حداکثر کاراکترهای هر پیام توییتر افزایش پیدا کرد

عصر کالا- توییتر به شکل آزمایشی حداکثر کاراکترهای هر پیام را برای گروهی از کاربران در سرتاسر دنیا به ۲۸۰ کاراکتر افزایش داد.

حداکثر کاراکترهای هر پیام توییتر افزایش پیدا کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، این مقدار قبلا 140 کاراکتر برای هر پست بود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این ویژگی هنوز به برخی از زبان‌ها مثل ژاپنی، چینی و کره‌ای اضافه نشده است؛ اما کاربران ایرانی یا فارسی‌ زبان می‌توانند پست‌هایی با 280 کاراکتر ارسال کنند. توییتر به این موضوع اشاره کرد که ارسال پست به زبان کره‌ای، ژاپنی و چینی بسیار کوتاه‌تر از ارسال پست به زبان انگلیسی است. در واقع هر کلمه به این زبان‌ها دو برابر اطلاعات بیشتر نسبت به انگلیسی دارند. میانگین هر پست انگلیسی 34 کاراکتر است و میانگین هر پست ژاپنی 15 کاراکتر.

    در ادامه گفته شده که رفع محدودیت پست‌های توییتر باعث می‌شود که کاربران بتوانند راحت‌تر پیام‌شان را در قالب یک پست ارسال کنند و دیگر نیازی به ارسال پست‌های بعدی برای تکمیل کردن حرف‌شان نخواهند داشت.

    توییتر در چند وقت گذشته سعی کرده ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. گزارش‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که این شبکه اجتماعی در جذب کاربران جدید ناکام بوده و رشد چندانی نداشته است. همچنین رابط کاربری این شبکه اجتماعی چند وقت پیش تغییر کرد و کمی بهتر از قبل شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط