک برای خاموش کردن چراغ ها فقط کافیست یک چشمک بزنید! +عکس عینک ویژه برای استفاده طولانی از رایانه تماشای فیلم سه بعدی بدون عینک امکان پذیر شد نمونه اولیه هدست سامسونگ با نام Exynos VR III رونمایی شد گجت‌های پیشرفته دیجیتال برای تقلب در کنکور + عکس برای خرید عینک آفتاب استاندارد چقدر باید هزینه کرد؟+جدول‌قیمت عینک های آفتابی به زودی جایگزین کارت های اعتباری می شوند عینک های ویژه برای مقابله با افراد فضول عرضه شد با این عینک پشت دیوار را ببینید با این عینک پشت دیوار را ببینید تشکیل صف های طویل برای خرید عینک فیلم برداری اسنپ تشکیل صف های طویل برای خرید عینک فیلم برداری اسنپ با این عینک ها ویدئو ضبط کنید با این عینک ها ویدئو ضبط کنید
برگشت به بالا