سونی و مایکروسافت نمی دانند باید با کنسول های میان نسلی خود چه کنند

عصر کالا- یک روز قبل از برگزاری کنفرانس سونی در E۳ ۲۰۱۷، کمپانی مایکروسافت به استیج این نمایشگاه در لوس آنجلس آمد و از «قدرتمندترین کنسول جهان» رونمایی کرد که از قضا «گران قیمت ترین کنسول جهان» هم هست.

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱:۰۰

سونی و مایکروسافت نمی دانند باید با کنسول های میان نسلی خود چه کنند

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، اکس باکس وان اکس 500 دلاری، کنسولی است با قدرت پردازشی بالاتر نسبت به پلی استیشن 4 پرو که می تواند بازی های ویدیویی را با «رزولوشن واقعی 4K و 60 فریم بر ثانیه» اجرا کند؛ هرچند که این ادعا هنوز باید بررسی شود و حتی کارت های گرافیک برتر کلاس دسکتاپ هم از ارائه چنین پرفورمنسی عاجز هستند.

مایکروسافت با تعیین قیمت 500 دلار برای اکس باکس وان اکس دست به اشتباهی بزرگ زد. اگر تنها یک مسئله طی سال های اخیر درباره سخت افزارهای گیمینگ خانگی ثابت شده باشد این است که غالب مردم حاضر به پرداخت بیش از 400 دلار بابت کنسول هایشان نیستند؛ اما خوب، مایکروسافت هم این موضوع را می داند و بارها تاکید کرده که اکس باکس وان اکس برای «گیمرهای حرفه ای» یا به عبارت دیگر، اعضای «فرقه اکس باکس» ساخته شده است.

اما چرا مایکروسافت باید دست به چنین حرکتی بزند؟ یا شاید سوال بهتر آن باشد که آیا مایکروسافت اینقدر راحت باخت را پذیرفته که حتی دیگر حاضر نیست سونی را به چالش بکشد و ترجیح می دهد با تمرکز روی بازار کوچکی که در اختیار دارد، راه را برای تاخت و تاز هرچه بیشتر پلی استیشن هموار کند؟

بله، می دانیم که ساخت سخت افزاری به قدرتمندی اکس باکس وان اکس هزینه بر است؛ اما ساخت پلی استیشن 4 در اوایل نسل هشتم هم هزینه بر بود و سونی تصمیم گرفت برای مدت های طولانی، هر واحد از کنسولش را با ضرری نزدیک به 20 دلار بفروشد تا بالاخره به سوددهی برسد. مایکروسافت می توانست در حرکتی ساده، قیمت 400 یا حداقل 450 دلار را برای کنسولش انتخاب کند و با کم کردن فاصله قیمت و حاشیه سود، پلی استیشن 4 پرو را به چالشی اساسی بکشد؛ در این صورت، دیگر دلیلی برای خرید پلی استیشن 4 پرو وجود نداشت.

افرادی که با محدودیت های مالی مواجه باشند، میان خرید اکس باکس وان اکس یا دو کنسول استاندارد، تصمیمی سخت خواهند داشت.
اشتباه استراتژیک مایکروسافت تنها به گران قیمت بودن اکس باکس وان بر نمی گردد، بلکه قیمت 500 دلاری، چیزی بود که همه انتظارش را داشتند و پیش از اعلام رسمی، مایکروسافت را به باد نقد گرفته بودند. اگر مایکروسافت به استیج می آمد و رقمی پایین تر از قیمت فعلی برای کنسول قدرتمندش اعلام می کرد، خط بطلانی روی تمام گمانه زنی ها می کشید و عنصر غافلگیری را به دست می آورد؛ چیزی که کمپانی ردموندی حالا بیشتر از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد.

اما حالا تمام آن انتقادها به قوت خود باقی مانده اند و مهم نیست چقدر توضیح بدهید که ساخت کنسول هزینه بر است یا به چه میزان قدرت پردازشی دسترسی خواهید داشت؛ تنها چیزی که مردم می بینند، تفاوت 100 دلاری با پلی استیشن 4 پرو است و این حقیقت که با پرداخت هزینه ای برابر، می توان هر دو کنسول پلی استیشن 4 اسلیم و اکس باکس وان اس را خریداری کرد. بنابراین افرادی که با محدودیت های مالی مواجه باشند، میان خرید اکس باکس وان اکس یا دو کنسول استاندارد، تصمیمی سخت خواهند داشت.

چالش اصلی مایکروسافت، نمایش برتری رزولوشن 4K به افرادی است که اصلاً تلویزیونی با قابلیت پشتیبانی از این رزولوشن در اختیار ندارند. هیچ راهی وجود ندارد که شما بتوانید این برتری گرافیکی را به عموم مردم نشان دهید و آنها لازم می دانند با چشم خودشان ببینند و لمسش کنند.

در دنیای واقعی، ارزش یک سخت افزار بر مبنای قیمت آن سنجیده می شود و نه قدرت پردازشی
هر دو کنسول پلی استیشن 4 پرو و اکس باکس وان اکس، وضوح تصویر را افزایش می دهند و حتی اکس باکس وان اس هم قابلیت هایی کمابیش در همین بهبود پرفورمنس و وضوح دارد. اما در نهایت و در دنیای واقعی، ارزش یک سخت افزار بر مبنای قیمت آن سنجیده می شود و نه قدرت پردازشی؛ و مایکروسافت بهای سنگینی برای یادگیری این درس خواهد داد.

با این پیش زمینه، سونی که مثل همیشه کنفرانس اش بعد از مایکروسافت برگزار می شود، فرصتی داشت تا اکس باکس و هرچیزی که به این پلتفرم مربوط می شود را با خاک یکسان کند؛ در واقع این خود مایکروسافت بود که چنین فرصتی را دو دستی تقدیم ژاپنی ها کرد. E3 2013 را که به یاد دارید؟ تفاوت صد دلاری پلی استیشن 4 استاندارد با اکس باکس وان و کنفرانس هیجان انگیز E3 2013، برگ های برنده سونی در ابتدای نسل بودند و از همان روز به بعد، دیگر هیچ چیز برای اکس باکس مثل سابق نشد.

سونی فرصت داشت بعد از گذشت ماه ها، تغییراتی در قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو ایجاد کند و فاصله 100 دلاری با رقیب قدرتمندتر را حتی از این هم بیشتر کند؛ اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه سونی ناگهان ترجیح داد اصلاً هیچ حرفی درباره کنسول پریمیومش نزند. شاون لیدن به روی صحنه آمد، اعلام کرد «همه چیز درباره بازی های ویدیویی است» و از آن پس، شاهد یک ساعت نمایش بی وقفه از بازی های ویدیویی بودیم؛ البته نه بازی های جدید، بلکه غالباً نمایش های تازه از عناوینی که قبلاً معرفی شده اند.

عجیب است که شما کنسولی گران قیمت و میان نسلی بسازید و هر روز درباره مزایای خریدش صحبت کنید، اما پس از گذشت 7 ماه از عرضه و در جریان مهم ترین رویداد گیمینگ سال، تصمیم بگیرید به گونه ای رفتار کنید که انگار اصلاً چنین کنسولی وجود ندارد. این همان رفتاری است که قبلاً با پلی استیشن ویتا شاهد بوده ایم.

البته بدیهی است که پلی استیشن 4 پرو به سرنوشتی مشابه پلی استیشن ویتا مواجه نمی شود؛ به هیچ وجه. سونی می خواست روی یکی از بزرگترین نقطه ضعف های فعلی اکس باکس، یعنی کمبود بازی های انحصاری و ارزشمند دست بگذارد و این کار را هم کرد. اما بعد از کنفرانس E3 2017 و اعلام اجرای دموی عنوانی مانند گاد آو وار روی پلی استیشن 4 استاندارد، هنوز هیچ دلیلی برای خرید پلی استیشن 4 پرو نمی بینیم؛ یا به بیان بهتر، هنوز هیچ دلیلی در اختیارمان گذاشته نشده.

کاهش قیمت کنسول، رونمایی از بازی های جدید که به گفته شوهی یوشیدا و کاز هیرای در دست توسعه هستند اما به نمایش در نیاورده شدند و عدم سکوت درباره کنسول جدید می توانست یک کنفرانس به یاد ماندنی دیگر برای سونی رقم بزند که شاید این بار برای همیشه کار اکس باکس و مایکروسافت را یک سره می کرد.

سکوت یکی از طرفین در قبال سخت افزار و کمکاری دیگری در زمینه نرم افزار را که کنار بگذاریم، می رسیم به نکته ای مهم تر. کدام یک از دو کنسول واقعاً اهدافی که در پی شان هستند را محقق می کنند؟

شما باید بین هزار الی 3 هزار دلار برای خرید یک تلویزیون 4K هزینه کنید و می دانید که پلی استیشن 4 پرو، در بسیاری از اوقات تنها بازی های 1080p را به 4K آپ اسکیل می کند. مایکروسافت هم به قدری با عبارت «4K حقیقی» مشغول متلک انداختن به سونی شده که فراموش کرده برتری های پردازشی اکس باکس وان اکس را نمایش دهد؛ البته اگر واقعاً این برتری وجود داشته باشد یا آنقدرها محسوس باشد.

حرفی نیست، نمایش فورتزا موتور اسپورت 7 فوق العاده بود، اما بقیه بازی ها چه؟ تمام چیزی که در کنفرانس مایکروسافت دیدیم عناوینی مستقل بودند که با رزولوشن 4K اجرا می شدند و البته ماینکرفت؛ حتی کنسول های ابتدای نسل هم قادر به پردازش این بازی ها با رزولوشن 4K بودند. علاوه بر این، اگر یک روز بازی Destiny 2 از راه برسد و به خاطر محدودیت های فنی روی 30 فریم محدود شود و به صورت آپ اسکیل به اجرا در بیاید، دیگر باید واقعاً به لزوم توسعه این کنسول ها شک کنیم.

نمی گوییم که پیشرفت های بصری محسوس نیستند، اما سونی و مایکروسافت باید بهتر از این بر ضرورت خرید کنسول های پریمیوم شان تاکید کنند و توضیح دهند که چرا تکنولوژی جدید، 400 و 500 دلار ارزش دارد و چرا صرفاً کالایی لوکس برای قشری خاص نیستند؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که مدل های استاندارد قیمت به مراتب کمتری دارند و یک تلویزیون 4K، به صورت مستقل کیفیت تصاویر بازی های ویدیویی را افزایش می دهد.

برای تحقق این موضوع، سونی و مایکروسافت به ترتیب به تمرکز بیشتر روی سخت افزار و نرم افزار نیاز دارند.

اگر شما هم مثل ما فکر می کنید که در نسلی بسیار عجیب از کنسول های بازی به سر می بریم، سرزنش تان نمی کنیم. پیشنهاد ما این است که در آینده نزدیک، تهیه یک تلویزیون 4K را در اولویت قرار دهید؛ ظاهراً دیگر وقت خریدش رسیده است. اما بعد از خرید تلویزیون، عمیقاً فکر کنید که مهاجرت به پلی استیشن 4 پرو و اکس باکس وان اکس و پرداخت چند صد دلار اضافه، واقعاً ارزشش اش را دارد؟ قطعاً تکنولوژی دو سخت افزار هیجان انگیز است اما قیمت گذاری ها، به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست.

برچسب ها

پلی استیشنمایکروسافتشرکت سونیایکس باکسکنسول بازی
مطالب مرتبط بیشتر
اینتل و سونی هم از کنگره جهانی موبایل پا پس می‌کشند! قیمت روز گوشی موبایل سونی در ۱۹ بهمن نیاز شدید سونی به ارتقای امکانات خود آزمایش سرویس مایکروسافت xCloud در کانادا آزمایش سرویس مایکروسافت xCloud در کانادا آزمایش سرویس مایکروسافت xCloud در کانادا مایکروسافت به دنبال آزمایش دو گوشی جدید خود است رفع آسیب پذیری خطرناک در مرورگر مایکروسافت آیا "سونی" در CES ۲۰۲۰ درباره کنسول "پلی استیشن ۵" چیزی خواهد گفت؟ قیمت گوشی‌های سونی در ۴ دی ۹۸ توضیحات مایکروسافت در مورد کنسول بازی جدید توضیحات مایکروسافت در مورد کنسول بازی جدید قیمت جدید کنسول بازی در بازار + جدول پلی استیشن ۲۵ ساله شد "مایکروسافت" رتبه اول اخلاق را در میان شرکت‌های فناوری کسب کرد چشم امید غول‌های تکنولوژی به سرویس‌های فضای ابری هدست سنهایزر GSP ۳۷۰ با عمر باتری ۱۰۰ ساعت هدست سنهایزر GSP ۳۷۰ با عمر باتری ۱۰۰ ساعت مشکل عجیب لپ تاپ فوق مدرن مایکروسافت محصولات جدید مایکروسافت رونمایی شد سیستم عامل جدید مایکروسافت برای سرفیس ۲ نمایشگره مایکروسافت از لپ تاپ ۱۵ اینچی رونمایی می کند مایکروسافت «فلاش» را بازنشسته می‌کند نکاتی جالب درباره مایکروسافت! کارکنان مایکروسافت مکالمه کاربران اسکایپ را شنود می‌کنند قیمت انواع ماوس مایکروسافت در بازار؟ +جدول راز‌های موجود در کنسول پلی استیشن ۴ راز‌های موجود در کنسول پلی استیشن ۴ قیمت انواع ماوس مایکروسافت در بازار؟ +جدول جزییات جدید کنسول PS۵ منتشر شد جزییات جدید کنسول PS۵ منتشر شد بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ منتشر شد چه تعداد دستگاه در جهان به ویندوز ۱۰ مجهز شده است؟ چند ویژگی جدید به پلی‌استیشن ۴ اضافه می‌شود سخت افزار پلی استیشن ۵ بسیار قدرتمند است سخت افزار پلی استیشن ۵ بسیار قدرتمند است برترین عنوان آنلاین نینتندو سوییچ مشخص شد پیش بینی کاهش فروش کنسول پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۹ پیش بینی کاهش فروش کنسول پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۹ خداحافظی با ایکس باکس از طریق ایکس کلود خداحافظی با ایکس باکس از طریق ایکس کلود خداحافظی با ایکس باکس از طریق ایکس کلود مایکروسافت هولولنز ۲ را معرفی کرد ابزاری برای احیای قدرت مایکروسافت مظنه روز انواع لپ تاپ مایکروسافت+جدول مایکروسافت هم به تولید صفحه نمایش تاشو می‌پیوندد گوشی هوشمند تاشوی مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ رونمایی می‌شود فناوری جدید مایکروسافت؛ تشخیص هوشمندانه دستورات بدون صدا چگونگی رهایی از پیغام مشکوکی که باعث خرابی پلی‌استیشن ۴ می‌شود قیمت گوشی‌های نوکیا و مایکروسافت انتشار به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ متوقف شد مایکروسافت Surface Pro ۶ همان قیمت سال گذشته را خواهد داشت به روزرسانی جدید ویندوز در راه است مایکروسافت دیگر از برنامه محبوبش پشتیبانی نمی‌کند «فلش پلیر» را به روزرسانی کنید مایکروسافت به کاربران حق انتخاب می‌دهد فروشگاه ویندوز ۸ تعطیل می شود ضعف‌های امنیتی سرویس‌های مایکروسافت برطرف می‌شود پرفروش‌ترین عناوین پلی‌استیشن ۴ در ماه جولای مظنه تبلت‌های مایکروسافت در بازار +جدول پلی‌استیشن رکورد فروش سونی را شکست ۲ کنسول‌ جدید "ایکس‌باکس" در راه است مایکروسافت گوشی اندرویدی می سازد پرچمدار بعدی سونی ۴ دوربین دارد! آشنایی با یک کنسول بازی منحصر به فرد انتظارها برای تبلت ارزان قیمت مایکروسافت به پایان رسید مزایا و معایب سیستم عامل ویندوز چیست؟ آپدیت ماه جولای ایکس باکس وان با قابلیت FastStart عرضه شد آپدیت ماه جولای ایکس باکس وان با قابلیت FastStart عرضه شد تلاش مایکروسافت برای توسعه اپلیکیشن تماشای فیلم آنلاین ۵۱ آسیب‌پذیری مایکروسافت برطرف شد ۵ روش برای غیر فعال کردن آپدیت ویندوز ۱۰ را بشناسید! زمان معرفی تبلت ارزان قیمت مایکروسافت معلوم شد مایکروسافت درصدد عرضه گوشی هوشمند تاشو و منعطف گذر از ۵ میلیون دانلود برای مرورگر مایکروسافت اج در پلی‌استور ویژگی های گوشی جدید سونی لو رفت به‌روزرسانی مایکروسافت برای ایمیل ارایه شد راه‌اندازی جستجوی آنلاین با دوربین گوشی از طریق بینگ مایکروسافت دستیار صوتی مایکروسافت جاسوسی می‌کند عرضه مدل جدید کنسول بازی ایکس باکس در سال ۲۰۲۰ مایکروسافت خدمات بازی رایانه ای ارائه می کند عرضه پیش نمایش آفیس ۲۰۱۹ برای صاحبان مشاغل در رایانه های مک گوشی‌های بعدی سونی بدون حاشیه خواهند بود مایکروسافت در حال ساخت نسل جدید XBox است مایکروسافت در حال ساخت نسل جدید XBox است مایکروسافت لپ‌تاپ‌هایی با قیمت ارزان‌تر عرضه خواهد کرد قابلیت مطالعه کتاب الکترونیکی در مرورگر مایکروسافت ساخت نسل جدید سیستم عامل لینوکس برای امنیت اینترنت اشیاء کتاب‌خوان جدید سونی وارد بازار شد چشم امید گوشی‌های سونی به شبکه ۵G علت افزایش محبوبیت مایکروسافت در میان نسل جوان مدل ارزان قیمت تبلت سرفیس در راه است عرضه ویندوز هوش مصنوعی مایکروسافت مرورگر گوگل کروم در به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ مشکل دارد اپلیکیشن آیتونز اپل به مایکروسافت استور پیوست ۲۰ انتقاد از مایکروسافت به خاطر وصله‌های امنیتی مایکروسافت فاتحه گوشی‌های ویندوزی را خواند ورود امن به ویندوز ۱۰ بدون نیاز به کلمه عبور انتشار بروزرسانی بهاره ویندوز ۱۰ به تعویق افتاد مایکروسافت همبازی هوشمند ساخت سرمایه گذاری ۵ میلیارد دلاری مایکروسافت در زمینه اینترنت اشیا مایکروسافت عدم موفقیت ویندوزفون را تقصیر سازندگان گوشی انداخت مایکروسافت عدم موفقیت ویندوزفون را تقصیر سازندگان گوشی انداخت راهنمای خرید کنسول بازی کاهش تعداد کاربران "ویندوز" در تازه‌ترین آمار مایکروسافت پرچمدار بعدی سونی به نمایشگر ۴K مجهز می‌شود حق امتیاز لپ تاپی با نمایشگر ۳ قسمتی ثبت شد رجیستری به هواوی، نوکیا، سونی و تکنو رسید همکاری مایکروسافت و شیائومی برای تولید گوشی های مجهز به هوش مصنوعی هک کنسول بازی نینتندو برای دسترسی رایگان به بازی‌ها مظنه تبلت‌های مایکروسافت در بازار؟ +جدول نگران سرعت انتقال عکس‌ از گوشی به رایانه نباشید این قلم حرکت ماوس را تقلید می کند تلاش برای نجات ایکس‌باکس تلاش برای نجات ایکس‌باکس تلاش برای نجات ایکس‌باکس با کلاهخود واقعیت افزوده هیجان را تجربه کنید خداحافظی مایکروسافت با کلمات عبور ضرب‌الاجل مایکروسافت برای بلایی که اینتل به جان رایانه‌ها انداخت! مایکروسافت لپ تاپ ۱۸۹ دلاری می سازد گوگل برای رونق کسب و کار کلود کابل های زیردریایی نصب می کند بازسازی خانه ها در زمان زلزله با واقعیت مجازی مظنه باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار؟ +جدول احتمال بالای عرضه گوشی‌های نسل جدید سونی با صفحه نمایش OLED دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد تشخیص بیماریهای سیستم ایمنی بدن توسط هوش مصنوعی اپلیکیشنی که پسوردها را افشا می‌کند بهبود قابلیت‌ها در به‌روزرسانی جدید بینگ در اندروید تلاش مایکروسافت برای تولید رایانه با نمایشگر دوگانه مایکروسافت حق امتیاز موبایل تاشو را ثبت کرد فروش کنسول Nintendo Switch از مرز ۱۰ میلیون نسخه گذشت هوش مصنوعی به موتور جستجوی بینگ افزوده شد قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول همچنان منتظر گوشی هوشمند «مایکروسافت سِرفیس» بمانید پشتیبانی دستیار صوتی کورتانا از تقویم گوگل تعداد دانلود مایکروسافت Edge در گوگل پلی از یک میلیون گذشت لپ تاپ های همیشه آنلاین ساخته می شوند همکاری تاریخی برای دو رقیب دیرین سونی هم به جمع بدون حاشیه‌ها پیوست؟ چرا پلی‌استیشن ۴ سونی همچنان محبوب‌ترین کنسول دنیا است؟ آخرین قیمت گوشی های Sony موجود در بازار انتشار نسخه مرورگر مایکروسافت اج برای iOS و اندروید ۶۰۰ میلیون سیستم، مجهز به ویندوز ۱۰ شدند آزمایش مایکروسافت برای جستجوگری شبیه به مک او اس ارائه برنامه موبایل ویژه افراد نابینا موفقیت یک بازی ایرانی در بازارهای بین‌المللی کنایه مدیرعامل مایکروسافت به کاربران آی‌پد: یک رایانه واقعی بخرید استانداردهای امنیتی جدید برای ویندوز ۱۰ منتشر شد رکورد بازی مداوم با هدست واقعیت مجازی شکسته شد قیمت انواع لپ‌تاپ‎‌های سونی در بازار؟ +جدول مایکروسافت هم گوشی با نمایشگر تاشو می سازد به روزرسانی رایگان ویندوز ۱۰ به پایان می‌رسد فراز و فرودهای بزرگ‌ترین کمپانی نرم‌افزاری دنیا مایکروسافت تاریخ عرضه نسخه LTE سرفس پرو ۴ را اعلام کرد قیمت فروش انواع ماوس مخصوص بازی نسخه قرمزرنگ Xperia XZ Premium به‌زودی عرضه می‌شود + تصویر مینی‌تبلت تاشوی مایکروسافت ۲۰۱۸ می‌آید برگزاری اولین جام جهانی کنسولی توسط فیفا و EA تقلب در بازی با ویندوز ۱۰ ناممکن می‌شود مظنه تبلت‌های کیبوردی در بازار؟ +جدول حضور پررنگ بازی‌سازان ایرانی در گیم‌کانکشن فرانسه مایکروسافت در تلاش حل مشکل امنیتی در ویندوز مظنه تبلت‌های مایکروسافت در بازار؟ +جدول خرید یکی از گوشی های هوشمند Sony چقدر تمام می شود؟ انتشار پیش نمایش مرورگر مایکروسافت اج اندرویدی ویندوز ۱۰ گران می شود مایکروسافت مرگ ویندوز فون را تایید کرد استفاده از فایرفاکس در ویندوزهای ایکس پی و ویستا غیرممکن می‌شود تصویری از گوشی معرفی نشده‌ مایکروسافت با نمایشگر بدون حاشیه منتشر شد کورتانا از این پس با اسکایپ سازگاری کامل دارد نسخه بتای مرورگر اج برای کاربران آی‌ او‌ اس ارائه شد آیا مایکروسافت با تصمیمات عجیب خود طرفداران را نا امید می کند؟ قیمت لپ‌تاپ‌های سونی در بازار +جدول اپل جست‌وجوگر گوگل را جایگزین Bing کرد آفیس ۲۰۰۷ بازنشسته می‌شود ادغام آمازون الکسا و مایکروسافت کورتانا لوازم صوتی هوشمند خانگی با ویندوز ۱۰ کنترل می شوند رونمایی از هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن سونی+ عکس عرضه نسخه مینی کمودور ۶۴ در سال ۲۰۱۸ تاریخ عرضه سرفیس پرو مایکروسافت مشخص شد مایکروسافت از نسخه ۲۰۱۹ آفیس رونمایی کرد کنسول بازی جدید آتاری با سیستم عامل لینوکس عرضه می شود ایکس‌باکس وان ایکس در زمان عرضه ۱۳۰ بازی دارد ایکس‌باکس وان ایکس در زمان عرضه ۱۳۰ بازی دارد تاریخ انتشار آفیس ۲۰۱۹ توسط مایکروسافت اعلام شد قیمت کنسول آتاری باکس مشخص شد برترین برندهای جهانی معرفی شدند استفاده از دسته ایکس‌باکس در نیروی دریایی آمریکا استفاده از دسته ایکس‌باکس در نیروی دریایی آمریکا پیش نمایش جدید ویندوز ۱۰ با حل سه آسیب‌پذیری مهم پروژه اندرومدا، ویندوز را به پلتفرمی برای آینده تبدیل می‌کند قیمت فروش گوشی های Sony در بازار تهران هدایت زیردریایی با ایکس باکس ۳۶۰ ! سونی از دوربین RX۱۰ IV با قابلیت عکس‌برداری و فوکوس فوق سریع رونمایی کرد سونی طراحی خسته‌کننده گوشی‌هایش را تغییر می‌دهد تا امروز ۵ میلیون نینتندو سوییچ به فروش رفته است مایکروسافت به دنبال تلفیق حسگر اثر انگشت و نمایشگر قرعه‌کشی محصولات اورجینال مایکروسافت برای ترویج فرهنگ کپی‌رایت مقایسه دو تلویزیون محبوب OLED، ال‌جی E۷ و سونی A۱E جدیدترین تبلت‌های کیبوردی چند؟ +جدول مظنه باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار؟ +جدول دسته‌های شفاف پلی‌استیشن۴ به زودی عرضه می‌شوند کنسول یا PC؛ کدام برای بازی بهتر است؟ توقف تولید نسخه اولیه Xbox One توقف تولید نسخه اولیه Xbox One توقف تولید نسخه اولیه Xbox One دسته جدید ایکس باکس وان توسط مایکروسافت معرفی شد توقف کامل فروش مدل اولیه کنسول بازی ایکس باکس وان توقف کامل فروش مدل اولیه کنسول بازی ایکس باکس وان رقابت Play Station و Xbox تمامی ندارد رقابت Play Station و Xbox تمامی ندارد قیمت انواع لپ‌تاپ مایکروسافت در بازار؟ +جدول مایکروسافت موفق به طراحی "مغزافزار" شد مایکروسافت به‌زودی از نسخه Minecraft کنسول Xbox One S رونمایی خواهد کرد مایکروسافت به‌زودی از نسخه Minecraft کنسول Xbox One S رونمایی خواهد کرد ایکس‌باکس وان ایکس یک مدل به نام اسکورپیو دارد باندل بازی Splatoon ۲ نینتندو سوییچ معرفی شد نینتندو سوییچ پرفروش ترین کنسول آمریکا در ماه جولای شد جزئیات آپدیت ۵.۰ پلی استیشن ۴ به صورت رسمی اعلام شد مایکروسافت از زمان آغاز پیش‌فروش ایکس‌باکس‌وان‌ایکس اطلاعی ندارد مایکروسافت از زمان آغاز پیش‌فروش ایکس‌باکس‌وان‌ایکس اطلاعی ندارد مایکروسافت و صرف میلیون‌ها دلار برای آگهی‌های تلویزیونی سرفیس لپ‌تاپ تاریخ عرضه آداپتور بی سیم ایکس باکس تاریخ عرضه آداپتور بی سیم ایکس باکس بهترین لوازم جانبی برای پلی استیشن ۴ سونی نینتندو به خاطر کنترلرهای سوییچ تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد مهم‌ترین دلیل معرفی سرفیس فون چیست؟ سونی یک دسته‌ی طرح فوتبال برای PS۴ ساخته است HP بی‌خیال ساخت گوشی ویندوزی شد مایکروسافت به قیمت‌گذاری خود برای Xbox One X افتخار می‌کند فریمور ۵.۰ پلی‌استیشن ۴ از راه می‌رسد تخفیف باورنکردنی ‌پلی استیشن VR در فروشگاه آمازون آغاز عرضه نسخه پیش نمایش جدید ویندوز ۱۰ در پاییز بهترین لپ تاپ سال ۲۰۱۷ که همین حالا می‌توانید خریداری کنید چیست؟ مایکروسافت قابلیت های جدید ردیاب چشمی را به ویندوز ۱۰ اضافه می کند باندل ایکس‌باکس وان ایکس با تلویزیون ۴K در راه است کار مایکروسافت با موبایل تمام شد ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت به بازار عرضه شد همه می‌توانند از امروز هدست‌های واقعیت مجازی مایکروسافت را بخرند فروش پلی‌استیشن ۴ به ۶۳.۳ میلیون دستگاه رسید فروش پلی‌استیشن ۴ به ۶۳.۳ میلیون دستگاه رسید بازی ایرانی خاله قزی روی پلی‌استیشن۴ عرضه می‌شود کنترل ویندوز ۱۰ با حرکات چشم برای اولین بار درآمد بازیکنان حرفه‌ای Overwatch چقدر است؟ تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۲۰۱۷ با قیمت نجومی وارد ایران شد اپلیکیشن Windows Photos مجهز به یک قابلیت جست وجوی هوشمند می‌شود قابلیت «روی کامپیوتر ادامه بده» ویندوز ۱۰ به آیفون می‌آید نینتندو سوییچ پنج میلیون دستگاه فروخته است مایکروسافت نسخه S ویندوز ۱۰ را در اختیار توسعه‌‌دهندگان قرار داد ماوس و کیبورد جدید مایکروسافت به بازار عرضه شد مایکروسافت ویندوز ۱۰ اس را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد سونی از سه گوشی جدید اکسپریا در IFA ۲۰۱۷ رونمایی خواهد کرد دوربین‌های گوشی نوکیا با رابط کاربری لومیا اولین اطلاعات از گوشی Xperia XZ۱ لو رفت از مایکروسافت ۲۵۰ هزار دلار جایزه بگیرید با ابزار جدید مایکروسافت، مناسب‌ترین سیستم را خریداری کنید «هولولنز» مایکروسافت باهوش تر می شود یک کارتریج قدیمی به قیمت ۴۲ هزار دلار فروخته شد بازی‌سازهای مستقل راحت‌تر روی ایکس‌باکس وان بازی منتشر می‌کنند دستگاه هوشمند برای کنترل دما و انرژی خانه معرفی۱۰ کنترلر برتر گیم در تاریخ آی‌تی ارزش بخش بازی و سرگرمی مایکروسافت به ۹ میلیارد دلار رسید ارزش بخش بازی و سرگرمی مایکروسافت به ۹ میلیارد دلار رسید ارزش بخش بازی و سرگرمی مایکروسافت به ۹ میلیارد دلار رسید آیا نینتندو سوییچ به زودی هک می‌شود؟ ممکن است مدل کلاسیک Nintendo ۶۴ ساخته شود اولین ساندبارهای دالبی اتمس شرکت سونی روانه بازار شد یوبی‌سافت بازی‌های بیشتری برای سوییچ می‌سازد کاهش قیمت باورنکردنی پلی‌استیشن ۴ و ۴ پرو منتظر چه گوشی‌هایی از سوی ال جی، سامسونگ و غیره باشیم تلویزیون‌های هوشمند سونی را می‌شود با آمازون اکو کنترل کرد کنسول بازی آتاری منتشر شد مشکل خاموش شدن سرفیس پرو حل شد به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ پاییز عرضه می‌شود تولید New ۳DS در تمام دنیا متوقف شد مایکروسافت اپلیکیشن اندروید خود را بروزرسانی کرد PlayStation ۴ Pro در رنگ سفید یخچالی رونمایی شد پلی استیشن ۵ احتمالا در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد سونی اکسپریا X Performance و XZ به روز رسانی امنیتی دریافت کردند سونی اکسپریا XZ۱ ، ایکس زد ۱ کامپکت و ایکس ۱ لوازم خانگی، جدیدترین مدل ها از ۶ برند برتر دنیا نصب لینوکس اوبونتو در ویندوز ۱۰ ممکن می شود مایکروسافت رسما به پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز فون پایان داد عرضه کنسول بازی پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۱۹ اطلاعات جدید از دوربین TL۲ لایکا لو رفت احتمال معرفی گجت جدید مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل جدیدترین پیش نمایش ویندوز ۱۰ با انبوهی از بهبودها مظنه قیمت کنسول بازی و لوازم جانبی آن ایکس‌باکس بی‌خیال ژاپن نمی‌شود ایکس‌باکس بی‌خیال ژاپن نمی‌شود ایکس‌باکس بی‌خیال ژاپن نمی‌شود دوربین‌های عکاسی سونی چند؟ +جدول موبایل های تحت برند نوکیا، به لنزهای Carl Zeiss مجهز می شوند ویندوز ۱۰ خود را حتما بروزرسانی کنید نخستین گوشی بدون قاب سونی ۲ ماه دیگر عرضه می‌شود توقف اپلیکیشن BBC iPlayer در تلویزیون های سونی سونی، ساعت هوشمند جدید Wena را معرفی کرد حجم آپدیت بازی‌ها در ایکس‌باکس وان کمتر می‌شود حجم آپدیت بازی‌ها در ایکس‌باکس وان کمتر می‌شود ۱ میلیون نینتندو سوییچ در ژاپن فروخته شد ۱ میلیون نینتندو سوییچ در ژاپن فروخته شد رونمایی از یک گوشی موبایل با نمایشگر بدون لبه شکست اپل در ورود به صنعت بازی تأیید ساخت پلی استیشن ۵ توسط مدیر آمریکایی سونی تأیید ساخت پلی استیشن ۵ توسط مدیر آمریکایی سونی بهترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار در بازار ایران با بهترین گوشی های موبایل پیش از ظهور آیفون آشنا شوید لیست قیمت برخی بازی های پر طرفدار XBOX ONE+جدول صفحه های موسیقی دوباره زنده می شوند پیش‎بینی DFC Intelligence‎ فروش چشم‌گیر ایکس باکس وان ایکس سونی در حال آزمایش فناوری تشخیص چهره ی سه بعدی برای گوشی های اکسپریا مدیر آتاری ساخت کنسول جدید را تائید کرد نینتندو کنسول قدیمی‌اش را با یک عالمه بازی جدید زنده کرد کامپیوترهای All in one بازار را قبضه می‌کنند؟ کدام لپ تاپ مایکروسافت می‌تواند برای ما مناسب باشد؟ استفاده از موبایل به عنوان پاوربانک و نخستین صفحه نمایش موبایل با فناوری تلویزیون لپ تاپ مایکروسافت Surface Pro ۵ کالبد شکافی شد آپدیت اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس کامپکت سونی به اندروید ۷.۱.۱ منتشر شد مایکروسافت شناسنامه دیجیتالی صادر می‌کند بهترین میانبرهای کیبوردی ویندوز که باید از آن ها خبر داشته باشید لپ تاپ Surface و Surface Pro مایکروسافت در سرتاسر دنیا عرضه شدند سونی اکسپریا XA به روز رسانی اندروید دریافت کرد کلکسیونی از محصولات استثنایی مایکروسافت +تصاویر فروش سونی اکسپریا تاچ (Sony Xperia Touch) آغاز شد محموله جدید نینتندو سوییچ به فروشگاه ها عرضه خواهد شد رونمایی تلویزیون پرچمدار ۷۷ اینچی سونی با قیمت ۲۰ هزار دلار ویژگی های منسوب به Sony A۷III تائید شد مایکروسافت office برای سیستم عامل Windows Store منتشر شد اپل واقعا از مایکروسافت کپی می‌کند؟ تجهیز کیبورد جدید مایکروسافت به حسگر اثر انگشت کنسول بازی جدید آتاری توسط مدیرعامل کمپانی Atari رسما تایید شد بازگشت آتاری به بازار پس از ۲۰ سال نسخه ویندوز شما تا چه مدت آپدیت های امنیتی را دریافت خواهد کرد؟ قیمت Xbox One S پیش از رونمایی پروژه اسکورپیو کاهش یافت قیمت Xbox One S پیش از رونمایی پروژه اسکورپیو کاهش یافت قیمت Xbox One S پیش از رونمایی پروژه اسکورپیو کاهش یافت واقعیت مجازی در مسیر تسخیر دنیا واقعیت مجازی در مسیر تسخیر دنیا بهترین کنسول گیم کدام است؟ +عکس بهترین کنسول گیم کدام است: ایکس باکس وان ایکس یا پلی‌استیشن ۴ پرو بهترین کنسول گیم کدام است: ایکس باکس وان ایکس یا پلی‌استیشن ۴ پرو پلی‌استیشن ۴ رکورد فروش جهانی را شکست طرح مفهومی موبایل Xperia Edge خبرهایی از دو گوشی جدید سونی، یکی پرچم‌دار و دیگری میان‌رده‌ منتشر شده است آیا پلی استیشن ۴ پرو مانع موفقیت اکس باکس وان اکس می شود؟ اسپنسر پاسخ می دهد آیا پلی استیشن ۴ پرو مانع موفقیت اکس باکس وان اکس می شود؟ اسپنسر پاسخ می دهد مایکروسافت گوشی تاشدنی می سازد فروش ساعت هوشمند سونی FES Watch U آغاز شد هر آنچه راجع به ایکس باکس وان ایکس باید بدانید هر آنچه راجع به ایکس باکس وان ایکس باید بدانید هر آنچه راجع به ایکس باکس وان ایکس باید بدانید هر آنچه راجع به ایکس باکس وان ایکس باید بدانید مایکروسافت گوشی تاشدنی می سازد مقایسه مشخصات Xbox One X با PlayStation ۴ Pro + جدول مقایسه مشخصات Xbox One X با PlayStation ۴ Pro + جدول مقایسه مشخصات Xbox One X با PlayStation ۴ Pro + جدول مقایسه مشخصات Xbox One X با PlayStation ۴ Pro + جدول احتمال توقف عرضه برخی نسخه‌های ویندوز ۱۰ به علت شکایت اینتل رونمایی از "ایکس باکس وان ایکس" قوی‌ترین کنسول گیم مایکروسافت رونمایی از "ایکس باکس وان ایکس" قوی‌ترین کنسول گیم مایکروسافت رونمایی از "ایکس باکس وان ایکس" قوی‌ترین کنسول گیم مایکروسافت مینی کنسول های جدید سگا و آتاری به رقابت با NES Classic نینتندو می روند تلویزیون جدید با فناوری منحصر به فرد صدا از راه می رسد اینتل در مورد حق مالکیت معنوی شبیه‌سازی x۸۶ روی پردازنده‌های ARM هشدار داد ایکس‌باکس اسکورپیو باز هم قوی‌تر شد ایکس‌باکس اسکورپیو باز هم قوی‌تر شد مایکروسافت با حس‌گر خمیده خود، از پیشرفته‌ترین دوربین‌های DSLR پیشی گرفت فرصت طلایی برای بازی‌سازان داخلی فرصت طلایی برای بازی‌سازان داخلی فرصت طلایی برای بازی‌سازان داخلی بیلد جدیدی برای کاربران اکس باکس وان عرضه شد بیلد جدیدی برای کاربران اکس باکس وان عرضه شد بیلد جدیدی برای کاربران اکس باکس وان عرضه شد پلی‌استیشن ۴ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای به صورت محدود عرضه خواهد شد پلی‌استیشن ۴ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای به صورت محدود عرضه خواهد شد مایکروسافت گوشی را به PC تبدیل کرد HTC Vive با سیستم عامل جدید اپل سازگار خواهد بود آپدیت جدید اسکایپ امکانات جالبی دارد! چگونه ساعت سایرکشورها را به ساعت ویندوز اضافه کنیم؟ سنسور فول‌فریم در دوربین سینمایی جدید سونی نسخه طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم به زودی عرضه خواهد شد نسخه طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم به زودی عرضه خواهد شد گوشی جدید سونی Xperia XA۱ Ultra وارد بازار ایران شد + قیمت لیست ماژول‌های ارائه شده برای Moto Z۲ Play آیا پلی‌استیشن ۵ به پردازنده گرافیکی مجزا مجهز می‌شود؟ آیا پلی‌استیشن ۵ به پردازنده گرافیکی مجزا مجهز می‌شود؟ طراحی ماوس جدید در مایکروسافت تاریخ عرضه و قیمت نهایی سونی اکسپریا XZ پریمیوم مشخص شد نسل جدید تبلت‌های مایکروسافت قیمت و تاریخ انتشار سونی اکسپریا XZ پریمیوم تایید شد هندزآن تبلت مایکروسافت سرفیس پرو مدل ۲۰۱۷ سونی قیمت و تاریخ عرضه ی Xperia XZ Premium را در امریکا اعلام کرد همه چیز درباره گوشی کنسل شده مایکروسافت با بدنه آلومینیومی قیمت و تاریخ عرضه اکسپریا XZ پرمیوم و XA۱ اولترا مشخص شد پایان فروش کنسول بازی پلی استیشن ۳ در ژاپن گوشی ویندوزی نوکیا RX-۱۰۰ مجهز به کیبورد فیزیکی در دنیای واقعی دیده شد کدام گوشی‌های هوشمند بهترین دوربین را دارند؟ تمرکز سونی روی گوشی‌های میان رده به دلیل کاهش محبوبیت تولید نسخه انحصاری ویندوز ۱۰ برای دولت چین سونی کتابخوان ۱۳ اینچی خود را به نمایشگر و رابط کاربری جدید مجهز کرد ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ اس برای سرفیس پرو و سرفیس لپ‌ تاپ ارائه می‌شود جادوی نینتندو در نسل هشتم ورژن قرمز رنگ Xperia XZ Premium نیز در راه است بهبود کیفیت سفرهای هوایی با هولولنز مایکروسافت نسخه مرسدس بنز لپ تاپ وایو منتشر شد سونی چند ماه دیگر Xperia XZ۱ و X۱ را معرفی می‌کند مایکروسافت از تازه ترین کیبورد تایپ کاور خود با قیمت ۱۵۰ دلار رونمایی کرد سونی چند ماه دیگر Xperia XZ۱ و X۱ را معرفی می‌کند بازی‌سازان در استفاده از قدرت ایکس‌باکس اسکورپیو آزاد هستند بازی‌سازان در استفاده از قدرت ایکس‌باکس اسکورپیو آزاد هستند مجسمه‌ی ۸۰۰ دلاری Bloodborne را ببینید رشد خیره‌کننده فروش هدست های واقعیت مجازی در آمریکا رشد خیره‌کننده فروش هدست های واقعیت مجازی در آمریکا عینک های آفتابی جایگزین گوشی های هوشمند می شوند پانزده مورد از بهترین لپ تاپ های ۲۰۱۷ LG در سه ماه اول سال، چه تعداد تلویزیون LCD فروخته است؟ در اسکورپیو هیچگونه محدودیتی در نرخ فریم‌ و رزولوشن برای سازندگان ایجاد نخواهد شد ۱۰ برند گران قیمت دنیای فناوری +اینفوگرافی شرایط پخش زنده ۴k از طریق اپلیکیشن آمازون در Xbox One S فراهم شد شرایط پخش زنده ۴k از طریق اپلیکیشن آمازون در Xbox One S فراهم شد شرایط پخش زنده ۴k از طریق اپلیکیشن آمازون در Xbox One S فراهم شد ویندوز ۱۰ اس قادر به اجرای لینوکس نیست تصاویر سرفیس پروی جدید، پیش از رونمایی در چین منتشر شدند کمپانی سونی از لنز ۴۰۰ میلی متری فیکس رونمایی کرد کمپانی سونی از لنز ۴۰۰ میلی متری فیکس رونمایی کرد ساعتی که به پارکینسونی‌ها کمک می‌کند بنویسند مایکروسافت از آژانس امنیت ملی آمریکا انتقاد کرد گوشی میان رده سونی اکسپریا ایکس ای ۱ (Sony Xperia XA۱) به ایران آمد + قیمت کم‌کاری دولت‌ها عامل گسترش باج‌افزار اخیر است یک سیستم صوتی حرفه‌ای با قابلیت بلوتوث انقلاب چیپ، واقعیت مجازی بهتری به ارمغان می‌آورد جدیدترین گوشی سونی با نام Xperia L۱ وارد ایران شد + قیمت ۴۷% از بازیکنان کنسول‌های خانگی را برای بازی کردن ترجیح می‌دهند ۴۷% از بازیکنان کنسول‌های خانگی را برای بازی کردن ترجیح می‌دهند ۴۷% از بازیکنان کنسول‌های خانگی را برای بازی کردن ترجیح می‌دهند آغاز فروش گوشی هوشمند ۲۰۰ دلاری سونی در آمریکا ایکس‌باکس وان به‌زودی به‌صورت کامل از صفحه‌کلید و ماوس پشتیبانی می‌کند قلم هوشمند سرفیس پن تعامل میان کاربر و ویندوز را دگرگون می‌کند جزییات رونمایی از جدیدترین ویندوز ۱۰ لپ‌تاپ سرفیس و پاسخ قدرتمند مایکروسافت به رقبا ساعت هوشمند مهندس مایکروسافت، لرزش دست مبتلایان پارکینسون را از بین می برد نقشه مایکروسافت برای بازار گوشی هوشمند چیست؟ مشخصات و اطلاعاتی از نمایشگر Xperia X Ultra فاش شد سرفس لپ تاپ، کامپیوتری در برابر مک بوک ها رونمایی از Sony Xperia X Ultra چگونه مایکروسافت از ضعف اپل در لپ‌ تاپ استفاده کرد؟ دستیار صوتی هوشمند با قابلیت واکنش احساسی به عواطف انسان‌ها مایکروسافت در حال تست ابزار ایمن‌سازی مرورگر اج است گوشی هوشمند سرفیس از راه می رسد اولین نتایج بنچ مارک Xperia XZ Premium منتشر شد سونی موبایل جزئیات تکنولوژی لنز جدید G Lenz را تشریح می‌کند لپ تاپ سرفیس جدید با ویندوز ۱۰ S در راه است پتنت جدید سونی امکان دزدیدن شارژ گوشی های دیگر را فراهم می‌کند مایکروسافت در حال توسعه هوش مصنوعی احساسی برای تعامل بهتر با کاربران است از گوشی دراز و متفاوت سونی رونمایی شد سونی و مایکروسافت در E۳ ۲۰۱۷ سونی و مایکروسافت در E۳ ۲۰۱۷ مایکروسافت و اجبار کاربران به استفاده از مرورگر Edge و Bing در ویندوز ۱۰ S مدیرعامل مایکروسافت از معرفی موبایلی کاملاً متفاوت در آینده خبر می دهد پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۱۸؟ از شایعه تا واقعیت مروری بر سفر ۵ ساله مایکروسافت در حوزه سخت افزار لیست قیمت گوشی‌های سونی در بازار ساتیا نادلا یک گوشی متفاوت از مایکروسافت را وعده می‌دهد ویندوز ۱۰S؛ پاسخ مایکروسافت به سیستم عامل کروم آیا لپ‌تاپ‌هایی که با ویندوز ۱۰ اس عرضه می‌شوند، ارزش خرید دارند؟ مایکروسافت از ویندوز S۱۰ با رویکرد بازار آموزش رونمایی کرد پرچمدار Xperia XZ Premium سونی در نخستین بنچمارک خود نویدبخش ظاهر شد مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ رونمایی شد مشخصات فنی سونی اکسپریا Z Ultra لو رفت گوشی Sony Xperia XZ به برنامه Open Device سونی پیوست مایکروسافت از نسخه جدید موس آرک رونمایی کرد مایکروسافت خبر از عرضه پوشیدنی هوشمند جدیدی می دهد سونی X Ultra احتمالاً به یک نمایشگر فوق عریض مجهز است آپدیت جدید Microsoft Teams با قابلیت‌های جدید برای iOS درآمد ۵ میلیون دلاری مایکروسافت از فروش گوشی در زمستان بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان فاقد هولوگرام از بازار جمع‌آوری می‌شوند سونی سال ۲۰۱۶ کمتر از ۱۵ میلیون دستگاه گوشی فروخت زمان رونمایی از پلی استیشن ۵ مشخص شد سونی سال ۲۰۱۶ کمتر از ۱۵ میلیون دستگاه گوشی فروخت سونی ۶۰ میلیون پلی‌استیشن ۴ راهی بازار کرد قیمت جدیدترین‌ تلویزیون‌ها‌ی ‌LED در بازار؟ نمونه تصاویر به ثبت رسیده با موبایل اکسپریا XZ Premium را تماشا کنید آیا پلی استیشن ۴ پرفروش ترین کنسول تاریخ خواهد شد؟ مایکروسافت شکست را می‌پذیرد Xperia XZs به برنامه اوپن دیوایس سونی اضافه شد آغاز انتشار بروزرسانی اندروید ۷.۱.۱ برای Xperia XZ و Xperia X Performance سونی رنگ "صورتی برنزی" برای Xperia XZ Premium سونی در راه است بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان فاقد هولوگرام از بازار جمع‌آوری می‌شوند کدام گوشی‌ها از اینترنت ۴.۵G پشتیبانی می‌کنند؟ کدام گوشی‌ها از اینترنت ۴.۵G پشتیبانی می‌کنند؟ قیمت نجومی دوربین فوق حرفه ای جدید سونی دوربین فوق حرفه‌ای تازه سونی از راه رسید منتظر عرضه اندروید مفهومی سونی برای اکسپریا XZ Premium نباشید مایکروسافت برای رقابت با کروم بوک ها برنامه ویژه ای دارد عرضه کانسپت اندروید برای Xperia X متوقف خواهد شد آشنایی بیشتر با پروژکتور جیبی MP-CL۱A دوربین فوق سریع a۹ سونی رونمایی شد مایکروسافت لاگین مبتنی بر گوشی را جایگزین کلمه عبور می‌کند قیمت پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها اکسپریا X Concept در هفته آینده به اندروید ۷.۱.۲ بروزرسانی خواهد شد ایکس‌باکس اسکورپیو سونی موفق به کسب رتبه دوم فروش دوربین های فول فریم شد جدیدترین ‌موبایل‌های سونی چند؟ ایکس‌باکس اسکورپیو؛ هیولای تازه‌ی مایکروسافت شایعات تازه در مورد امکانات تبلت سرفیس ۵ گوشی های مناسب یک میلیون تومانی موجود در بازار مقایسه گوشی های سونی اکسپریا M۵ و HTC Desire ۸۳۰ ایکس باکس بعدی احتمالا «Xbox One X» نام خواهد داشت مایکروسافت مشخصات ایکس‌باکس پروژه اسکورپیو را پنجشنبه اعلام خواهد کرد اکسپریا XZs با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه از فردا در بازار معرفی XperiaTM L۱ – تلفن هوشمندی شیک با نمایشگری تحسین‌برانگیز و عملکردی روان سونی یک خون آشام را به بازار عرضه می کند! آپدیت جدید سونی اکسپریا ایکس منتشر شد برای خرید کنسول خانگی چقد باید هزینه کرد مایکروسافت اج، مرورگری که ویدئوی ۴K اجرا می‌کند گوشی سونی Xperia L۱ با قیمت حدودا یک میلیون تومان وارد بازار ایران می‌شود گوشی سونی Xperia L۱ با قیمت حدودا یک میلیون تومان وارد بازار ایران می‌شود بازنشستگی بولتن های امنیتی مایکروسافت به تاخیر افتاد سه عضو خانواده اکسپریا سونی جایزه طراحی IF ۲۰۱۷ را دریافت کردند وعده سونی برای حل مشکل صدای Xperia Z۵ وعده سونی برای حل مشکل صدای کم Xperia Z۵ در حین مکالمه ۸ موردی که شاید درباره نینتندو نمی‌‌دانستید Xiaomi Mi ۶ به سنسور سونی مجهز خواهد بود؟ قیمت انواع کنسول بازی + جدول گوشی پیکسل ۲ فاقد جک هدفون خواهد بود قیمت امروز انواع گوشی‌های سونی احتمال رونمایی رسمی از ایکس‌باکس اسکورپیو پیش از E۳ ۲۰۱۷ گوشی‌های جدید سونی به زودی به بازار عرضه می‌شود قیمت تلویزیون های ۳ بعدی SONY در بازار چقدر است؟ سونی اکسپریا تاچ هر سطحی را به تبلت اندرویدی تبدیل می‌کند نخستین تلفن هوشمند دنیا با دوربین ویژه گوگل آبروی مایکروسافت را برد برادر جدید پرچمدار ۲۰۱۶ سونی تصویر رندر شده ای از اولین اکسپریا های سونی در سال ۲۰۱۷ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد اضافه شدن قابلیت «موشن آی» به گوشی‌های خانواده اکسپریا XZ سونی شاهکار شرکت سونی برای عکاسی +تصاویر قیمت انواع و اقسام گوشی های سونی در بازار +جدول لپ تاپ هیبریدی جدید مایکروسافت در راه است ایکس باکس وان ۵۰ دلار ارزان شد ایکس باکس وان ۵۰ دلار ارزان شد ایکس باکس وان ۵۰ دلار ارزان شد ایکس باکس وان ۵۰ دلار ارزان شد سونی اولین گوشی مجهز به اندروید ۷.۱.۱ را عرضه می‌کند سونی اولین گوشی مجهز به اندروید ۷.۱.۱ را عرضه می‌کند کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند کشاورزان از هوش مصنوعی استفاده می کنند رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ به زودی منزلتان را کنترل می‌کنند رایانه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ به زودی منزلتان را کنترل می‌کنند تخفیف‌های هیجان انگیز مایکروسافت برای جلب مشتری تخفیف‌های هیجان انگیز مایکروسافت برای جلب مشتری تلاش مایکروسافت برای ساخت رایانه کوانتومی تلاش مایکروسافت برای ساخت رایانه کوانتومی مایکروسافت در حال تبدیل به اپل بعدی است مایکروسافت در حال تبدیل به اپل بعدی است پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک پیشنهاد وسوسه کننده مایکروسافت به کاربران مک بوک عرضه پلی استیشن جدید با پشتیبانی از تصاویر فوق دقیق عرضه پلی استیشن جدید با پشتیبانی از تصاویر فوق دقیق
برگشت به بالا