آمبیانته ۲۰۲۰ (۵)

طرح های جدید مهفام جام در نمایشگاه Ambiente فرانکفورت

عصر کالا- مسئول ارشد بازرگانی شرکت مهفام جام گفت : مهفام جام با طرح های جدید و متنوع در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین نمایشگاه دنیا در این صنعت حضور خواهد داشت.

طرح های جدید مهفام جام در نمایشگاه Ambiente فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»، مجید ثابت نیا مسئول ارشد بازرگانی شرکت مهفام جام  گفت: مهفام جام از سال 76 در زمینه تولید محصولات اپال فعالیت میکند و محصولات این شرکت علاوه بر مصرف داخلی به انگلستان، رومانی، گرجستان، قزاقستان وهند صادرات داریم و اگر شرایط کمی تسهیل شود ما امکان صادرات به سایرکشورهای اروپایی را نیز داریم.
    ثابتیان در خصوص برنامه ها ی مهفام جام در نمایشگاه امسال گفت : ما دوازدهمین سال حضور خود در این نمایشگاه را تجربه خواهیم کرد و امسال نیز در غرفه 36 متری خود یک سری از محصولات و طرح های جدید را که هم از نظر طراحی و هم از نظر سایز متفاوت هستند رو نمایی خواهیم کرد.
    وی در باره ویژگی های محصولات مهفام جام گفت : قیمت فوق العاده رقابتی ، طرح های متنوع و تهیه ظروف با دستگاه  SPIN   مزیت های اصلی تولیدات ماست.
    شایان ذکر است نمایشگاه لوازم خانگی و دکوراسیون فرانکفورت (Ambiente2020 )  در تاریخ 18 الی 22 بهمن 1398 در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می گردد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت شرکت دروازه تجارت فراسو  دفتر این نمایشگاه در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی