تله­ کام ۲۰۱۷ و حضور گسترده آسیاتک!

عصر کالا- هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۷ ) به عنوان بزرگترین رویداد حوزه فناوریهای ارتباطی ۲۴ تا ۲۷ مهرماه امسال به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران برپا می شود. به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده­های آسیاتک، این شرکت به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور حضور گسترده در این دوره از نمایشگاه تله­کام خواهد داشت.

تله­ کام ۲۰۱۷ و حضور گسترده آسیاتک!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا، نسل پنجم DSLBOX های آسیاتک از جمله محصولاتی است که این شرکت به بازدیدکنندگان در این نمایشگاه ارایه خواهد کرد. DSLBOX های آسیاتک در دو نوع   eco و eco+  عرضه شده و از لحاظ اقتصادی بسیار باصرفه است.

    سرویس OWA آسیاتک نیز از دیگر خدمات این شرکت در تله­کام 2017 خواهد بود. این سرویس امکان دریافت اینترنت برای کاربران بدون محدودیت­های سرویس ADSL با کیفیت بسیار بالا را فراهم می­سازد.نکته مهم آن که امکان سنجی اولیه دریافت این سرویس در طول مدت نمایشگاه برای مراجعه کنندگان فراهم خواهد بود.

    سرویس زنگ دانلود نیز یکی از طرح­های مناسبی است که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید مناسب دانش­آموزان و دانشجویان طراحی شده و در نمایشگاه عرضه خواهد شد.

    تلفن­های ثابت آسیاتک نیز برای نخستین باردر نمایشگاه تله­کام عرضه خواهد شد. کاربرانی که از هر یک از خدمات ارتباطی  آسیاتک مانند ADSL یا OWA و ... استفاده می کنند می­توانند با خرید این خط و  تنها با نصب اپلیکیشن این تلفن از آن به راحتی استفاده کنند.

    این تلفن­های ثابت قابلیت در دو نوع و با قابلیت جابجایی استانی و سراسری بوده وضمن این که از تعرفه­های بسیار مناسبی برخوردارند برای کسب­ وکارهایی با پوشش سراسری بسیار مناسب می­باشند.

    آسیاتک پیشروترین شرکت در خدمات public wifi کشور است. اکنون بیش از 30 نقطه از مهم­ترین مراکز فرودگاهی،تجاری و تفریحی کشور به خدمات آسیاتک مجهز شده و سرعت درحال توسعه بیشتر می­باشد.دیتاسنتر ملی آسیاتک در برج میلاد نیز با سطح بالایی از فن­آوری و ایمنی راه­اندازی شده و بستر مناسب و امنی برای داده­های اینترنتی است.همچنین سرویس­های ارزش افزوده از بیشترین تنوع سرویس برخوردار بوده و هم اکنون کمپین­های فراوان مشترکی با ارایه کنندگان این خدمات از سوی آسیاتک برگزار می­شود.

    از سویی دیگر آسیاتک به عنوان بزرگترین توزیع­کننده پهنای باند اختصاصی در میان اپراتورهای ارتباطات ثابت کشور اکنون توانسته است بیش از 60 گیگابیت پهنای باند برای کاربران تامین کند. برای هر یک از خدمات public wifi  ، ارزش افزوده ، دیتاسنتر و پهنای باند امکان مذاکره و بهره­مندی از تخفیف­های مناسب در طول مدت برگزاری نمایشگاه تله­کام فراهم خواهد بود.

    غرفه آسیاتک در تله­کام میزبان شرکت­های سروکو نیز خواهد بود. با توجه به تحولات صورت گرفته در شرکت­های سروکو از 53 شرکت سروکو 42 شرکت با آسیاتک وارد مذاکره و عقد قرارداد شده و نمایشگاه تله­کام فرصت مناسبی برای مذاکرات حضوری و همکاری­های فی­مابین است.

    شرکت آسیاتک از تمامی کاربران خود و عموم مردم دعوت می­کند تا از نمایشگاه تله­کام 2017 و غرفه آسیاتک در سالن 8-9 بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی