چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟

عصر کالا: با توجه به پیشرفته شدن دوربین گوشی های همراه، بیشتر افراد نیازی به خرید دوربین احساس نمی کنند.

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، ولی اگر یک بار به یک منطقه بسیار زیبا و یا خاص سفر کنید و نتوانید آن چیزی که می بینید را با دوربین گوشی ثبت کنید، متوجه می شوید که وجود یک دوربین عکس برداری چقدر واجب است. دوربین هایی که مدل های کامپکت و ساده آن در شب به کمک شما آمده و عکس های شما را پرنور می کنند. و یا مدل های بدون آینه ای که می توانند در عین سبکی و قیمت مناسب، کیفیت عکس برداری شما را بالا ببرند و یا دوربین های DSLR حرفه ای که کل منظره ای که می بینید را ثبت کرده و حتی با فیلتر و تنظیمات یک عکس زیباتر و حرفه ای تر در اختیارتان می گذارند.

در کنار همه این ها قابلیت هایی مثل عکس برداری عریض تر، زوم بیشتر و غیره را هم قرار بدهید تا نیاز به خرید یکی از دوربین ها را حس کنید. در این مطلب به سراغ سه مدل معروف دوربین رفته ایم و راهنمای کاملی از اینکه کدامیک به درد شما می خورند و چه مقدار باید هزینه کنید، تهیه کرده ایم.

دوربین کامپکت به درد چه کسانی می خورد؟

دوربین های کامپکت اکنون تبدیل به دستگاه هایی شده اند که کسی عکاسی با آنها را دوست ندارد. دلیل این اتفاق مشخص است؛ گوشی های هوشمند امروزی می توانند به خوبی دوربین های کامپکت عکاسی کنند و در ضمن، دستگاه هایی هستند که همیشه و همه آن ها را همراه خود دارید. با این حال گونه ای از دوربین های کامپکت وجود دارد که از این انقراض بزرگ جان سالم بدر برده و اتفاقا در حال رشد و تسخیر بازار است. این مدل ها با نام کامپکت پیشرفته شناخته می شوند و ویژگی بارز آنها، سنسور تصویر بزرگ است.

سنسور تصویر بزرگی باعث می شود، دوربین های کامپکت سطح پیشرفته بتوانند در شرایطی که نور محیط کم است هم عکس هایی با کیفیت زیاد بگیرند. در ضمن این دوربین ها معمولا دارای بدنه فلزی با امکانات فراوان هستند. بنابراین اگر همچنان به دنبال دوربین های کامپکت هستید، دوربین های کامپکت سطح پیشرفته بهترین گزینه برای شماست.

ارزان ترین

حدود قیمت: 400 هزار تومان

نیکون به عنوان یکی از معروف ترین شرکت های سازنده دوربین علاوه بر محصولات پیشرفته، در دسته دوربین های کامپکت پیشرفته هم مدل های ارزان و قدرتمندی دارد. مثل دوربین Coolpix A 100 که به راحتی در سفر کار شما را راه می اندازد. در این دوربین از حسگری با دقت 21 مگاپیکسل و دقت موثر 20 مگاپیکسل استفاده شده است. لنز این دوربین دارای لرزشگیر تصویر است. این دوربین با کیفیت HD و با حداکثر سرعت، 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری می کند. صفحه نمایش این دوربین از نوع LCD در اندازه 2.7 اینچ است. از دیگر امکانات این دوربین می توان به فوکوس حالت ماکرو، زمانسنج خودکار و تصویر زنده Live View اشاره کرد.

گران ترین

حدود قیمت: دو میلیون و 260 هزار تومان

شرکت کنن در زمینه دوربین های گران قیمت همیشه با دست پر به بازار آمده است. در زمینه دوربین های کامپکت نیز یکی از گران ترین ها در اختیار این شرکت است. دوربین Canon G5 X یکی از مدل های خوش دست و دارای حسگر BSICMOS است. حسگری با دقت 21 مگاپیکسل و دقت موثر 20 مگاپیکسل. پردازشگر این دوربین از نوع DIGIC 6 است. لنز این دوربین قدرت بزرگ نمایی چهار برابر و لرزشگیر اپتیکال دارد. این دوربین به غیر از صفحه نمایش لمسی باکیفیت، دارای چشمی الکترونیکی، Wi-Fi، تصویر زنده و خروجی های HDMI، تلویزیون و USB است. نوع کارت حافظه این دوربین SD بوده و قابلیت هایی مثل زمان سنج خودکار و عکاسی تایم لپس دارد.

 


دوربین بدون آینه به درد چه کسانی می خورد؟

یکی از دلایل حجیم بودن دوربین های DSLR استفاده از یک منشور و آینه برای انتقال نور و تصویر به چشمی دوربین است. برای ثبت عکس نیز آینه به بالا حرکت کرده، سپس عکس ثبت می شود. این ساختار مکانیکی باعث افزایش حجم دوربین می شود و حذف این ساختار به ساخت دوربین های بدون آینه منجر شد.

حذف آینه، منشور و ساختار مکانیکی مربوط به آنها باعث شد، اندازه دوربین به شدت کوچک شده و محصولی ساخته شود که علاوه بر داشتن حسگری بزرگ همچون دوربین های DSLR، قابلیت تعویض لنز نیز داشته باشد و امکانات عالی برای عکاسی در اختیار کاربر قرار دهد. دوربین های بدون آینه با قیمت پایین می توانند سرعت عکاسی پی در پی همچون یک دوربین رده بالا و گرانقیمت DSLR ارائه کنند. خلاصه اگر به دنبال یک دوربین پیشرفته و سبک هستید که ظاهر جذابی داشته باشد، این مدل ها گزینه مناسبی محسوب می شود.

ارزان ترین

حدود قیمت: یک میلیون و 270 هزار تومان

مدل V2 1 شرکت نیکون که در حقیقت مدل بعدی V1 1 است، یکی از ارزان ترین مدل های این دسته محسوب می شود. این دوربین 14 مگاپیکسلی مجهز به فلاش داخلی، پیچ تنظیم مودهای عکاسی و البته یک دستگیره بزرگ است. این دستگیره چیزی ست که باعث شده ظاهر این دوربین نسبت به مدل پیشین کاملا متفاوت باشد. این دوربین درست مانند مدل پیشین مجهز به سیستم فوکوس خودکار هیبریدی بوده و در عین حال می تواند با سرعت فوق العاده 15 فریم بر ثانیه، عمل عکاسی پیاپی را انجام دهد. در قلب این دوربین نیز درست مانند مدل پیشین، سنسور تصویر یک اینچی قرار گرفته و همراه با کیت لنز 10- 30 میلی متری عرضه می شود.

گران ترین

حدود قیمت: پنج میلیون و 500 هزار تومان

حرفه ای ترین مدل های بدون آینه متعلق به شرکت فوجی هستند و این شرکت تمرکز زیادی روی این بخش گذاشته است ولی با این حال قیمت دوربین هایش به پای مدل ILCE- A6300L شرکت سونی نمی رسد. حسگر تصویر این دوربین از نوع Exmor CMOS است و با دقت موثر 24.2 مگاپیکسلی، تصاویر باکیفیت و پرحجمی را به ثبت می رساند. همچنین می توانید با یکی از تکنولوژی های Wi-Fi یا NFC، عکس ها یا فیلم های ثبت شده را به سایر دستگاه های دیجیتالی موبایل یا تبلت منتقل کنید. پورت HDMI هم امکان انتقال مستقیم تصاویر را به تلویزیون یا کامپیوتر فراهم می کند. کارت حافظه قابل اتصال به آن از نوع SD و به راحتی قابل تهیه است.


دوربین های DSLR به درد چه کسانی می خورد؟

در یک کلم می توان گفت عکاسان حرفه ای و کسانی که کارشان عکاسی است. دوربین های DSLR با توجه به نمایاب با سرعت بسیار بیشتری نسبت به مدل های بدون آینه عمل کرده و برای ثبت عکس های ورزشی و یا در حالت بسیار مناسب ترند. از طرفی طیف لنزهایی که برای دوربین های DSLR می توانید استفاده کنید، بسیار بیشتر از مدل های بدون آینه است. در عین حال این دوربین ها باتری بسیار قدرتمندتری داشته و به خاطر بهینه شدن مصرف انرژی در آنها، می توانید با یک بار شارژ حدود 400 عکس بیندازید در حالی که در مدل های بدون آینه این رقم به 200 عکس می رسد. از طرفی سرعت فوکوس و عکسبرداری آنها بهتر بوده و می توانند از شما یک عکاس حرفه ای بسازند.

ارزان ترین

حدود قیمت: یک میلیون  400 هزار تومان

یکی از ارزان ترین و بهترین مدل های موجود در بازار دوربین نیکون D3300 است. نیکون D3300 با پردازند قدرتمند EXPEED4 قادر به عکاسی پی در پی با سرعت پنج فریم در ثانیه است و این یعنی ثبت تمام حرکات، ژست ها و احساسات. به محض وارد شدن تصویر در لنز دوربین، فوکوس خودکار D3300 با قابلیت فوکوس یازده نقطه ای، روی سوژه مورد نظر شما فوکوس می کند و تا لحظه ثبت شدن عکس، نقطه فوکوس را تغییر نمی دهد. شاید مهم ترین نکته، مربوط به لنز جدید، جمع شونده و عملکرد باتری دوربین باشد. لنز 55-18 یک لنز استاندارد و نیمه حرفه ای است. این لنز عکس هایی با رنگ های روشن تر و شارپ و کیفیت تصاویر بهتر عرضه می کند.

گران ترین

حدود قیمت: 14 میلیون و 400 هزار تومان

در بازار مدل های زیادی با توجه با کارایی های خود می توانند در رده گران ترین ها قرار بگیرند ولی در میان آنها مدل 5D Mark IV شرکت کنونو از همه طرفدار بیشتری دارد. از قابلیت های برجسته این مدل می توان به وضوح تصویر 30 مگاپیکسلی سنسور، پردازنده نسل جدید DIGIC 6+، فناوری فوکوس خودکار Dual Pixel و در نهایت ضبط کردن فیلم با وضوح 4K اشاره کرد. باید این نکته را مد نظر قرار داد که این دستگاه با وضوح HD تا 120 فریم بر ثانیه را ثبت می کند. با لنز خاص این مدل می توانید از جزییات سوژه هایی که در فاصله زیاد قرار گرفته اند، عکاسی کنید. در نتیجه برای عکاسی حیات وحش و عکاسی خیابانی این لنز بسیار مفید خواهدبود.

برچسب ها

قیمت دوربیندوربین عکاسیشرکت کانندوربیننیکونسونی
مطالب مرتبط بیشتر
آیا "سونی" در CES ۲۰۲۰ درباره کنسول "پلی استیشن ۵" چیزی خواهد گفت؟ اولین گوشی ۵G سونی کدام است؟ نکات حرفه‌ای پیرامون لنز‌های دوربین عکاسی که هر آماتوری باید آن را بداند! نکات حرفه‌ای پیرامون لنز‌های دوربین عکاسی که هر آماتوری باید آن را بداند! مظنه خرید گریپ دوربین در بازار چند قیمت است؟ آیا سونی بازار موبایل را به نفع رقیبان ترک می‌کند‌؟ نرخ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار؟ +جدول نرخ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار؟ +جدول دوربین عکاسی دیجیتال را چند بخریم؟ + قیمت دوربین عکاسی دیجیتال را چند بخریم؟ + قیمت نرخ انواع دوربین‌های‌ عکاسی نیکون در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار؟ +جدول رونمایی سونی از گوشی اکسپریا ۸ نرخ انواع دوربین‌های‌ عکاسی نیکون در بازار؟ +جدول نرخ انواع دوربین‌های‌ عکاسی نیکون در بازار؟ +جدول دوربین سینمایی جیبی با امکانات فوق العاده دوربین سینمایی جیبی با امکانات فوق العاده نرخ انواع لنز دوربین‌ عکاسی در بازار؟ +جدول موبایل‌ها در مقابل دوربین‌ها نرخ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار؟ +جدول نرخ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار؟ +جدول موبایل ۵G با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل معرفی شد نرخ انواع دوربین‌های‌ عکاسی نیکون در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار؟ +جدول سونی ۴۰ سالگی واکمن را جشن گرفت نرخ انواع اسکنر کانن در بازار ؟ +جدول دوربین سینمایی با سرعت تصویربرداری ۱۸۰ فریم در ثانیه اطلاعات تازه در مورد گوشی وان پلاس ۷ تی قدیمی‌ترین دوربین وب جهان خاموش می‌شود برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال چقدر هزینه کنیم؟ + قیمت نرخ انواع اسکنر کانن در بازار ؟ +جدول هشدار درباره حمله باج افزارها به دوربین های عکاسی سامسونگ از حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی می کند بلک مجیک از یک دوربین سینمایی جیبی با رزلوشن ۶K رونمایی کرد بلک مجیک از یک دوربین سینمایی جیبی با رزلوشن ۶K رونمایی کرد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار؟ +جدول نرخ انواع دوربین‌های‌ عکاسی نیکون در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار؟ +جدول نگاهی به کیفیت عکس گوشی‌ها گجتی که بدن شما را ۱۳ درجه خنک می کند "سونی" دستگاه تهویه هوای جیبی ساخت قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار؟ +جدول قیمت انواع لنز دوربین‌ عکاسی در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی پاناسونیک در بازار؟ +جدول قیمت پرفروش‌ترین لنز دوربین‌ عکاسی در بازار تهران؟ +جدول سونی موبایلی با ۶ دوربین پشتی می سازد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون در بازار؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار تهران؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن در بازار تهران؟ +جدول جزییات جدید کنسول PS۵ منتشر شد گوشی تاشوی سونی نیز در راه است چند ویژگی جدید به پلی‌استیشن ۴ اضافه می‌شود قیمت جدیدترین دوربین‌های فیلم برداری در بازار تصاویر جدیدترین موبایل ایده آل برای تماشای فیلم لو رفت نوکیا X۷ با نمایشگر ۶.۱۸ اینچی و دوربین دوگانه زایس معرفی شد قیمت رسمی گوشی هوشمند Xperia XZ۳ شرکت سونی مشخص شد سریع‌ترین دوربین دنیا ساخته شد جدیدترین لنز دوربین‌عکاسی چند؟ +جدول تولید دوربین با قدرت زوم ۶۵ برابر با این دوربین هرکسی می‌تواند مراقب شما باشد چه لنزی برای عکاسی منظره مناسب است؟ چه لنزی برای عکاسی منظره مناسب است؟ موبایل های برتر نمایشگاه «ایفا ۲۰۱۸» را ببینید ساخت دوربینی که تصاویر پنج بعدی ثبت می کند ساخت دوربینی که تصاویر پنج بعدی ثبت می کند سخت ترین و سریع ترین کارت های حافظه دنیا رونمایی شدند لامپ هوشمند "سونی" بروزرسانی شد گوشی Xperia XZ۳ قرار است یک دوربین داشته باشد پرفروش‌ترین عناوین پلی‌استیشن ۴ در ماه جولای مظنه موبایل‌های سونی در بازار +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن +جدول پلی‌استیشن رکورد فروش سونی را شکست قابی که گوشی را تبدیل به دوربین عکاسی حرفه ای می کند قابی که گوشی را تبدیل به دوربین عکاسی حرفه ای می کند انواع دوربین اتاق کودک + جدول ساخت دوربینی که تصاویر ۳بعدی ضبط می‌کند قاب‌های پرچمدار جدید سونی زودتر از خودش آمد! پرفروش‌ترین دوربین‌های چاپ سریع در بازار کدامند؟ سونی گوشی ۹۹۹ دلاری عرضه کرد مظنه موبایل‌های سونی در بازار +جدول دوربینی که عکس‌ها را به تصاویر کارتونی تبدیل می‌کند تولید تلفن همراه با ۹ دوربین ابداع دوربین دید در شب با قابلیت شناسایی مواد منفجره معرفی دوربین کامپکت تولید پهپاد استوانه ای به شکل فنجان قهوه لنز دوربین عکاسی در بازار چند به فروش می‌رسد؟ لنز دوربین عکاسی در بازار چند به فروش می‌رسد؟ دوربین با حلقه فیلم دیگر تولید نمی شود پرفروش‌ترین‌ دوربین‌های عکاسی در بازار کدامند؟+ قیمت پرفروش‌ترین‌ دوربین‌های عکاسی در بازار کدامند؟+ قیمت پرفروش‌ترین‌ دوربین‌های عکاسی در بازار کدامند؟+ قیمت کتاب‌خوان جدید سونی وارد بازار شد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن +جدول نرخ فروش گوشی Sony Xperia XZ در بازار چقدر است؟ لیست قیمت انواع دوربین فیلمبرداری در بازار عرضه دوربین فیلمبرداری ۳۶۰ درجه با دقت ۵۷۶۰ در ۲۸۸۰ پیکسل دوربینی که صدا را ضبط می کند! تولید دوربین هوشمند امنیتی با عمر باتری یک ساله راهنمای خرید فیلتر لنز دوربین‌ عکاسی راهنمای خرید فیلتر لنز دوربین‌ عکاسی راهنمای خرید فیلتر لنز دوربین‌ عکاسی تولید دوربین قدرتمند در صدسالگی پاناسونیک قیمت فروش انواع دوربین کامپکت در بازار قیمت فروش انواع دوربین کامپکت در بازار مظنه موبایل‌های سونی در بازار +جدول دوربین‌های سونی و نیکون مداربسته و هوشمند می‌شوند دوربین‌های سونی و نیکون مداربسته و هوشمند می‌شوند دوربین‌های سونی و نیکون مداربسته و هوشمند می‌شوند رجیستری به شیائومی رسید جدیدترین پرینترهای کانن چند؟ +جدول لیست قیمت انواع پروژکتور دوربین فیلمبرداری ۳۶۰ درجه اندرویدی با تدوین آنی دوربین فیلمبرداری ۳۶۰ درجه اندرویدی با تدوین آنی نمایشگاه بارسلون به آخر خط رسید مظنه خرید و فروش دوربین های canon مظنه خرید و فروش دوربین های canon قیمت پرچمداران جدید سونی مشخص شد رونمایی از هدفون‌های بی‌سیم و هوشمند جدید پرچم‌داران سونی از راه رسیدند فلاش دوربین عکاسی هوشمند شد فلاش دوربین عکاسی هوشمند شد شارژر بی سیم برای گوشی Xperia XZ۲ سونی لورفتن مشخصات ۲ گوشی سونی قبل از رونمایی در کنفرانس جهانی موبایل پاناسونیک دوربین‌های کامپکت جدیدش را معرفی کرد پاناسونیک دوربین‌های کامپکت جدیدش را معرفی کرد امسال همه برندهای گوشی تلفن همراه رجیستر می‌شود قیمت انواع موبایل‌های سونی در بازار؟ +جدول نگران سرعت انتقال عکس‌ از گوشی به رایانه نباشید گردنبندی که ویدئوهای ۳۶۰ درجه ضبط می کند حذف قابلیت night mode از گوشی های سونی سهم بازار نوکیا بیش از سونی و اچ تی سی مقایسه پرفروش‌ترین گوشی‌های زیر یک میلیون تومان دوربین ویژه بازی های المپیک زمستانی به بازار آمد مظنه انواع سینما خانگی در بازار؟ +جدول تمامی برندهای موبایل تا پایان سال جاری مشمول رجیستری می‌شوند قیمت روز موبایل جدیدترین لنز دوربین‌عکاسی چند؟ +جدول راهنمای خرید بهترین گوشی های ۲۰۱۷ از ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان تاثیر نوسانات ارز بر بازار کامپیوتر مظنه فروش لنزدوربین عکاسی تولید دوربین فیلمبرداری فوق دقیق تولید دوربین فیلمبرداری فوق دقیق لیست قیمت انواع لوازم جانبی دوربین ورزشی اندازه گیری ضربان قلب با دوربین فیلمبرداری دوربین هوشمند Google معرفی شد دوربین سلفی توپی دوربینی که زمان مناسب عکاسی را تشخیص می دهد دوربینی که زمان مناسب عکاسی را تشخیص می دهد قیمت دوربین‌های عکاسی نیکون در بازار قیمت دوربین‌های عکاسی نیکون در بازار قیمت دوربین‌های عکاسی نیکون در بازار تولید پهپاد تاشوی جیبی با قابلیت تصویربرداری فوق دقیق اولین گوشی سونی بدون جک ۳.۵ میلی متری دوربین ۳.۲ گیگاپیکسلی هر شب ۸۰۰ تصویر از آسمان می گیرد رونمایی از دوربین ۴۰۰ مگاپیکسلی +عکس رونمایی از دوربین ۴۰۰ مگاپیکسلی +عکس مظنه خرید انواع دوربین تک چشمی و دو چشمی در بازار مظنه خرید انواع لنز دوربین عکاسی مظنه خرید انواع لنز دوربین عکاسی ورود شرکت کداک به تجارت ارز رمزنگاری شده آخرین قیمت گوشی‌های میان‌رده در بازار (۲۰ دی) شارژر بی سیم سازگار با همه گوشی ها سونی با پرچمداران خود به CES آمد ۳ موبایل میان رده با دوربین های با کیفیت رونمایی شد شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی گرگان خلائی به نام خواب کالا در طرح ریجستری آخرین قیمت گوشی‌های پرچمدار برترین گوشی های هوشمندی که در سال ۲۰۱۸ منتظر آن‌ها هستیم به دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای نیاز داریم؟ قاب محافظ لنز دوربین در برابر هرگونه آسیب و نفوذ آب قاب محافظ لنز دوربین در برابر هرگونه آسیب و نفوذ آب لیست قیمت گوشی های هوشمند Sony در بازار قیمت جدیدترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول قیمت جدیدترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول کدام گوشی‌ها به‌روزرسانی اندروید ۸ را دریافت می‌کند؟ برای عکاسی چه دوربینی و با چه قیمتی بخریم؟ برای عکاسی چه دوربینی و با چه قیمتی بخریم؟ لیست قیمت جدیدترین دوربین های فیلمبرداری بازگشت به عصر عکاسی آنالوگ با یک برنامه موبایلی سونی هم به جمع بدون حاشیه‌ها پیوست؟ دوربین DxO One برای موبایل های اندرویدی معرفی شد عرضه یک دوربین جان سخت با قابلیت فیلمبرداری فوق دقیق قیمت انواع موبایل‌های سونی در بازار؟ +جدول خرید یک دوربین عکاسی کامپکت چقدر تمام می شود؟ خرید یک دوربین عکاسی کامپکت چقدر تمام می شود؟ خرید یک دوربین عکاسی کامپکت چقدر تمام می شود؟ لیست قیمت گوشی های Sony موجود در بازار تولید دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ردیاب توسط محققان کشور اپل دوربین لیزری برای موبایل می سازد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول قیمت انواع لپ‌تاپ‎‌های سونی در بازار؟ +جدول مظنه موبایل‌های جدید در بازار؟ +جدول دوربین معلق هوشمند آخرین قیمت گوشی‌های میان‌رده در بازار (۱۰ آبان) خرید یکی از گوشی های Sony چقدر آب می خورد؟ قیمت روز انواع موبایل نسخه قرمزرنگ Xperia XZ Premium به‌زودی عرضه می‌شود + تصویر برای خرید دوربین چاپ سریع چقدر باید هزینه کرد+ جدول برای خرید دوربین چاپ سریع چقدر باید هزینه کرد+ جدول تاسیس کارخانه تولید دوربین آیفون؛ این بار در ویتنام موبایل ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان گران شد+ جدول نرخ‌ها خرید یک موبایل دوسیم‌کارته چقدر آب می‌خورد؟ +جدول گوشی‌های مشمول رجیستری تا پنج روز دیگر اعلام می‌شود کاهش مشتری پس اجرای طرح رجیستری تلفن همراه لیست قیمت دوربین های دیجیتال Panasonic دوربین واقعیت مجازی ۳۶۰ درجه با قابلیت پخش زنده دوربینی که گوی سبقت را از پهپادها ربود دوربینی که گوی سبقت را از پهپادها ربود لیست گران ترین دوربین های عکاسی قیمت گوشی سونی در بازار+جدول دوربین ۳۶۰ درجه با ١٧ لنز ساخته شد دوربین حرفه ای قابل اتصال به گوشی های اندوریدی خرید یکی از گوشی های هوشمند Sony چقدر تمام می شود؟ اچ پی از دوربین Sprocket ۲-in-۱ با قابلیت چاپ فوری عکس رونمایی کرد اچ پی از دوربین Sprocket ۲-in-۱ با قابلیت چاپ فوری عکس رونمایی کرد قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی نیکون؟ +جدول نوکیا تولید دوربین گران قیمت خود را متوقف کرد RED از دوربین Monstro ۸K رونمایی کرد RED از دوربین Monstro ۸K رونمایی کرد لیست قیمت جدیدترین گوشی های موجود در بازار قیمت لپ‌تاپ‌های سونی در بازار +جدول با فناوری دوربین ساده گوگل کلیپس آشنا شوید قیمت فروش انواع کیف دوربین عکاسی در بازار رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن سونی+ عکس مظنه انواع تلویزیون‌های سایز بزرگ +جدول خرید یک دوربین عکاسی چقدر آب می خورد؟ خرید یک دوربین عکاسی چقدر آب می خورد؟ برای خرید لنز دوربین چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت برای خرید لنز دوربین چقدر باید هزینه کرد؟ گوپرو از دوربین Hero ۶ Black رونمایی می‌کند خرید یک دوربین چاپ سریع چقدر تمام می شود؟ خرید یک دوربین چاپ سریع چقدر تمام می شود؟ راهنمای خرید گوشی موبایل بین یک میلیون تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان (اول مهر ۹۶) قیمت فروش گوشی های Sony در بازار تهران آپدیت امنیتی ماه آگوست سونی برای اکسپریا XA۱ ،XA۱ اولترا و L۱ منتشر شد مظنه انواع پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سایز بزرگ +جدول شارژر بی‌سیم برای انواع گوشی‌ها عرضه می‌شود گلکسی اس ۹ احتمالا به حسگر ۱۰۰۰ فریم‌برثانیه‌ای سامسونگ مجهز می‌شود جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس نیکون دوربین تازه ای برای حرفه ای ها در دست ساخت دارد نیکون دوربین تازه ای برای حرفه ای ها در دست ساخت دارد نیکون دوربین تازه ای برای حرفه ای ها در دست ساخت دارد سونی از دوربین RX۱۰ IV با قابلیت عکس‌برداری و فوکوس فوق سریع رونمایی کرد سونی از دوربین RX۱۰ IV با قابلیت عکس‌برداری و فوکوس فوق سریع رونمایی کرد سونی از دوربین RX۱۰ IV با قابلیت عکس‌برداری و فوکوس فوق سریع رونمایی کرد دوربین جدید پولاروید با نوستالژی عکس فوری قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی سونی؟ +جدول قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی سونی؟ +جدول خرید یک فلش برای دوربین عکاسی چقدر تمام می شود؟ رشد بازار هدست‌های واقعیت مجازی و افزوده با یک‌میلیون‌تومان چه موبایلی بخریم؟ +جدول خاص‌ترین ویژگی بهترین گوشی‌های بازار کدام است؟ کدام گوشی‌های سونی اندروید ۸.۰ اوریو می‌گیرند؟ با این دوربین داخل یخچال را ببینید کانن دوربین بدون آینه M۱۰۰ را برای کاربران مبتدی معرفی کرد مظنه قیمت لپ تاپ های SONY موجود در بازار Xperia XZ۱ شاهکار جدید سونی +عکس مظنه قیمت دوربین عکاسی در بازار چقدر است؟ لیست گرانترین دوربین های بدون آینه در بازار دوربین Nikon D۸۵۰ DSLR هفته آینده رونمایی می‌شود دوربین Nikon D۸۵۰ DSLR هفته آینده رونمایی می‌شود قیمت انواع موبایل‌های سونی در بازار؟ +جدول تماشای خورشید گرفتگی کامل مرداد ۹۶ با لنز ۴۵ میلیون تومانی کانن تماشای خورشید گرفتگی کامل مرداد ۹۶ با لنز ۴۵ میلیون تومانی کانن با این فناوری جدید یخچالتان را کنترل کنید! +تصاویر عکس از دوربین جدید نیکون D۸۵۰ منتشر شد عکس از دوربین جدید نیکون D۸۵۰ منتشر شد عکس از دوربین جدید نیکون D۸۵۰ منتشر شد این گجت ویدئوی زنده در یوتیوب منتشر می کند لیست ارزان قیمت ترین دوربین های عکاسی در بازار لیست ارزان قیمت ترین دوربین های عکاسی در بازار رونمایی سه گوشی هوشمند جدید سونی ایکسپریا ایکس زد وان کامپکت تا پایان تابستان وارد بازار می‌شود گوشی سونی اکسپریا زد جی کامپکت در بنچمارک Geekbench رویت شد تخفیف باورنکردنی ‌پلی استیشن VR در فروشگاه آمازون مظنه قیمت گوشی های sony در بازار احتمال عرضه گوشی سونی اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت در ۱۹ شهریور رونمایی از دوربین دیجیتال جدید با حساسیت فوق العاده رونمایی از دوربین دیجیتال جدید با حساسیت فوق العاده رونمایی از دوربین دیجیتال جدید با حساسیت فوق العاده قیمت‌ انواع دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول قیمت‌ انواع دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول قیمت‌ انواع دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول فیلمبرداری رنگی و حرفه ای در شب تنها با نور ماه اولین نگاه به گوشی Hydrogen One لیست دوربین عکاسی های گرانقیمت در بازار لیست دوربین عکاسی های گرانقیمت در بازار لیست آپدیت اندروید ۸ برای گوشی‌های سونی آیا اکسپریا XZ۱ کامپکت در راه است؟ خرید یک لپ تاپ سونی چقدر آب می‌خورد؟ +جدول امکان عرضه آیفون ۸ با دوربین ۴K مظنه قیمت دوربین دوچشمی در بازار خرید فیلتر لنز چقدر تمام می شود؟ دوربین‌های جدید کانن و نیکون با تأخیر عرضه خواهند شد دوربین‌های جدید کانن و نیکون با تأخیر عرضه خواهند شد دوربین‌های جدید کانن و نیکون با تأخیر عرضه خواهند شد آپدیت اندروید نوقا برای سونی اکسپریا زد ۵ باعث کندی دستگاه می‌شود مشخصات سخت افزاری دوربین D۸۵۰ نیکون لو رفت مشخصات سخت افزاری دوربین D۸۵۰ نیکون لو رفت مشخصات سخت افزاری دوربین D۸۵۰ نیکون لو رفت تاریخ عرضه گوشی ایسوس زنفون ۴ مشخص شد دوربین ال جی وی ۳۰ می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای عکاسی در شب باشد آیفون ۷ برای عکاسی بهتر است نرخ فروش کیف و کاور دوربین عکاسی در بازار دش‌کمرای جدید موتورولا، با کیفیت Full HD از جاده فیلمبرداری می‌کند قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری +جدول نرخ فروش لنز دوربین برای خرید یک دوربین عکاسی چقدر باید هزینه کرد؟ برای خرید یک دوربین عکاسی چقدر باید هزینه کرد؟ برای خرید یک دوربین عکاسی چقدر باید هزینه کرد؟ ساخت نخستین دوربین ۴بعدی دنیا در دانشگاه استنفورد گلکسی نوت ۸ با دوربین دوگانه و زوم اپتیکال ۳ برابری دوربین نیکون D۸۵۰ در راه است دوربین نیکون D۸۵۰ در راه است دوربین نیکون D۸۵۰ در راه است برای خرید دوربین عکاسی چقدر باید هزینه کرد؟ برای خرید دوربین عکاسی چقدر باید هزینه کرد؟ اولین دوربین دنیا با ۱۶ دوربین راهی بازار می‌شود تولید چاپگر بی سیم با قابلیت اتصال همزمان به چند دوربین جدیدترین لنز دوربین‌عکاسی چند؟ +جدول جدیدترین لنز دوربین‌عکاسی چند؟ +جدول بازگشت برند نوکیا با گوشی قدرتمند نوکیا ۸ مظنه قیمت جدیدترین دوربین های تحت شبکه در بازار قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی فوجی فیلم؟ +جدول لیست قیمت برخی از دوربین های عکاسی محبوب در بازار لیست قیمت برخی از دوربین های عکاسی محبوب در بازار لیست برخی از دوربین های عکاسی گران قیمت لیست برخی از دوربین های عکاسی گران قیمت دوربین‌های موبایل کوچک‌تر می‌شوند قرارداد Nokia و ZEISS برای وضع استانداردهای جدید تصویربرداری موبایل قرارداد Nokia و ZEISS برای وضع استانداردهای جدید تصویربرداری موبایل اطلاعات جدید از دوربین TL۲ لایکا لو رفت اطلاعات جدید از دوربین TL۲ لایکا لو رفت موبایل های میان رده Vivo X۹s و X۹s Plus با دوربین سلفی دوگانه معرفی شدند با مغز زنبور بهتر عکس بگیرید دوربین‌های عکاسی سونی چند؟ +جدول دوربین‌های عکاسی سونی چند؟ +جدول دوربین‌های عکاسی سونی چند؟ +جدول تلفن با صفحه نمایش هولوگرافیک به بازار می آید موبایل های تحت برند نوکیا، به لنزهای Carl Zeiss مجهز می شوند مظنه قیمت دوربین های عکاسی Nikon مظنه قیمت دوربین های عکاسی Nikon مظنه قیمت دوربین های عکاسی Nikon سامسونگ جزییات سنسورهای ISOCELL مربوط به دوربین های دوگانه را منتشر کرد بازار سخت‌افزار در انتظار تحرک ماژول دوربین ۳۶۰ درجه موتورولا برای سری موتو زد معرفی شد کانن دوربین ۲۰۰D را معرفی کرد کانن دوربین ۲۰۰D را معرفی کرد کانن دوربین ۶D Mark II را معرفی کرد کانن دوربین ۶D Mark II را معرفی کرد کانن دوربین ۶D Mark II را معرفی کرد شرکت کانن از دو دوربین EOS ۶D Mark II و EOS Rebel SL۲ رونمایی کرد فرضیه‌های مختلف در مورد نحوه قرارگیری دوربین اصلی نوکیا ۹ فناوری دوربین‌های دیجیتال کوچکتر شد بزرگنمایی اپتیکال دوربین وان پلاس ۵ تنها ۱.۶ برابر است دانشمند ایرانی دوربین بدون لنز ساخت اطلاعات بیشتری درباره Canon EOS ۶D MK II منتشر شد اطلاعات بیشتری درباره Canon EOS ۶D MK II منتشر شد اطلاعات بیشتری درباره Canon EOS ۶D MK II منتشر شد ویژگی های منسوب به Sony A۷III تائید شد ویژگی های منسوب به Sony A۷III تائید شد پرفروش‌ترین پرینترهای کانن چند؟ +قیمت اطلاعاتی تازه از دوربین دوگانه وان پلاس ۵ قیمت پرفروش‌ترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول قیمت پرفروش‌ترین دوربین‌های‌عکاسی؟ +جدول ۷۰ هزار دوربین مدار بسته قاچاق کشف شد قیمت دوربین عکاسی حرفه ای چند است + جدول قیمت قیمت دوربین عکاسی حرفه ای چند است + جدول قیمت لاجیتک و معرفی دوربین امنیتی «۲ Circle» با قابلیت نصب در مکان های مختلف میزان خرید دوربین‌های دیجیتال بعد از سال‌ها افزایش یافت خطر هک در کمین دوربین‌های اینترنتی زمان معرفی دوربین Canon EOS M۲۰ مشخص شد زمان معرفی دوربین Canon EOS M۲۰ مشخص شد زمان معرفی دوربین Canon EOS M۲۰ مشخص شد زمان معرفی دوربین Canon EOS M۲۰ مشخص شد راه رفتن بی دردسر نابینایان با ابداع دوربین ۳ بعدی  راهکارهای عکسبرداری بهتر با موبایل  راهکارهای عکسبرداری بهتر با موبایل دوربین جذاب واقعیت مجازی کمپانی GoPro دوربین جذاب واقعیت مجازی کمپانی GoPro این قاب آیفون را به یک دوربین حرفه ای تبدیل می کند قیمت لنز دوربین‌عکاسی در بازار قیمت لنز دوربین‌عکاسی در بازار +جدول این قاب آیفون را به یک دوربین حرفه ای تبدیل می کند مایکروسافت با حس‌گر خمیده خود، از پیشرفته‌ترین دوربین‌های DSLR پیشی گرفت شارژر جاسوس فیلمبردار هم به بازار آمد با تازه ترین دوربین های حرارتی موبایلی شرکت FLIR آشنا شوید سنسور فول‌فریم در دوربین سینمایی جدید سونی اندی رابین به دنبال احیا عینک‌های هوشمند؛ این بار با دوربین‌هایی داخل شیشه دوربین عکاسی ضد آب و ضد ضربه W۳۰۰ نیکون با قابلیت ثبت ویدیو ۴K معرفی شد دوربین عکاسی ضد آب و ضد ضربه W۳۰۰ نیکون با قابلیت ثبت ویدیو ۴K معرفی شد دوربین دیجیتال سینمایی کانن سی۲۰۰ رونمایی شد دوربین دیجیتال سینمایی کانن سی۲۰۰ رونمایی شد قیمت انواع دوربین فیلم برداری قیمت انواع دوربین فیلم برداری قیمت انواع کارت حافظه دوربین؟ +جدول قیمت انواع کارت حافظه دوربین؟ +جدول قیمت و تاریخ عرضه نسخه جدید دوربین Gear ۳۶۰ مشخص شد هسل بلاد دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی A۶D را برای تصویربرداری هوایی معرفی کرد دوربین پوشیدنی برای ثبت لحظات خانوادگی خرید یک دوربین عکاسی چقدر تمام می شود؟ قیمت پرفروش‌ترین انواع دوربین عکاسی + جدول کانن دوربین بدون آینه فول فریم معرفی می‌کند کانن دوربین بدون آینه فول فریم معرفی می‌کند کانن دوربین بدون آینه فول فریم معرفی می‌کند کانن دوربین بدون آینه فول فریم معرفی می‌کند نسل جدید دوربین‌های پولاروید راهی بازار شد کمپانی سونی از لنز ۴۰۰ میلی متری فیکس رونمایی کرد ساخت دست مصنوعی با توانایی دیدن توسط محقق ایرانی دوربین‌های‌ عکاسی فوجی فیلم چند؟ +قیمت دوربین‌های‌ عکاسی فوجی فیلم چند؟ +قیمت مدل های مختلف دوربین ضد ضربه و ضد آب ۴k قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ سریع ترین دوربین دنیا ساخته شد قیمت دوربین عکاسی در بازار قیمت دوربین عکاسی در بازار ایسر از دوربینی ۳۶۰ درجه ای با قابلیت برقراری تماس های صوتی رونمایی کرد قیمت نجومی دوربین فوق حرفه ای جدید سونی دوربین عکاسی قدرتمند بدون آینه سونی دوربین آنالوگ «سیمپل یوز» عرضه دوربین عکاسی حرفه ای با قابلیت سلفی گرفتن جدیدترین دوربین‌های‌عکاسی کدامند؟ عرضه دوربینی با ۱۶ لنز به بازار آیا مگاپیکسل در انتخاب دوربین اهمیت دارد؟ سونی موفق به کسب رتبه دوم فروش دوربین های فول فریم شد دومین برند پرفروش دوربین های فول فریم کدام است؟! برای خرید لنز دوربین چقدر باید هزینه کرد؟+جدول قیمت لنزهای جدید نیکون وارد بازار می‌شوند دوربین D۷۵۰۰ با سنسور ۲۰.۴ مگاپیکسلی و سرعت عملکرد بیشتر رونمایی شد خروج سامسونگ از بازار دوربین‌های دیجیتال شیائومی از دوربین ۳۶۰ درجه جدیدی به نام Mi Panoramic Camera رونمایی کرد دوربین خودتان را انتخاب کنید! مهمترین ویژگی دوربین عکاسی حرفه ای چیست؟ قیمت انواع دوربین عکاسی در بازار اعلام شد قیمت انواع دوربین عکاسی در بازار اعلام شد نرخ خرید و فروش دوربین های Nikon در بازار خرید یک دوربین عکاسی چقدر تمام می شود؟ خرید یک دوربین عکاسی چقدر تمام می شود؟ قیمت انواع دوربین های Canon در بازار +جدول رونمایی غیرمنتظره کانن از سه دوربین جدید رونمایی غیرمنتظره کانن از سه دوربین جدید رونمایی غیرمنتظره کانن از سه دوربین جدید تنوع قیمت دوربین های Fujifilm در بازار قیمت انواع مدل های دوربین Nikon +جدول
برگشت به بالا