سونی از دوربین RX۱۰ IV با قابلیت عکس‌برداری و فوکوس فوق سریع رونمایی کرد

عصر کالا- دوربین عکاسی RX۱۰ IV سونی با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص‌دهنده‌ی فاز و سرعت عکاسی پشت سر هم با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه معرفی شد.

دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

سونی از دوربین RX۱۰ IV با قابلیت عکس‌برداری و فوکوس فوق سریع رونمایی کرد

شرکت سونی اخیراً به‌طور رسمی از دوربین عکاسی پرچم‌دار RX10 IV که دارای سریع‌ترین سرعت فوکوس خودکار در جهان و قابلیت عکاسی پشت سر هم (Burst) با سرعت 24 فریم بر ثانیه است، رونمایی کرد. این دوربین با شماره مدل DSC-RX10M4 از سری RX10 سایبرشات است.

دوربین عکاسی RX10 IV با سریع‌ترین فوکوس خودکار هیبرید در جهان که زمان انجام آن فقط 0.03 ثانیه طول می‌کشد، قادر به ثبت تصاویر پشت سر هم با ردیابی کامل 315 نقطه‌ی تشخیص فاز در فوکوس خودکار (AF) و نوردهی اتوماتیک (AE) است. نقاط مربوط به فوکوس خودکار تشخیص فاز حدوداً 65 درصد از فریم صحنه را پوشش می‌دهند. دوربین عکاسی RX10 IV جزو دوربین‌های بریج (Bridge) محسوب می‌شود. این نوع از دوربین‌های عکاسی، بین دوربین‌های SLR و کامپکت قرار می‌گیرند که علاوه‌ بر دارا بودن کنترل‌های دستی دوربین‌های SLR دارای قابلیت بزرگ‌نمایی زیادی هستند. دوربین عکاسی RX10 IV سونی دارای سنسور تصویر Exmor RS CMOS با رزولوشن مؤثر 20.1 مگاپیکسل و از نوع 1 اینچی است. حسگر تصویر یادشده دارای تراشه‌ی DRAM و یک پردازشگر تصویر قدرتمند موسوم به ™BIONZ X است.

 

دوربین یادشده به لنز 24 الی 600 میلی‌متری با محدوده‌ی گشودگی دیافراگم F/2.4 تا F/4 از سری تی اِستار (*T) با طراحی Vario Sonnar شرکت زایس آلمان مجهز شده است. میزان گشودگی دیافراگم یادشده امکان دستیابی به کیفیت بالای تصویر حتی در محدوده‌ی بزرگ‌نمایی کامل را فراهم خواهد کرد. طراحی Vario Sonnar به تغییر فاصله‌ی کانونی نامحدود اشاره دارد و سری تی استار به لنزهایی اطلاق می‌شود که دارای بالاترین حد استاندارد کیفی در عملکرد، قابلیت اطمینان، کیفیت تصویر و کاربری ساده هستند. لنز‌های تی استار همچنین سبب کاهش بسیار زیاد انعکاس نور و سایه‌دار شدن تصویر می‌شوند. زمان بسیار اندک قفل شدن فوکوس روی سوژه در کنار لنز یادشده که اندازه‌ی آن معادل فاصله‌ی کانونی 35 میلی‌متری است، سبب ایجاد اطمینان برای ثبت دقیق و واضح تمامی جزئیات یک صحنه‌ی عکاسی می‌شود. لنز دوربین RX10 IV دارای عنصر شیشه‌ای با پراکندگی فوق‌العاده پایین (Super ED) و عدسی‌های غیر کروی با پراکندگی پایینی است که انحرافات رنگ را کاهش می‌دهند.

دوربین عکاسی RX10 IV برای اولین بار در خط تولید دوربین‌های سایبرشات شرکت سونی، به فناوری فوکوس خودکار ردیابی با چگالی بالا تجهیز شده که قبلا در تعدادی از دوربین‌های با لنز قابل تعویض سری آلفا (α) استفاده شده است. این فناوری پیشرفته، نقاط فوکوس خودکار را برای بهبود ردیابی و دقت فوکوس در اطراف سوژه متمرکز می‌کند تا حتی بتوان تصویر سوژه‌های غیر قابل پیش‌بینی مانند حرکات سریع ورزشکاران و پرندگان را با سهولت تمام ثبت کرد. از دیگر بهبودهای مربوط به فوکوس خودکار که در دوربین عکاسی RX10 IV اعمال شده است، می‌توان به نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی فوکوس خودکار چشمی محبوب، فوکوس لمسی و محدودکننده‌ی گستره‌ی فوکوس که فقط در فاصله‌ی کانونی 35 میلی‌متری و محدوده‌ی 150 الی 600 میلی‌متری صادق است، اشاره کرد. علاوه‌بر موارد یادشده، فوکوس خودکار این دوربین شامل چندین حالت مختلف از جمله: AF-S (فوکوس خودکار تکی برای سوژه‌های ساکن)، AF-C (فوکوس خودکار پیوسته برای سوژه‌های متحرک) ‌و AF-A (فوکوس خودکار هیبرید برای جابه‌جایی اتوماتیک بین دو حالت قبلی) است که طبق اولویت‌های کاربر و موقعیت‌های مختلف عکاسی به‌سادگی تنظیم می‌شوند. عکاسی پشت سر هم فوق سریع 24 فریم بر ثانیه‌ای دوربین جدید سونی با حافظه‌ی میانی (Buffer) مؤثر برای ذخیره‌ی حداکثر 249 عکس، مکمل ایده‌آل سیستم فوکوس خودکار یادشده است.

با وجود پیشرفت قابل توجه در توان پردازشی دوربین عکاسی جدید RX10 IV سونی، تأخیر نمایشگر منظره‌یاب الکترونیکی (EVF) در طول عکاسی پشت سر هم به میزان بسیار زیادی کاهش یافته است. این پیشرفت، سبب می‌شود که عکاس با اطمینان کامل قادر به ثبت لحظات سرنوشت‌ساز باشد. به علاوه برای آسودگی کار هنگام پخش و نمایش، تصاویری که به صورت پشت سر هم ثبت شده‌‌اند، به جای نمایش تصاویر در حالت منفرد به صورت گروهی نمایش داده خواهند شد.

دوربین عکاسی RX10 IV مجهز به یک شاتر فوق سریع ضد اِعوِجاج تصویر با بیشینه‌ی سرعت 1/32000 (1 روی 32 هزار) ثانیه است که اثرات منفی حالت عکاسی Rolling Shutter را کاهش می‌دهد. در این حالت عکاسی، جزئیات یک صحنه در زمان‌های مختلفی ثبت می‌شود و اثرات منفی آن معمولا هنگام ثبت تصویر یک سوژه‌ی متحرک دارای حرکات سریع رخ می‌دهد. با توجه به موارد یادشده، از هر دو نوع حالت عکاسی Rolling Shutter که شامل شاتر الکترونیکی و مکانیکی است، می‌توان بهره برد.

لنز دوربین جدید سونی دارای لرزش‌گیر اپتیکال SteadyShot داخلی است که به کاهش لرزش دوربین و تار شدن تصویر کمک می‌کند. هنگام فعال بودن قابلیت SteadyShot، تثبیت‌کننده‌ی تصویر (OIS) این دوربین در میزان خنثی‌سازی لرزش به میزان 4.5 برابر بهبود می‌یابد. با حداقل فاصله‌ی فوکوس 72 سانتی‌متری و حداکثر بزرگ‌نمایی 0.49x در حالت 600 میلی‌متری، لنز دوربین RX10 IV قادر به ایجاد تصاویر تله ماکرو با جزئیات شگفت‌آور است.

 

دوربین RX10 IV دارای قابلیت فیلم‌برداری حرفه‌ای با رزولوشن 4K یا چهار برابر رزولوشن فول اچ‌دی (3840 در 2160 پیکسل) است. با وجود سیستم فوکوس خودکار هیبرید فوق سریع دوربین یادشده، سرعت فوکوس آن در مقایسه با نسل قبلی دوربین سری RX موسوم به RX10 III، تقریبا دو برابر شده است.

دوربین RX10 IV در حالت فیلم‌برداری 4K، بازخوانی کامل پیکسل‌ها را بدون از دست رفتن آن‌ها به کار می‌گیرد. ضبط ویدیو با خروجی 4K، تقریبا به میزان 1.7 برابر به اطلاعات بیشتری برای اطمینان از ثبت شدن بهترین جزئیاتی که با دقت ضبط شده‌اند، نیاز دارد. این دوربین با به‌کارگیری کدک تصویری ™XAVC S و بسته به حالات مختلف عکاسی، ویدیوهایی با حداکثر نرخ داده‌ی 100 مگابیت بر ثانیه‌ ضبط می‌کند. کدک تصویری یادشده نیازمند کارت حافظه با ظرفیت متوسط (SDHC) یا بالا (SDXC) از کلاس 10 است. همچنین، ضبط ویدیو با نرخ 100 مگابیت بر ثانیه نیازمند یک کارت حافظه با حداقل استاندارد UHS-I از نوع U3 است. کاربران می‌توانند در حالت 4K، با دو نرخ فریم مختلف 24p یا 30p به پخش ویدیو بپردازند. به علاوه می‌توان برای ضبط ویدیو در حالت اچ‌دی، نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه را هم انتخاب کرد.

از سایر قابلیت‌های حرفه‌ای کالیبراسیون ویدیوی این دوربین جدید می‌توان به S-Gamut3، پروفایل تصویر، Gamma Display Assist به‌منظور افزایش دقت در تصحیح رنگ و نور تصویر در حین ضبط ویدیو، S-Log3، ضبط پراکسی، Time Code ،User Bit و موارد دیگر اشاره کرد. علاوه‌ بر این موارد، دوربین RX10 IV مجهز به ورودی میکروفون خارجی و خروجی مربوط به هدفون مانیتورینگ است.

 

دارندگان دوربین RX10 IV می‌توانند از ویژگی سوپر اسلوموشن برای ضبط ویدیوهایی با حرکت آهسته اقدام کنند. قابلیت یادشده در حالت Quality Priority حدود 4 ثانیه و در حالت Shoot Time Priority حدود 7 ثانیه امکان ضبط ویدیوی حرکت آهسته را فراهم می‌کند. این ویژگی منحصر به فرد امکان انتخاب نرخ فریم 1000، 500 یا 250 فریم بر ثانیه‌ای را فراهم می‌کند. به علاوه می‌توان نرخ فریم 25p ،24p یا 50p را برای پخش ویدیو انتخاب کرد.

دوربین جدید RX10 IV دارای منظره‌یاب LCD قابل چرخش 3 اینچی با 1.44 میلیون پیکسل است که می‌توان از آن به عنوان صفحه‌ی لمسی یا تعیین محل فوکوس بهره برد. این صفحه نمایش برای تضمین میزان روشنایی کافی حتی در شدیدترین شرایط نوری محیط به فناوری وایت‌مَجیک (WhiteMagic) مجهز شده است. به علاوه، دوربین یادشده به یک منظره‌یاب داخلی XGA OLED Tru Finder با 2.35 میلیون پیکسل و کنتراست بسیار بالا تجهیز شده تا پخش و پیش‌نمایش حقیقی تصویر را تضمین کند. حلقه‌های سه‌گانه‌ی لنز کاملا بی‌صدایی که برای دهانه‌ی دیافراگم، بزرگ‌نمایی و فوکوس به کار برده شده‌اند، گزینه‌ی مناسبی برای ضبط ویدیو هستند.

