اولین ویدئو پروژکتور جهان که با فرمان صوتی کار می کند

عصر کالا- شرکت اوپتاما موفق به تولید اولین ویدئو پروژکتور دنیا شده که برای کنترل آن از فرامین صوتی کاربران استفاده می شود.

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰

اولین ویدئو پروژکتور جهان که با فرمان صوتی کار می کند

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این ویدئو پروژکتور که UHD51A نام دارد، 1700 دلار قیمت دارد و فروش آن از اوائل بهار آغاز می شود.

برای فعال کردن این دستگاه کاربران به جای فشردن دکمه ها باید عبارت الکسا پروژکتور را روشن کن، بر زبان آورند. افزودن قابلیت کنترل صوتی به این دستگاه با استفاده از دستیار صوتی هوشمند الکسای شرکت آمازون صورت گرفته است.

از جمله دیگر فرامین صوتی قابل درک برای این دستگاه می توان به تغییر پورت ورودی دستگاه، بالا و پایین آوردن میزان صدا، قطع ناگهانی صدا و غیره اشاره کرد.

این دستگاه اولین بار در نمایشگاه سی ای اس عرضه شد و برخی کاربران از وجود نقص های نرم افزاری در آن خبر داده اند که به گفته شرکت سازنده ظرف هفته های آینده و قبل از عرضه نسخه نهایی به بازار برطرف می شود.

یکی از جذابیت های ویدئو پروژکتور مذکور امکان تغییر حالت تصویر از دینامیک به سینمایی با صدور فرمان صوتی است. به همین شیوه می توان نور صفحه را هم کم و زیاد کرد. از جمله دیگر قابلیت های این محصول می توان به پشتیبانی از پخش تصاویر فوق دقیق 4K، درخشش حداکثر 2400 لومنز، پشتیبانی از طیف گسترده ای از رنگ ها، زوم 1.3X و قابلیت اتصال به شبکه های وای – فای اشاره کرد.

برچسب ها

پروژکتوردستیار صوتیویدیو پروژکتور
مطالب مرتبط بیشتر
دستیارهای صوتی جایگزین خدمات مشتریان دستیار صوتی گوگل از ۳۰ زبان پشتیبانی خواهد کرد مایکرافت؛ رقیب متن باز جدید گوگل اسیستنت و سیری چاپگر قابل کنترل با صدا هم عرضه شد دستیار صوتی آمازون صدا را به پیامک تبدیل می‌کند استفاده همزمان از دستیار هوشمند گوگل و اپل در یک خودرو دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد گوی کریستالی هوشمند چند درصد کاربران اسپیکر هوشمند دارند؟ با گوشی هوشمند جدید دیگر نیازی به ویدیو پروژکتور نخواهید داشت پای الکسا به رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ باز می شود ویدئوپروژکتوری که لذت حضور در سینما را به خانه می برد تغییر سبک زندگی با دستیارهای صوتی هوشمند تولید ویدئو پروژکتور ضد گرد و خاک پشتیبانی قابلیت جدید آمازون اکو از اسپاتیفای تولید دستگاه تهویه مطبوع که با فرامین صوتی کار می کند پشتیبانی دستیار صوتی کورتانا از تقویم گوگل این ویدئو پروژکتور لمسی در جیب جا می شود! تولید اولین ربات سازگار با دستیار صوتی هوشمند الکسا اسپیکرهای هوشمند شیائومی نیازی به اتصال به گوشی ندارند روس‌ها هم دستیار صوتی هوشمند ساختند چرا آمازون دو محصول کاملا متفاوت به نام الکسا دارد کورتانا از این پس با اسکایپ سازگاری کامل دارد با این پروژکتور جیبی فیلم های گوشی را با کیفیت بالا ببینید با این پروژکتور جیبی فیلم های گوشی را با کیفیت بالا ببینید خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با فرمان صوتی ممکن شد از این پس گوشی را با هدفون کنترل کنید قفل هوشمند باز بودن در را خبر می دهد مظنه قیمت انواع پروژکتور در بازار دستیار هوشمند الکسا به اچ تی سی یو ۱۱ آمد پروژکتور ارزان قیمت و همراه ال جی معرفی شد معرفی پروژکتور هوشمند و قابل حمل KERUO L۷ پروژکتور لیزری با قابلیت نمایش ویدئوهای فوق دقیق پروژکتور لیزری با قابلیت نمایش ویدئوهای فوق دقیق
برگشت به بالا