پلی‌استیشن ۴ رکورد فروش جهانی را شکست

عصر کالا- به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد سونی در فروش کنسول پلی‌استیشن ۴ رکورد بی‌نظیری را ثبت کرده است. این شرکت ژاپنی توانسته تا امروز ۶۰٫۴ میلیون دستگاه از این محصول هیجان‌انگیز خود را بفروشد. در نظر داشته باشید که این شرکت تا نوامبر سال ۲۰۱۵ فروش ۳۰ میلیون دستگاه را در کارنامه خود ثبت کرده بود.

پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

پلی‌استیشن ۴ رکورد فروش جهانی را شکست

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دی جی کالا ،با وجو تلاش‌های فراوانی که شرکت مایکروسافت در این سال‌ها کرده، به نظر نمی‌رسد که توانسته باشد با کنسول ایکس‌باکس از شرکت سونی موفق‌تر عمل کرده باشد. به عقیده بعضی از کارشناسان این حوزه، همین امر موجب شده که مایکروسافت کنسول جدید ایکس‌باکس وان ایکس را معرفی کند.

اگرچه قیمت کنسول ایکس باکس وان ایکس 499 دلار است که کمی بیشتر از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو قیمت بیشتری دارد اما شاید به لطف ویژگی‌های جدید بتواند نظر بعضی از مشتریان را به سمت خود جلب کند. در این میدان رقابت، کنسول Nintendo Switch فروش 2 میلیون دستگاه را در کارنامه خود به ثبت رسانده که اصلا قابل مقایسه با میزان فروش کنسول‌های شرکت‌های رقیب نیست.

کارشناسان باور دارند که تا سال 2019، سونی می‌تواند به فروش 69 میلیون دستگاه از PS4دست پیدا کند. به نظر می‌رسد که سونی در حال حاضر یکه‌تاز این میدان است.

برچسب ها

پلی استیشن
مطالب مرتبط بیشتر
رقابت Play Station و Xbox تمامی ندارد تخفیف باورنکردنی ‌پلی استیشن VR در فروشگاه آمازون فروش پلی‌استیشن ۴ به ۶۳.۳ میلیون دستگاه رسید کاهش قیمت باورنکردنی پلی‌استیشن ۴ و ۴ پرو ایکس‌باکس بی‌خیال ژاپن نمی‌شود ۱ میلیون نینتندو سوییچ در ژاپن فروخته شد تأیید ساخت پلی استیشن ۵ توسط مدیر آمریکایی سونی سونی و مایکروسافت نمی دانند باید با کنسول های میان نسلی خود چه کنند واقعیت مجازی در مسیر تسخیر دنیا بهترین کنسول گیم کدام است: ایکس باکس وان ایکس یا پلی‌استیشن ۴ پرو آیا پلی استیشن ۴ پرو مانع موفقیت اکس باکس وان اکس می شود؟ اسپنسر پاسخ می دهد مقایسه مشخصات Xbox One X با PlayStation ۴ Pro + جدول فرصت طلایی برای بازی‌سازان داخلی پلی‌استیشن ۴ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای به صورت محدود عرضه خواهد شد نسخه طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم به زودی عرضه خواهد شد آیا پلی‌استیشن ۵ به پردازنده گرافیکی مجزا مجهز می‌شود؟ پایان فروش کنسول بازی پلی استیشن ۳ در ژاپن مجسمه‌ی ۸۰۰ دلاری Bloodborne را ببینید رشد خیره‌کننده فروش هدست های واقعیت مجازی در آمریکا ۴۷% از بازیکنان کنسول‌های خانگی را برای بازی کردن ترجیح می‌دهند بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان فاقد هولوگرام از بازار جمع‌آوری می‌شوند زمان رونمایی از پلی استیشن ۵ مشخص شد سونی ۶۰ میلیون پلی‌استیشن ۴ راهی بازار کرد آیا پلی استیشن ۴ پرفروش ترین کنسول تاریخ خواهد شد؟ بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان فاقد هولوگرام از بازار جمع‌آوری می‌شوند عرضه پلی استیشن جدید با پشتیبانی از تصاویر فوق دقیق عرضه پلی استیشن جدید با پشتیبانی از تصاویر فوق دقیق
برگشت به بالا