 

به‌منظور افزایش حالت سفارشی‌سازی، قابلیت «My Menu» در دسترس کاربران قرار دارد که امکان دسترسی به 30 گزینه‌ی پراستفاده را برای عکاس فراهم می‌کند. منوهای مختلف رابط کاربری دوربین RX10 IV به‌منظور راحتی در تشخیص و ناوبری رنگی شده‌اند. به علاوه، یک منوی تنظیمات مربوط به ویدیو هم برای بهبود تجربه‌ی کلی ضبط ویدیو به این دوربین اضافه شده است. دوربین RX10 IV سونی در مقابل نفوذ رطوبت و گرد و غبار مقاوم و مجهز به فناوری‌های ارتباطی وای-فای، NFC و بلوتوث است.

مدل جدید دوربین سری RX10 سونی، ترکیبی بی‌نظیر از پویایی و سرعت را برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی عکاسی و حرفه‌ای‌هایی که به دنبال قابلیت کامل انواع مختلفی از دوربین‌ها در یک دوربین واحد هستند، فراهم می‌کند. فروش دوربین عکاسی RX10 IV با قیمت 1699 دلار از ماه مهر (اکتبر) شروع خواهد شد.

برچسب ها

شرکت سونیقیمت دوربیندوربین عکاسیدوربین فیلمبرداریسونی
مطالب مرتبط بیشتر
قیمت گوشی‌های سونی در ۴ دی ۹۸ اولین گوشی ۵G سونی کدام است؟ نکات حرفه‌ای پیرامون لنز‌های دوربین عکاسی که هر آماتوری باید آن را بداند! مظنه خرید گریپ دوربین در بازار چند قیمت است؟ آیا سونی بازار موبایل را به نفع رقیبان ترک می‌کند‌؟ نرخ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار؟ +جدول دوربین عکاسی دیجیتال را چند بخریم؟ + قیمت دوربین عکاسی دیجیتال را چند بخریم؟ + قیمت نرخ انواع دوربین‌های‌ عکاسی نیکون در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار؟ +جدول رونمایی سونی از گوشی اکسپریا ۸ نرخ انواع دوربین‌های‌ عکاسی نیکون در بازار؟ +جدول دوربین سینمایی جیبی با امکانات فوق العاده قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار؟ +جدول سونی ۴۰ سالگی واکمن را جشن گرفت برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال چقدر هزینه کنیم؟ + قیمت هشدار درباره حمله باج افزارها به دوربین های عکاسی بلک مجیک از یک دوربین سینمایی جیبی با رزلوشن ۶K رونمایی کرد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار؟ +جدول گجتی که بدن شما را ۱۳ درجه خنک می کند "سونی" دستگاه تهویه هوای جیبی ساخت قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار؟ +جدول قیمت انواع لنز دوربین‌ عکاسی در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار؟ +جدول قیمت پرفروش‌ترین لنز دوربین‌ عکاسی در بازار تهران؟ +جدول سونی موبایلی با ۶ دوربین پشتی می سازد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار تهران؟ +جدول جزییات جدید کنسول PS۵ منتشر شد گوشی تاشوی سونی نیز در راه است چند ویژگی جدید به پلی‌استیشن ۴ اضافه می‌شود پیش بینی کاهش فروش کنسول پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۹ تصاویر جدیدترین موبایل ایده آل برای تماشای فیلم لو رفت قیمت رسمی گوشی هوشمند Xperia XZ۳ شرکت سونی مشخص شد جدیدترین لنز دوربین‌عکاسی چند؟ +جدول تولید دوربین با قدرت زوم ۶۵ برابر چه لنزی برای عکاسی منظره مناسب است؟ موبایل های برتر نمایشگاه «ایفا ۲۰۱۸» را ببینید ساخت دوربینی که تصاویر پنج بعدی ثبت می کند سخت ترین و سریع ترین کارت های حافظه دنیا رونمایی شدند لامپ هوشمند "سونی" بروزرسانی شد گوشی Xperia XZ۳ قرار است یک دوربین داشته باشد پرفروش‌ترین عناوین پلی‌استیشن ۴ در ماه جولای مظنه موبایل‌های سونی در بازار +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن +جدول پلی‌استیشن رکورد فروش سونی را شکست قابی که گوشی را تبدیل به دوربین عکاسی حرفه ای می کند قاب‌های پرچمدار جدید سونی زودتر از خودش آمد! پرچمدار بعدی سونی ۴ دوربین دارد! سونی گوشی ۹۹۹ دلاری عرضه کرد مظنه موبایل‌های سونی در بازار +جدول ویژگی های گوشی جدید سونی لو رفت فیلم‌برداری فوق آهسته به پرچمدار هواوی اضافه شد معرفی دوربین کامپکت گوشی‌های بعدی سونی بدون حاشیه خواهند بود تنها پهپاد تاشوی ریزنقش دنیا با قابلیت فیلمبرداری فوق دقیق لنز دوربین عکاسی در بازار چند به فروش می‌رسد؟ دوربین با حلقه فیلم دیگر تولید نمی شود پرفروش‌ترین‌ دوربین‌های عکاسی در بازار کدامند؟+ قیمت پرفروش‌ترین‌ دوربین‌های عکاسی در بازار کدامند؟+ قیمت کتاب‌خوان جدید سونی وارد بازار شد کتاب‌خوان جدید سونی وارد بازار شد چشم امید گوشی‌های سونی به شبکه ۵G قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن +جدول نرخ فروش گوشی Sony Xperia XZ در بازار چقدر است؟ لیست قیمت انواع دوربین فیلمبرداری در بازار عرضه دوربین فیلمبرداری ۳۶۰ درجه با دقت ۵۷۶۰ در ۲۸۸۰ پیکسل دوربینی که صدا را ضبط می کند! دوربینی که صدا را ضبط می کند! راهنمای خرید فیلتر لنز دوربین‌ عکاسی راهنمای خرید فیلتر لنز دوربین‌ عکاسی تولید دوربین قدرتمند در صدسالگی پاناسونیک پهپاد خودران با ۱۳ دوربین از کاربر فیلمبرداری می کند قیمت فروش انواع دوربین کامپکت در بازار مظنه موبایل‌های سونی در بازار +جدول دوربین‌های سونی و نیکون مداربسته و هوشمند می‌شوند دوربین‌های سونی و نیکون مداربسته و هوشمند می‌شوند رجیستری به شیائومی رسید لیست قیمت انواع پروژکتور پرچمدار بعدی سونی به نمایشگر ۴K مجهز می‌شود دوربین فیلمبرداری ۳۶۰ درجه اندرویدی با تدوین آنی دوربین فیلمبرداری ۳۶۰ درجه اندرویدی با تدوین آنی دوربین فیلمبرداری ۳۶۰ درجه اندرویدی با تدوین آنی نمایشگاه بارسلون به آخر خط رسید مظنه خرید و فروش دوربین های canon قیمت پرچمداران جدید سونی مشخص شد رونمایی از هدفون‌های بی‌سیم و هوشمند جدید پرچم‌داران سونی از راه رسیدند فلاش دوربین عکاسی هوشمند شد فلاش دوربین عکاسی هوشمند شد شارژر بی سیم برای گوشی Xperia XZ۲ سونی رجیستری به هواوی، نوکیا، سونی و تکنو رسید لورفتن مشخصات ۲ گوشی سونی قبل از رونمایی در کنفرانس جهانی موبایل پاناسونیک دوربین‌های کامپکت جدیدش را معرفی کرد پاناسونیک دوربین‌های کامپکت جدیدش را معرفی کرد امسال همه برندهای گوشی تلفن همراه رجیستر می‌شود قیمت انواع موبایل‌های سونی در بازار؟ +جدول نگران سرعت انتقال عکس‌ از گوشی به رایانه نباشید گردنبندی که ویدئوهای ۳۶۰ درجه ضبط می کند گردنبندی که ویدئوهای ۳۶۰ درجه ضبط می کند حذف قابلیت night mode از گوشی های سونی سهم بازار نوکیا بیش از سونی و اچ تی سی مقایسه پرفروش‌ترین گوشی‌های زیر یک میلیون تومان دوربین ویژه بازی های المپیک زمستانی به بازار آمد دوربین ویژه بازی های المپیک زمستانی به بازار آمد مظنه انواع سینما خانگی در بازار؟ +جدول تمامی برندهای موبایل تا پایان سال جاری مشمول رجیستری می‌شوند قیمت روز موبایل جدیدترین لنز دوربین‌عکاسی چند؟ +جدول راهنمای خرید بهترین گوشی های ۲۰۱۷ از ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان تاثیر نوسانات ارز بر بازار کامپیوتر مظنه فروش لنزدوربین عکاسی تولید دوربین فیلمبرداری فوق دقیق تولید دوربین فیلمبرداری فوق دقیق تولید دوربین فیلمبرداری فوق دقیق اندازه گیری ضربان قلب با دوربین فیلمبرداری اندازه گیری ضربان قلب با دوربین فیلمبرداری دوربین سلفی توپی دوربین سلفی توپی دوربینی که زمان مناسب عکاسی را تشخیص می دهد قیمت دوربین‌های عکاسی نیکون در بازار تولید پهپاد تاشوی جیبی با قابلیت تصویربرداری فوق دقیق تولید پهپاد تاشوی جیبی با قابلیت تصویربرداری فوق دقیق اولین گوشی سونی بدون جک ۳.۵ میلی متری دوربین ۳.۲ گیگاپیکسلی هر شب ۸۰۰ تصویر از آسمان می گیرد رونمایی از دوربین ۴۰۰ مگاپیکسلی +عکس احتمال بالای عرضه گوشی‌های نسل جدید سونی با صفحه نمایش OLED مظنه خرید انواع لنز دوربین عکاسی مظنه خرید انواع لنز دوربین عکاسی ورود شرکت کداک به تجارت ارز رمزنگاری شده آخرین قیمت گوشی‌های میان‌رده در بازار (۲۰ دی) شارژر بی سیم سازگار با همه گوشی ها سونی با پرچمداران خود به CES آمد ۳ موبایل میان رده با دوربین های با کیفیت رونمایی شد شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی گرگان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی گرگان خلائی به نام خواب کالا در طرح ریجستری آخرین قیمت گوشی‌های پرچمدار برترین گوشی های هوشمندی که در سال ۲۰۱۸ منتظر آن‌ها هستیم به دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای نیاز داریم؟ قاب محافظ لنز دوربین در برابر هرگونه آسیب و نفوذ آب قاب محافظ لنز دوربین در برابر هرگونه آسیب و نفوذ آب لیست قیمت گوشی های هوشمند Sony در بازار قیمت جدیدترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول قیمت جدیدترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول کدام گوشی‌ها به‌روزرسانی اندروید ۸ را دریافت می‌کند؟ برای عکاسی چه دوربینی و با چه قیمتی بخریم؟ برای عکاسی چه دوربینی و با چه قیمتی بخریم؟ لیست قیمت جدیدترین دوربین های فیلمبرداری لیست قیمت جدیدترین دوربین های فیلمبرداری بازگشت به عصر عکاسی آنالوگ با یک برنامه موبایلی سونی هم به جمع بدون حاشیه‌ها پیوست؟ سونی هم به جمع بدون حاشیه‌ها پیوست؟ آخرین قیمت گوشی های Sony موجود در بازار دوربین DxO One برای موبایل های اندرویدی معرفی شد دوربین DxO One برای موبایل های اندرویدی معرفی شد عرضه یک دوربین جان سخت با قابلیت فیلمبرداری فوق دقیق قیمت انواع موبایل‌های سونی در بازار؟ +جدول خرید یک دوربین عکاسی کامپکت چقدر تمام می شود؟ خرید یک دوربین عکاسی کامپکت چقدر تمام می شود؟ لیست قیمت گوشی های Sony موجود در بازار قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول قیمت انواع لپ‌تاپ‎‌های سونی در بازار؟ +جدول قیمت انواع لپ‌تاپ‎‌های سونی در بازار؟ +جدول مظنه موبایل‌های جدید در بازار؟ +جدول آخرین قیمت گوشی‌های میان‌رده در بازار (۱۰ آبان) خرید یکی از گوشی های Sony چقدر آب می خورد؟ قیمت روز انواع موبایل نسخه قرمزرنگ Xperia XZ Premium به‌زودی عرضه می‌شود + تصویر نسخه قرمزرنگ Xperia XZ Premium به‌زودی عرضه می‌شود + تصویر برای خرید دوربین چاپ سریع چقدر باید هزینه کرد+ جدول برای خرید دوربین چاپ سریع چقدر باید هزینه کرد+ جدول موبایل ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان گران شد+ جدول نرخ‌ها خرید یک موبایل دوسیم‌کارته چقدر آب می‌خورد؟ +جدول گوشی‌های مشمول رجیستری تا پنج روز دیگر اعلام می‌شود کاهش مشتری پس اجرای طرح رجیستری تلفن همراه لیست قیمت دوربین های دیجیتال Panasonic لیست قیمت دوربین های دیجیتال Panasonic دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه با قابلیت پخش زنده دوربینی که گوی سبقت را از پهپادها ربود دوربینی که گوی سبقت را از پهپادها ربود لیست گران ترین دوربین های عکاسی قیمت گوشی سونی در بازار+جدول دوربین حرفه ای قابل اتصال به گوشی های اندوریدی خرید یکی از گوشی های هوشمند Sony چقدر تمام می شود؟ خرید یکی از گوشی های هوشمند Sony چقدر تمام می شود؟ اچ پی از دوربین Sprocket ۲-in-۱ با قابلیت چاپ فوری عکس رونمایی کرد اچ پی از دوربین Sprocket ۲-in-۱ با قابلیت چاپ فوری عکس رونمایی کرد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون؟ +جدول RED از دوربین Monstro ۸K رونمایی کرد لیست قیمت جدیدترین گوشی های موجود در بازار قیمت لپ‌تاپ‌های سونی در بازار +جدول قیمت لپ‌تاپ‌های سونی در بازار +جدول با فناوری دوربین ساده گوگل کلیپس آشنا شوید با فناوری دوربین ساده گوگل کلیپس آشنا شوید قیمت فروش انواع کیف دوربین عکاسی در بازار رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن سونی+ عکس مظنه انواع تلویزیون‌های سایز بزرگ +جدول خرید یک دوربین عکاسی چقدر آب می خورد؟ خرید یک دوربین عکاسی چقدر آب می خورد؟ برای خرید لنز دوربین چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت برای خرید لنز دوربین چقدر باید هزینه کرد؟ فیلمبرداری ۴k با توپ هوشمند +تصاویر گوپرو از دوربین Hero ۶ Black رونمایی می‌کند گوپرو از دوربین Hero ۶ Black رونمایی می‌کند خرید یک دوربین چاپ سریع چقدر تمام می شود؟ خرید یک دوربین چاپ سریع چقدر تمام می شود؟ راهنمای خرید گوشی موبایل بین یک میلیون تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان (اول مهر ۹۶) قیمت فروش گوشی های Sony در بازار تهران قیمت فروش گوشی های Sony در بازار تهران آپدیت امنیتی ماه آگوست سونی برای اکسپریا XA۱ ،XA۱ اولترا و L۱ منتشر شد مظنه انواع پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سایز بزرگ +جدول شارژر بی‌سیم برای انواع گوشی‌ها عرضه می‌شود گلکسی اس ۹ احتمالا به حسگر ۱۰۰۰ فریم‌برثانیه‌ای سامسونگ مجهز می‌شود جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس نیکون دوربین تازه ای برای حرفه ای ها در دست ساخت دارد نیکون دوربین تازه ای برای حرفه ای ها در دست ساخت دارد نیکون دوربین تازه ای برای حرفه ای ها در دست ساخت دارد دوربین جدید پولاروید با نوستالژی عکس فوری سونی طراحی خسته‌کننده گوشی‌هایش را تغییر می‌دهد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی سونی؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی سونی؟ +جدول خرید یک فلش برای دوربین عکاسی چقدر تمام می شود؟ رشد بازار هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده مقایسه دو تلویزیون محبوب OLED، ال‌جی E۷ و سونی A۱E با یک‌میلیون‌تومان چه موبایلی بخریم؟ +جدول خاص‌ترین ویژگی بهترین گوشی‌های بازار کدام است؟ کدام گوشی‌های سونی اندروید ۸.۰ اوریو می‌گیرند؟ کانن دوربین بدون آینه M۱۰۰ را برای کاربران مبتدی معرفی کرد مظنه قیمت لپ تاپ های SONY موجود در بازار Xperia XZ۱ شاهکار جدید سونی +عکس مظنه قیمت دوربین عکاسی در بازار چقدر است؟ دوربین Nikon D۸۵۰ DSLR هفته آینده رونمایی می‌شود قیمت انواع موبایل‌های سونی در بازار؟ +جدول تماشای خورشید گرفتگی کامل مرداد ۹۶ با لنز ۴۵ میلیون تومانی کانن خرید یک دوربین فیلم برداری چقدر آب می‌خورد؟ +جدول عکس از دوربین جدید نیکون D۸۵۰ منتشر شد لیست ارزان قیمت ترین دوربین های عکاسی در بازار لیست ارزان قیمت ترین دوربین های عکاسی در بازار چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟ چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟ چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟ رونمایی سه گوشی هوشمند جدید سونی ایکسپریا ایکس زد وان کامپکت تا پایان تابستان وارد بازار می‌شود گوشی سونی اکسپریا زد جی کامپکت در بنچمارک Geekbench رویت شد تخفیف باورنکردنی ‌پلی استیشن VR در فروشگاه آمازون مظنه قیمت گوشی های sony در بازار احتمال عرضه گوشی سونی اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت در ۱۹ شهریور رونمایی از دوربین دیجیتال جدید با حساسیت فوق العاده قیمت‌ انواع دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول قیمت‌ انواع دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول فیلمبرداری رنگی و حرفه ای در شب تنها با نور ماه اولین نگاه به گوشی Hydrogen One لیست دوربین عکاسی های گرانقیمت در بازار لیست آپدیت اندروید ۸ برای گوشی‌های سونی آیا اکسپریا XZ۱ کامپکت در راه است؟ خرید یک لپ تاپ سونی چقدر آب می‌خورد؟ +جدول خرید فیلتر لنز چقدر تمام می شود؟ دوربین‌های جدید کانن و نیکون با تأخیر عرضه خواهند شد آپدیت اندروید نوقا برای سونی اکسپریا زد ۵ باعث کندی دستگاه می‌شود مشخصات سخت افزاری دوربین D۸۵۰ نیکون لو رفت دوربین ال جی وی ۳۰ می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای عکاسی در شب باشد دش‌کمرای جدید موتورولا، با کیفیت Full HD از جاده فیلمبرداری می‌کند قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری +جدول سونی از سه گوشی جدید اکسپریا در IFA ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد نرخ فروش لنز دوربین اولین اطلاعات از گوشی Xperia XZ۱ لو رفت برای خرید یک دوربین عکاسی چقدر باید هزینه کرد؟ برای خرید یک دوربین عکاسی چقدر باید هزینه کرد؟ دوربین نیکون D۸۵۰ در راه است اولین ساندبارهای دالبی اتمس شرکت سونی روانه بازار شد برای خرید دوربین عکاسی چقدر باید هزینه کرد؟ برای خرید دوربین عکاسی چقدر باید هزینه کرد؟ اولین دوربین دنیا با ۱۶ دوربین راهی بازار می‌شود منتظر چه گوشی‌هایی از سوی ال جی، سامسونگ و غیره باشیم جدیدترین لنز دوربین‌عکاسی چند؟ +جدول جدیدترین لنز دوربین‌عکاسی چند؟ +جدول تلویزیون‌های هوشمند سونی را می‌شود با آمازون اکو کنترل کرد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی فوجی فیلم؟ +جدول لیست قیمت برخی از دوربین های عکاسی محبوب در بازار لیست قیمت برخی از دوربین های عکاسی محبوب در بازار لیست برخی از دوربین های عکاسی گران قیمت لیست برخی از دوربین های عکاسی گران قیمت سونی اکسپریا X Performance و XZ به روز رسانی امنیتی دریافت کردند سونی اکسپریا XZ۱ ، ایکس زد ۱ کامپکت و ایکس ۱ لوازم خانگی، جدیدترین مدل ها از ۶ برند برتر دنیا قرارداد Nokia و ZEISS برای وضع استانداردهای جدید تصویربرداری موبایل اطلاعات جدید از دوربین TL۲ لایکا لو رفت اطلاعات جدید از دوربین TL۲ لایکا لو رفت ارزان‌ترین دوربین‌های فیلم برداری چند؟ +جدول دوربین‌های عکاسی سونی چند؟ +جدول دوربین‌های عکاسی سونی چند؟ +جدول دوربین‌های عکاسی سونی چند؟ +جدول موبایل های تحت برند نوکیا، به لنزهای Carl Zeiss مجهز می شوند مظنه قیمت دوربین های عکاسی Nikon نخستین گوشی بدون قاب سونی ۲ ماه دیگر عرضه می‌شود توقف اپلیکیشن BBC iPlayer در تلویزیون های سونی سونی، ساعت هوشمند جدید Wena را معرفی کرد کانن دوربین ۲۰۰D را معرفی کرد رونمایی از یک گوشی موبایل با نمایشگر بدون لبه بهترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار در بازار ایران با بهترین گوشی های موبایل پیش از ظهور آیفون آشنا شوید صفحه های موسیقی دوباره زنده می شوند کانن دوربین ۶D Mark II را معرفی کرد شرکت کانن از دو دوربین EOS ۶D Mark II و EOS Rebel SL۲ رونمایی کرد سونی در حال آزمایش فناوری تشخیص چهره ی سه بعدی برای گوشی های اکسپریا استفاده از موبایل به عنوان پاوربانک و نخستین صفحه نمایش موبایل با فناوری تلویزیون آپدیت اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس کامپکت سونی به اندروید ۷.۱.۱ منتشر شد سونی اکسپریا XA به روز رسانی اندروید دریافت کرد اطلاعات بیشتری درباره Canon EOS ۶D MK II منتشر شد فروش سونی اکسپریا تاچ (Sony Xperia Touch) آغاز شد رونمایی تلویزیون پرچمدار ۷۷ اینچی سونی با قیمت ۲۰ هزار دلار ویژگی های منسوب به Sony A۷III تائید شد ویژگی های منسوب به Sony A۷III تائید شد اطلاعاتی تازه از دوربین دوگانه وان پلاس ۵ قیمت پرفروش‌ترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول قیمت پرفروش‌ترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول سونی و مایکروسافت نمی دانند باید با کنسول های میان نسلی خود چه کنند طرح مفهومی موبایل Xperia Edge خبرهایی از دو گوشی جدید سونی، یکی پرچم‌دار و دیگری میان‌رده‌ منتشر شده است قیمت دوربین عکاسی حرفه ای چند است + جدول قیمت فروش ساعت هوشمند سونی FES Watch U آغاز شد هر آنچه راجع به ایکس باکس وان ایکس باید بدانید زمان معرفی دوربین Canon EOS M۲۰ مشخص شد زمان معرفی دوربین Canon EOS M۲۰ مشخص شد مقایسه مشخصات Xbox One X با PlayStation ۴ Pro + جدول  راهکارهای عکسبرداری بهتر با موبایل دوربین جذاب واقعیت مجازی کمپانی GoPro قیمت لنز دوربین‌عکاسی در بازار تلویزیون جدید با فناوری منحصر به فرد صدا از راه می رسد قیمت لنز دوربین‌عکاسی در بازار +جدول این قاب آیفون را به یک دوربین حرفه ای تبدیل می کند با تازه ترین دوربین های حرارتی موبایلی شرکت FLIR آشنا شوید سنسور فول‌فریم در دوربین سینمایی جدید سونی گوشی جدید سونی Xperia XA۱ Ultra وارد بازار ایران شد + قیمت دوربین عکاسی ضد آب و ضد ضربه W۳۰۰ نیکون با قابلیت ثبت ویدیو ۴K معرفی شد تاریخ عرضه و قیمت نهایی سونی اکسپریا XZ پریمیوم مشخص شد قیمت و تاریخ انتشار سونی اکسپریا XZ پریمیوم تایید شد قیمت انواع دوربین فیلم برداری سونی قیمت و تاریخ عرضه ی Xperia XZ Premium را در امریکا اعلام کرد قیمت و تاریخ عرضه اکسپریا XZ پرمیوم و XA۱ اولترا مشخص شد کدام گوشی‌های هوشمند بهترین دوربین را دارند؟ قیمت انواع کارت حافظه دوربین؟ +جدول تمرکز سونی روی گوشی‌های میان رده به دلیل کاهش محبوبیت سونی کتابخوان ۱۳ اینچی خود را به نمایشگر و رابط کاربری جدید مجهز کرد قیمت و تاریخ عرضه نسخه جدید دوربین Gear ۳۶۰ مشخص شد هسل بلاد دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی A۶D را برای تصویربرداری هوایی معرفی کرد ورژن قرمز رنگ Xperia XZ Premium نیز در راه است نسخه مرسدس بنز لپ تاپ وایو منتشر شد سونی چند ماه دیگر Xperia XZ۱ و X۱ را معرفی می‌کند خرید یک دوربین عکاسی چقدر تمام می شود؟ سونی چند ماه دیگر Xperia XZ۱ و X۱ را معرفی می‌کند قیمت پرفروش‌ترین انواع دوربین عکاسی + جدول کانن دوربین بدون آینه فول فریم معرفی می‌کند LG در سه ماه اول سال، چه تعداد تلویزیون LCD فروخته است؟ کمپانی سونی از لنز ۴۰۰ میلی متری فیکس رونمایی کرد کمپانی سونی از لنز ۴۰۰ میلی متری فیکس رونمایی کرد کمپانی سونی از لنز ۴۰۰ میلی متری فیکس رونمایی کرد گوشی میان رده سونی اکسپریا ایکس ای ۱ (Sony Xperia XA۱) به ایران آمد + قیمت جدیدترین گوشی سونی با نام Xperia L۱ وارد ایران شد + قیمت آغاز فروش گوشی هوشمند ۲۰۰ دلاری سونی در آمریکا مشخصات و اطلاعاتی از نمایشگر Xperia X Ultra فاش شد دوربین‌های‌ عکاسی فوجی فیلم چند؟ +قیمت دوربین‌های‌ عکاسی فوجی فیلم چند؟ +قیمت رونمایی از Sony Xperia X Ultra اولین نتایج بنچ مارک Xperia XZ Premium منتشر شد سونی موبایل جزئیات تکنولوژی لنز جدید G Lenz را تشریح می‌کند پتنت جدید سونی امکان دزدیدن شارژ گوشی های دیگر را فراهم می‌کند مدل های مختلف دوربین ضد ضربه و ضد آب ۴k از گوشی دراز و متفاوت سونی رونمایی شد سونی و مایکروسافت در E۳ ۲۰۱۷ لیست قیمت گوشی‌های سونی در بازار پرچمدار Xperia XZ Premium سونی در نخستین بنچمارک خود نویدبخش ظاهر شد مشخصات فنی سونی اکسپریا Z Ultra لو رفت گوشی Sony Xperia XZ به برنامه Open Device سونی پیوست قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ سریع ترین دوربین دنیا ساخته شد سونی X Ultra احتمالاً به یک نمایشگر فوق عریض مجهز است سونی سال ۲۰۱۶ کمتر از ۱۵ میلیون دستگاه گوشی فروخت سونی سال ۲۰۱۶ کمتر از ۱۵ میلیون دستگاه گوشی فروخت قیمت جدیدترین‌ تلویزیون‌ها‌ی ‌LED در بازار؟ نمونه تصاویر به ثبت رسیده با موبایل اکسپریا XZ Premium را تماشا کنید قیمت دوربین عکاسی در بازار قیمت دوربین عکاسی در بازار ایسر از دوربینی ۳۶۰ درجه ای با قابلیت برقراری تماس های صوتی رونمایی کرد Xperia XZs به برنامه اوپن دیوایس سونی اضافه شد آغاز انتشار بروزرسانی اندروید ۷.۱.۱ برای Xperia XZ و Xperia X Performance سونی رنگ "صورتی برنزی" برای Xperia XZ Premium سونی در راه است کدام گوشی‌ها از اینترنت ۴.۵G پشتیبانی می‌کنند؟ کدام گوشی‌ها از اینترنت ۴.۵G پشتیبانی می‌کنند؟ قیمت نجومی دوربین فوق حرفه ای جدید سونی قیمت نجومی دوربین فوق حرفه ای جدید سونی دوربین فوق حرفه‌ای تازه سونی از راه رسید دوربین عکاسی قدرتمند بدون آینه سونی منتظر عرضه اندروید مفهومی سونی برای اکسپریا XZ Premium نباشید عرضه کانسپت اندروید برای Xperia X متوقف خواهد شد آشنایی بیشتر با پروژکتور جیبی MP-CL۱A دوربین آنالوگ «سیمپل یوز» دوربین فوق سریع a۹ سونی رونمایی شد عرضه دوربین عکاسی حرفه ای با قابلیت سلفی گرفتن قیمت پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها اکسپریا X Concept در هفته آینده به اندروید ۷.۱.۲ بروزرسانی خواهد شد جدیدترین دوربین‌های‌عکاسی کدامند؟ عرضه دوربینی با ۱۶ لنز به بازار آیا مگاپیکسل در انتخاب دوربین اهمیت دارد؟ سونی موفق به کسب رتبه دوم فروش دوربین های فول فریم شد سونی موفق به کسب رتبه دوم فروش دوربین های فول فریم شد دومین برند پرفروش دوربین های فول فریم کدام است؟! برای خرید لنز دوربین چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت لنزهای جدید نیکون وارد بازار می‌شوند دوربین D۷۵۰۰ با سنسور ۲۰.۴ مگاپیکسلی و سرعت عملکرد بیشتر رونمایی شد جدیدترین ‌موبایل‌های سونی چند؟ خروج سامسونگ از بازار دوربین‌های دیجیتال گوشی های مناسب یک میلیون تومانی موجود در بازار شیائومی از دوربین ۳۶۰ درجه جدیدی به نام Mi Panoramic Camera رونمایی کرد مقایسه گوشی های سونی اکسپریا M۵ و HTC Desire ۸۳۰ اکسپریا XZs با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه از فردا در بازار معرفی XperiaTM L۱ – تلفن هوشمندی شیک با نمایشگری تحسین‌برانگیز و عملکردی روان سونی یک خون آشام را به بازار عرضه می کند! دوربین خودتان را انتخاب کنید! آپدیت جدید سونی اکسپریا ایکس منتشر شد گوشی سونی Xperia L۱ با قیمت حدودا یک میلیون تومان وارد بازار ایران می‌شود گوشی سونی Xperia L۱ با قیمت حدودا یک میلیون تومان وارد بازار ایران می‌شود مهمترین ویژگی دوربین عکاسی حرفه ای چیست؟ سه عضو خانواده اکسپریا سونی جایزه طراحی IF ۲۰۱۷ را دریافت کردند وعده سونی برای حل مشکل صدای Xperia Z۵ وعده سونی برای حل مشکل صدای کم Xperia Z۵ در حین مکالمه Xiaomi Mi ۶ به سنسور سونی مجهز خواهد بود؟ قیمت انواع دوربین عکاسی در بازار اعلام شد قیمت انواع دوربین عکاسی در بازار اعلام شد قیمت امروز انواع گوشی‌های سونی نرخ خرید و فروش دوربین های Nikon در بازار گوشی‌های جدید سونی به زودی به بازار عرضه می‌شود خرید یک دوربین عکاسی چقدر تمام می شود؟ قیمت تلویزیون های ۳ بعدی SONY در بازار چقدر است؟ سونی اکسپریا تاچ هر سطحی را به تبلت اندرویدی تبدیل می‌کند نخستین تلفن هوشمند دنیا با دوربین ویژه برادر جدید پرچمدار ۲۰۱۶ سونی تصویر رندر شده ای از اولین اکسپریا های سونی در سال ۲۰۱۷ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد اضافه شدن قابلیت «موشن آی» به گوشی‌های خانواده اکسپریا XZ سونی شاهکار شرکت سونی برای عکاسی +تصاویر قیمت انواع دوربین های Canon در بازار +جدول رونمایی غیرمنتظره کانن از سه دوربین جدید رونمایی غیرمنتظره کانن از سه دوربین جدید قیمت انواع و اقسام گوشی های سونی در بازار +جدول تنوع قیمت دوربین های Fujifilm در بازار قیمت انواع مدل های دوربین Nikon +جدول سونی اولین گوشی مجهز به اندروید ۷.۱.۱ را عرضه می‌کند سونی اولین گوشی مجهز به اندروید ۷.۱.۱ را عرضه می‌کند
برگشت به بالا