افزایش توان تولید داخلی مبلمان اداری با ممنوعیت واردات این کالا‌

عصر کالا- عضو اتحادیه درودگران و مبلسازان با تاکید بر توان داخلی تولید مبلمان و قابلیت صادرات این کالا گفت: ممنوعیت واردات این کالا موجب شد تا قطعات وارداتی در داخل ساخته شود.

افزایش توان تولید داخلی مبلمان اداری با ممنوعیت واردات این کالا‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از فارس ،  پرهام جعفری  با اشاره به ممنوعیت واردات مبلمان اداری بیان کرد: این موضوع موجب شد که تولید‌کنندگان این بخش به فکر تولیدات شیک‌ و با کیفیت بیفتند تا نیاز‌های وارداتی از محل تولیدات داخلی تامین شود.

    عضو اتحادیه درودگران و مبلسازان تهران با اشاره به قابلیت تولید‌کنندگان داخلی بیان داشت: کشورهای عربی از جمله اصلی‌ترین مشتریان مبلمان اداری محسوب می‌شوند اما مشکلات بانکی و تبادلات مالی مشکلاتی را برای صادرات ایجاد کرده است.

    مدیرعامل شرکت تولید‌کننده مبلمان اداری اظهار داشت: در تولید صندلی و مبلمان اداری علاوه بر طبی بودن، ارگونومی و راحت بودن به بحث شیک و لوکس بودن توجه خاصی داریم و این موضوع ما را از سایر رقبا متمایز کرده است.

    وی گفت: اگر دولت تمهیداتی را برای رفع مشکلات بانکی بیاندیشد می‌توان ظرفیت تولیدی داخلی را افزایش داد اما با توجه به شرایط، اغلب شرکت‌های تولیدی از جمله شرکت تولیدی ما به اندازه مصرف  بازار داخل محصول تولید می‌کند.

    این تولید کننده مبلمان اداری بیان داشت: البته در سال‌های گذشته صادراتی به برخی از کشورهای عربی و همچنین آذربایجان داشته‌ایم.

    جعفری بیان داشت: پیش از ممنوعیت واردات برای تولید صندلی‌های لوکس، قطعاتی مثل پنج‌پر یا دسته‌هایی که آب طلا کاری شده بود را از طریق واردات تامین می کردیم اما بعد از تحریم‌ها تولیدات این قطعات را در داخل کشور انجام می‌دهیم.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی