عرضه پلی استیشن جدید با پشتیبانی از تصاویر فوق دقیق

عصر کالا- سونی به طور رسمی از مدل جدید کنسول بازی پلی استیشن خود موسوم به پلی استیشن ۴ پرو رونمایی کرد، این محصول ۳۹۹ دلار قیمت دارد.

جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

عرضه پلی استیشن جدید با پشتیبانی از تصاویر فوق دقیق

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ورج، نمونه اولیه این کنسول با عنوان نئو اولین بار در نمایشگاه ای تری درمعرض دید علاقمندان قرار گرفته بود. این اولین بار از زمان عرضه پلی استیشن 4 است که سخت افزار و امکانات گرافیکی کنسول یاد شده به روز می شود.

با استفاده از این کنسول می توان تصاویر ویدئویی را با دقت 4K مشاهده کرد. فروش عمومی کنسول یاد شده از 10 نوامبر آغاز می شود. سونی اعلام کرده بازی های جدید ساخت این شرکت هم با استفاده از این کنسول و هم با استفاده از کنسول قدیمی تر پلی استیشن 4 قابل اجرا هستند.

به منظور پشتیبانی از پخش ویدئوهای 4K  و HDR پردازنده گرافیکی کنسول مذکور ارتقا یافته و سرعت پردازنده های آن نیز بیشتر شده است. ظرفیت هارددیسک این کنسول هم به یک ترابایت ارتقا یافته است. از جمله بازی های جدیدی که برای این کنسول جدید  در یک سال آینده عرضه می شوند می توان به Battlefield 1 ،  FIFA 16،Mass Effect: Andromeda و غیره اشاره کرد.

برچسب ها

پلی استیشنپلی استیشن
مطالب مرتبط بیشتر
رقابت Play Station و Xbox تمامی ندارد تخفیف باورنکردنی ‌پلی استیشن VR در فروشگاه آمازون فروش پلی‌استیشن ۴ به ۶۳.۳ میلیون دستگاه رسید کاهش قیمت باورنکردنی پلی‌استیشن ۴ و ۴ پرو ایکس‌باکس بی‌خیال ژاپن نمی‌شود ۱ میلیون نینتندو سوییچ در ژاپن فروخته شد تأیید ساخت پلی استیشن ۵ توسط مدیر آمریکایی سونی سونی و مایکروسافت نمی دانند باید با کنسول های میان نسلی خود چه کنند واقعیت مجازی در مسیر تسخیر دنیا بهترین کنسول گیم کدام است: ایکس باکس وان ایکس یا پلی‌استیشن ۴ پرو پلی‌استیشن ۴ رکورد فروش جهانی را شکست آیا پلی استیشن ۴ پرو مانع موفقیت اکس باکس وان اکس می شود؟ اسپنسر پاسخ می دهد مقایسه مشخصات Xbox One X با PlayStation ۴ Pro + جدول فرصت طلایی برای بازی‌سازان داخلی پلی‌استیشن ۴ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای به صورت محدود عرضه خواهد شد نسخه طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم به زودی عرضه خواهد شد آیا پلی‌استیشن ۵ به پردازنده گرافیکی مجزا مجهز می‌شود؟ پایان فروش کنسول بازی پلی استیشن ۳ در ژاپن مجسمه‌ی ۸۰۰ دلاری Bloodborne را ببینید رشد خیره‌کننده فروش هدست های واقعیت مجازی در آمریکا ۴۷% از بازیکنان کنسول‌های خانگی را برای بازی کردن ترجیح می‌دهند بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان فاقد هولوگرام از بازار جمع‌آوری می‌شوند زمان رونمایی از پلی استیشن ۵ مشخص شد سونی ۶۰ میلیون پلی‌استیشن ۴ راهی بازار کرد آیا پلی استیشن ۴ پرفروش ترین کنسول تاریخ خواهد شد؟ بازی‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان فاقد هولوگرام از بازار جمع‌آوری می‌شوند
برگشت به بالا