معرفی چند مدل از بهترین آبسردکن ها با قیمت پایین ۱ میلیون

عصر کالا- از مزیت های برجسته این آبسردکن میدیا ، داشتن کلید قطع و وصل جدا برای کمپرسور آب سرد و گرم کننده آب گرم است بنابراین می توانید به راحتی آن ها را به صورت جداگانه کنترل کنید تا انرژی بهینه تر مصرف شود.

معرفی چند مدل از بهترین آبسردکن ها با قیمت پایین ۱ میلیون
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا، از مزیت های برجسته این آبسردکن میدیا، داشتن کلید قطع و وصل جدا برای کمپرسور آب سرد و گرم کننده آب گرم است بنابراین می توانید به راحتی آن ها را به صورت جداگانه کنترل کنید تا انرژی بهینه تر مصرف شود.

    سام – SP760 :

    منبع 20 لیتری آب این مدل از آبسردکن سام ، در قسمت زیرین دستگاه جای می گیرد. تعویض آن راحت تر بوده و ویژگی مثبت دیگر این است که منبع در معرض نور نیست. هم چنین وقتی هیچ تجهیزات اضافه ای روی دستگاه نیست به خوبی می توانید آن را در فضاها و دکوراسیون های مختلف جای دهید. بی شک اولین هدف از خرید آب سردکن، تهیه آب سرد است اما داشتن گزینه آب گرم برای یک فنجان چای یا قهوه فوری مزیت است. این دستگاه، شیر خروجی آب هم دمای اتاق هم دارد که برای افرادی که آب خیلی سرد یا گرم استفاده نمی کنند بسیار مناسب است. مخزن آب گرم آن از جنس استیل بوده و نکات ایمنی مانند جلوگیری از گرم شدن زیاد یا قفل ایمنی آب گرم به خوبی در آن لحاظ شده است. به طور کلی رده بندی محصولات سام از نظر قیمت در سطح متوسطه رو به بالا و از لحاظ کیفیت در سطح خوبی است اما برخلاف آن چه در فروشگاه های مختلف اعلام می شود، محصول شرکت سامسونگ نیست.

    ایستکول – RW410

    ایستکول یک برند ایرانی و متعلق به شرکت تکران مبرد است. بخشی از محصولات آن تولید داخل کشور و بخشی هم مونتاژی با کیفیت از قطعات وارداتی است. این مدل ایستکول، بسیار سبک و کاربردی و دارای بدنه ای با استحکام بسیار بالاست. منبع آب این دستگاه در بالای آن قرار دارد که به هر دو صورت عادی یا فیلتردار نصب می شود . فضای زیرین تنها یک دیواره برای زیبایی نیست و یک یخچال کوچک را در خود جای داده است و  این ویژگی برای ادارات یا مغازه ها یا مکان های موقتی مثل غرفه های نمایشگاهی که امکان گذاشتن یخچال وجود ندارد بسیار کاربردی است. این دستگاه هم سه پدال خروجی آب سرد، آب گرم و آب هم دمای محیط را دارد. سطح صدا و مصرف برق پایین، آن را به دستگاهی ایده ال برای محیط های اداری کوچک و بزرگ تبدیل کرده است. اگر تصمیم دارید هزینه زیادی برای خرید و نگهدای آبسردکن نپردازید ضمن در نظر گرفتن رنج قیمت آبسردکن ایستکول ، این مدل انتخاب مناسبی است که می توانید در زنبیل قیمت این مدل را با مدل های دیگر مقایسه و یک خرید خوب را تجربه کنید.

    میدیا – YL – 1664S-W

    این دستگاه به صورت ایستاده و دارای دو شیر پدالی برای آب گرم و آب سرد است و از مدل های خوش ساخت و کاربردی میدیا است که در کنار زیبایی خاصش از کیفیت بالایی هم برخوردار است. این آب سرد کن 15 کیلویی را می توانید به راحتی در هر گوشه ای از محل کارتان قرار دهید تا آب تازه با طعم گوارا همیشه در دسترس باشد. منبع آب دو لیتری آن در قسمت پایین دستگاه کار است. از مزیت های برجسته این آبسردکن میدیا ، داشتن کلید قطع و وصل جدا برای کمپرسور آب سرد و گرم کننده آب گرم است بنابراین می توانید به راحتی آن ها را به صورت جداگانه کنترل کنید تا انرژی بهینه تر مصرف شود. میدیا یکی از مجموعه های صنعتی کشور چین است که طیف وسیعی از محصولات لوازم خانگی را تولید می کند و تاکنون جوایز معتبری از نمایشگاه های طراحی در دنیا برنده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی