فیلمبرداری رنگی و حرفه ای در شب تنها با نور ماه

عصر کالا- تصویربرداری از طبیعت در شب و بدون وجود منبع نوری به غیر از ماه یکی از چالش های مهم مستندسازان و فیلم برداران است، اما یک دوربین جدید این مشکل را حل کرده است.

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

فیلمبرداری رنگی و حرفه ای در شب تنها با نور ماه

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، پیشرفت های اخیر در صنعت تولید دوربین های حرفه ای تهیه مستندهای حیات وحش را در شرایط عادی محیطی و حتی در شب ممکن کرده است.

تا به حال برای فیلمبرداری در شب در محیط های فاقد نور از دوربین های حرارتی و مادون قرمز استفاده می شد. اما دوربین Canon ME20F-SH به گونه ای ساخته شده که برای تامین نور مورد نیاز برای فیلمبرداری تنها به نور ستارگان یا هلال ماه ( و نه ماه کامل) نیازمند است.

کیفیت فیلمبرداری این دوربین تابدان حد بالاست که شبکه تلویزیونی نشنال جئوگرافیک برای تهیه یکی از مستندهای جدید خود به نام Earth Live از دوربین های مذکور کمک گرفت. برای تهیه این مستند از 51 دوربین در 24 نقطه در 6 قاره استفاده شد و 9 تای این دوربین ها دوربین های Canon ME20F-SH بودند.

دوربین مذکور مجهز به حسگرهای بسیار بزرگ و قدرتمند 35 میلیمتری CMOS است که می توانند نور محدود موجود در محیط را برای تهیه تصاویری با کیفیت 1080p HD جمع آوری کنند. تصاویر رنگی تهیه شده به این شیوه تابدان حد کیفیت بالایی دارند که قابلیت پخش زنده را هم دارا هستند.

قیمت این دوربین که عملا توان دید بهتری در شب در مقایسه با چشم انسان دارد، 30 هزار دلار است.

برچسب ها

شرکت کانندوربین فیلمبرداری
مطالب مرتبط بیشتر
تنها پهپاد تاشوی ریزنقش دنیا با قابلیت فیلمبرداری فوق دقیق لیست قیمت انواع دوربین فیلمبرداری در بازار عرضه دوربین فیلمبرداری ۳۶۰ درجه با دقت ۵۷۶۰ در ۲۸۸۰ پیکسل دوربینی که صدا را ضبط می کند! تولید دوربین قدرتمند در صدسالگی پاناسونیک پهپاد خودران با ۱۳ دوربین از کاربر فیلمبرداری می کند جدیدترین پرینترهای کانن چند؟ +جدول دوربین فیلمبرداری ۳۶۰ درجه اندرویدی با تدوین آنی گردنبندی که ویدئوهای ۳۶۰ درجه ضبط می کند دوربین ویژه بازی های المپیک زمستانی به بازار آمد تولید دوربین فیلمبرداری فوق دقیق اندازه گیری ضربان قلب با دوربین فیلمبرداری دوربین سلفی توپی تولید پهپاد تاشوی جیبی با قابلیت تصویربرداری فوق دقیق شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی گرگان قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری سونی +جدول لیست قیمت جدیدترین دوربین های فیلمبرداری دوربین DxO One برای موبایل های اندرویدی معرفی شد عرضه یک دوربین جان سخت با قابلیت فیلمبرداری فوق دقیق قیمت‌ دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول لیست قیمت دوربین های دیجیتال Panasonic با فناوری دوربین ساده گوگل کلیپس آشنا شوید فیلمبرداری ۴k با توپ هوشمند +تصاویر گوپرو از دوربین Hero ۶ Black رونمایی می‌کند جدیدترین تصاویر از دوربین «هیرو۶ بلک» گوپرو+ عکس نیکون دوربین تازه ای برای حرفه ای ها در دست ساخت دارد سونی از دوربین RX۱۰ IV با قابلیت عکس‌برداری و فوکوس فوق سریع رونمایی کرد تماشای خورشید گرفتگی کامل مرداد ۹۶ با لنز ۴۵ میلیون تومانی کانن خرید یک دوربین فیلم برداری چقدر آب می‌خورد؟ +جدول چگونه یک دوربین عکاسی مناسب بخریم؟ قیمت‌ انواع دوربین‌های‌ عکاسی کانن؟ +جدول دوربین‌های جدید کانن و نیکون با تأخیر عرضه خواهند شد دش‌کمرای جدید موتورولا، با کیفیت Full HD از جاده فیلمبرداری می‌کند قیمت انواع دوربین‌ فیلم برداری +جدول برای خرید یک دوربین عکاسی چقدر باید هزینه کرد؟ ارزان‌ترین دوربین‌های فیلم برداری چند؟ +جدول کانن دوربین ۲۰۰D را معرفی کرد کانن دوربین ۶D Mark II را معرفی کرد اطلاعات بیشتری درباره Canon EOS ۶D MK II منتشر شد پرفروش‌ترین پرینترهای کانن چند؟ +قیمت زمان معرفی دوربین Canon EOS M۲۰ مشخص شد دوربین دیجیتال سینمایی کانن سی۲۰۰ رونمایی شد کانن دوربین بدون آینه فول فریم معرفی می‌کند خرید یک دوربین عکاسی چقدر تمام می شود؟ رونمایی غیرمنتظره کانن از سه دوربین جدید
برگشت به بالا