قفسه بندی انباری منزل، دیگه همه چیز رو راحت پیدا میکنم

عصر کالا- وسایل اضافی و خرت و پرت هایی که در فضای داخلی خانه جایی ندارند را همیشه به انباری منتقل می کنیم.

قفسه بندی انباری منزل، دیگه همه چیز رو راحت پیدا میکنم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، به دلیل اینکه نیاز روزمره و زیادی به این وسایل نداریم، اگر در دسترس نباشند هم مشکلی در نیازهای روزمره ما ایجاد نمی شود. ولی همه ما خوب می دانیم که بالاخره یک روزی ممکن است به آن نیاز پیدا کنیم ولی امان از آن روز! فضای انباری نامرتب بدترین اتفاقی است که در زمان اضطرار با آن مواجه می شوید. برای جلوگیری از این مشکل هرچه زودتر برای قفسه بندی انبار منزل خود اقدام کنید تا با طبقه بندی و نظم دهی، در هر زمانی به وسایل مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید:

    برای قفسه بندی انبازی منزل از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. این افراد در نظم دهی خانه تخصص کامل دارند. آنها با تهیه کمدهای سفارش و طراحی مناسب مد نظر شما مطمئن می‌شوند که همه‌چیز در خانه شما در جای مناسبش قرار گرفته‌ و شما می‌ توانید به هر چیزی به‌ راحتی دست پیدا کنید. برخی از آنها کمک می‌کنند تا کنترل فضای انباری را دوباره به دست بگیرید  برخی از این متخصصان در زمینه خاصی فعالیت می کنند.

    قفسه و نظم‌ دهنده انباری خانه باید کاربردی، زیبا، دارای فضای کافی، در دسترس و با استفاده‌ ساده باشند. به همین منظور بیشتر متخصصان این حوزه چراغ‌، لولا و دستگیره‌ هایی را کار می‌ گذارند تا شما به هیچ مشکلی برنخورید. همه‌چیز کاملاً بستگی به پروژه شما دارد. اهالی فن در زمینه قفسه بندی بسته به نوع انتخاب شما و نیز متراژ و شرایط فضای انباری خانه شما بهترین پیشنهاد را در اختیار شما قرار می دهند. اگر فضای انباری نمناک و مرطوب باشد طبیعتا متریال مورد استفاده و نیز باز با بسته بودن قفسه ها متفاوت خواهد بود.

    گاهی در فضای انباری پنجره وجود دارد و آفتاب به داخل وارد می شود. در این شرایط هم حتما باید آفتاب را در نظر گرفت تا باعث آسیب و از بین رفتن وسایل داخل انباری نشود. برای ساخت کمد ریلی برای قفسه بندی انبار منزل از گروه دکوراسیون نیایش کمک بگیرید.

    یکی از بهترین و مطمئن ترین قفسه بندی و نظم دهی استفاده از نظم دهنده های پلیمری و ضد آب است. این وسایل در انواع مختلف از قفسه رو باز گرفته تا کو، کمئ و جاکفشی تولید می شود. بر حسب متراز موجود و نیاز خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این وسایل را می توانید از گروه آسیا پلاستیک شرق تهیه کنید.

    در بسیاری از خانه های قدیمی می دیدیم که مادر بزرگها از صندوقچه برای نگهداری وسایل با ارزش خود استفاده می کردند. شما هم می توانید این مدل صندوقچه را برای نگهداری وسایل در انباری استفاده کنید. البته مراقب باشید که در مکانی تمیز و عزیز نگهداشته شود!

    می توانید این جاکفشی چوبی را نیز در کنار صندوقچه استفاده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی