با این لامپ همه کاره دیگر نگران تاریکی شب ها نباشید

عصر کالا- دسترسی به یک منبع نوری مناسب برای راه رفتن، مطالعه و ... در شب یک چالش جدی است، اما با اختراع یک فانوس کوچک قابل تبدیل به سربند، چراغ مطالعه، چراغ دوچرخه و غیره این مشکل برطرف شده است.

با این لامپ همه کاره دیگر نگران تاریکی شب ها نباشید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، PAL نام این اختراع جدید است که نیاز شما به حمل چند منبع روشنایی مانند چراغ قوه، چراغ سر بند، چراغ دوچرخه، چراغ مطالعه و فانوس دستی و غیره را رفع می کند.

    چراغ یادشده همراه با تعدادی وسیله و ابزار جانبی عرضه می شود که آن را به یک محصول کاربردی چندکاره برای استفاده در طبیعت، منزل و در محل کار مبدل می کند.

    تامین برق لامپ PAL هم از طریق شارژ باتری آن و هم به صورت مکانیکی از طریق پدال زدن با استفاده از دوچرخه و غیره ممکن است. PAL به جای یک دکمه دارای چهار دکمه است که یکی برای تنظیم میزان روشنایی لامپ به کار می رود. دیگری برای تنظیم محل روشنایی در محیط اطراف قابل استفاده است. سومی با چشمک زدن چراغ را در حالت ارسال علامت کمک اضطراری قرار می دهد و چهارمی برای روشن و خاموش کردن به کار می رود.

    لامپ این چراغ متشکل از سه ال ای دی از نوع Cree XP-L است که میزان روشنایی آنها به 350 لومن می رسد. PAL در برابر ضربه، شوک و آب مقاوم می باشد. شارژ باتری این لامپ برای 15 ساعت استفاده کافی بوده و قیمت آن 90 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط