راهنمای خرید سرویس قاشق و چنگال

عصر کالا- استفاده، خرید و انتخاب بهترین و زیباترین سرویس قاشق و چنگال غذاخوری به اندازه غذای لذیذی که میل می کنید، لذت بخش است.

راهنمای خرید سرویس قاشق و چنگال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، استفاده، خرید و انتخاب بهترین و زیباترین سرویس قاشق و چنگال غذاخوری به اندازه غذای لذیذی که میل می کنید، لذت بخش است.

    در حال حاضر جنس قاشق و چنگال های موجود در بازار از استیل یا همان فولاد ضدزنگ است.

    البته لازم به ذکر است که بهترین جنس قاشق و چنگال ترکیبی از استیل و عناصری مانند وانادیوم و تیتانیوم است که برای جلوگیری از زنگ زدن آن، عناصری مثل نیکل و کروم نیز به این ترکیب اضافه می شود.

    نکات زیر میتواند در زمان خرید سرویس قاشق و چنگال به شما کمک کند تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید.

    قصد دارید برای خرید یک سرویس خوب چقدر هزینه کنید؟

    معمولا قیمت سرویس های کامل قاشق و چنگال ارزان در حدود 250 تا 500 هزار تومان است و میان قیمت ها هم حدود 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان و گران قیمت ترین ها نیز با قیمتی حدود یک میلیون تا شش میلیون و حتی بیشتر فروخته می شود.

    با این تفاسیر در نظر گرفتن این مسئله که قصد دارید برای خرید چقدر هزینه کنید می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین سرویس  قاشق و چنگال منزلتان باشد.

    چه برندی مد نظرتان است؟

    در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که بهتر است با بررسی همه جانبه ، یکی از برندهای موجود در بازار را انتخاب کنید.

    تعداد قاشق و چنگال های مورد نیازتان چقدر است؟

    یک ست 12 نفره قاشق و چنگال مرکب از 12 عدد قاشق غذاخوری، 12 عدد چنگال غذاخوری، 12عدد کارد غذاخوری، 12 عدد قاشق مرباخوری، 12عدد چنگال میوه خوری، 12 عدد کارد میوه خوری، 12 عدد قاشق چایخوری، 12 عدد قاشق شربت خوری، 12 عدد قاشق بستنی خوری، 12 عدد قاشق سوپخوری، قاشق سرو خورشت، کارد ماهی، چنگال ماهی، کارد استیک، کارد سرو کیک، 2 کفگیر برنج، 2 ملاقه سوپ، ملاقه سس، قاشق و چنگال سالاد، گیره قند و شیرینی، قاشق عسل و قاشق شکر است.

    انتخاب سرویس ضدخش

    امروزه اکثر قاشق و چنگال ها باید به گونه ای باشد که بتوان آنها را برای شست وشو به راحتی در ماشین ظرفشویی قرار داد، به طوری که آسیب نبینند، به همین دلیل اگر جنس قاشق و چنگال محکم و مقاوم باشد، بهتر است.

    باید به این نکته توجه کنید که، سرویس های قدیمی ساخته شده از استیل سبک و نازک و دارای دسته های چوبی، برای قراردادن در ماشین های ظرفشویی امروزی مناسب نیستند.

    انتخاب سرویسی که سیاه نشود

    برخی از سرویس های قاشق و چنگال پس از مدتی سیاه و کدر می شوند، برخی رد آب روی آنها می ماند.

    برای جلوگیری از بروز این مشکل، بهتر است سرویسی که خریداری می کنید دارای ضمانت باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی